صفحه اصلی > طراحی سایت : شرکت برنامه نویسی با React – آقای وب

شرکت برنامه نویسی با React – آقای وب


اگر به دنبال یک شرکت برنامه نویسی برای توسعه نرم افزار یا وبسایت خود هستید، خیلی مهم است که آن شرکت از تکنولوژی‌های روز برای توسعه استفاده کند. اگر شرکت برنامه نویسی با React کار می‌کند، از شرکت‌های مدرن می‌باشد. یک شرکت برنامه نویسی همواره باید تکنولوژی‌های خود را به‌روز کند.

معمولا در کنار  React برای فرانت از PHP,Laravel یا Node.js برای Back-end استفاده می‌شود که هر دو از زبانهای بسیار عالی برای توسعه هستند. React برای توسعه سایت‌ها و نرم‌افزارهای بزرگ مانند فیسبوک، اینستاگرام، OpenAI،  اسپاتیفای، نتفلیکس، شاپیفای و… استفاده شده است.

React چیست؟

React با عناوین React JS یا React.js نیزشناخته می شود و یک انتخاب عالی برای ساخت برنامه‌های بدون لود (SPA: Single Page Application) است. با استفاده از کامپوننت های React می توان رابط کاربری ایجاد کرد. React یک فریمورک نیست بلکه یک کتابخانه جاوا اسکریپت Front-end است و قادر به برقراری تماس های API (ارسال درخواست به back-end) است که با داده ها سروکار دارد.

این کتابخانه که توسط فیس بوک ایجاد شد، به سرعت به عنوان کتابخانه ای برای ایجاد رابط های کاربری منعطف و مقیاس پذیر ظاهر شد.

مزایای استفاده از React

React بسیار محبوب است و از نظر میزان استفاده در رتبه دوم قرار دارد. امروزه حدود 12 میلیون سایت در جهان از React استفاده می کنند. در ادامه به برخی از مزایای آن می‌پردازیم.

محبوبیت

این فناوری، یک کتابخانه توسعه فرانت اند پذیرفته شده در سراسر جهان است و یکی از محبوب‌ترین فناوری‌های فرانت اند در بازار می‌باشد. معماری مبتنی بر کامپوننت و اتصال داده یک طرفه از دلایل محبوبیت آن برای توسعه front-end نسبت به سایر تکنولوژی‌ها است.

محبوب در میان شرکت‌های بزرگ

سرویس‌های توسعه React توسط شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های بزرگ استفاده می‌شوند زیرا این کتابخانه بسیار کاربردی برای ساخت نماهای دقیق یا برنامه های پیچیده SPA می‌باشد.

معماری مبتنی بر کامپوننت

React.js از معماری مبتنی بر کامپوننت استفاده می کند که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا اجزای قابل استفاده مجدد را برای رابط کاربری ایجاد کنند. این از ویژگی‌های کلیدی آن است. کامپوننت‌ها ساختار ماژولاری دارند و می‌توان با استفاده از این ویژگی تکه‌های UI جداگانه توسعه داد. این سبب یکپارچگی و بهینگی بیشتر در کل سیستم می‌شود.

انعطاف‌پذیری بالا

به دلیل ساختار ماژولار (معماری مبتنی بر کامپوننت)، انعطاف پذیری بالایی دارد. این انعطاف پذیری سبب صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. توانایی React برای مدیریت موثر به‌روزرسانی‌ها با الگوریتم تطبیق عملکرد بهینه را تضمین می‌کند، رندرهای غیرضروری را کاهش می‌دهد و تجربه کلی کاربر را بهبود می‌بخشد.

سرعت توسعه بالا

React با امکان پیاده‌سازی بخش های جداگانه در سمت کلاینت و سمت سرور سبب افزایش سرعت فرآیند توسعه می‌شود. از دیگر مزایای آن در جهت افزایش سرعت توسعه می‌توان به استفاده از Virtual DOM اشاره نمود که سبب اعمال تغییرات بهینه در UI می‌شود. همچنین، جامعه بزرگ و کتابخانه‌های متعدد باعث تسهیل توسعه می‌شود. استفاده از State Manger ها مانند Redux و  Context APIبه برنامه‌نویسان کمک می‌کند تا مسیر حرکت داده در بین کامپوننت‌ها را به بهترین حالت مدیریت کند.

نگهداری ساده‌تر

در مقایسه با سایر فریم ورک‌های فرانت‌اند، به دلیل Component-Base بودن، وجود پکیج‌های فراوان کاربردی، جامعه قوی، امکان تست نویسی راحت، بروزرسانی و نگهداری کدهای ساده‌تر است.

کارایی بالا

یکی از ویژگی های قابل توجه React.js به عنوان یک کتابخانه، کارایی و عملکرد آن است. این کتابخانه کارایی بالایی دارد و سایت‌ها و برنامه‌هایی که با آن توسعه داده می‌شوند، دارای عملکرد بالایی هستند. React به صورت داخلی از چندین تکنیک هوشمندانه برای کاهش تعداد دستکاری های پرهزینه DOM مورد نیاز برای به روز رسانی UI برنامه وب استفاده می کند. در برنامه‌های مختلف، React.js به سرعت کار می کند و نیازی به بهینه سازی عملکرد ندارد. برنامه‌هایی که با استفاده از React پیاده‌سازی می‌شوند، در مقایسه با اکثر فریم ورک های فرانت اند جایگزین سرعت بیشتری دارند.

جامعه بزرگ

جامعه React بسیار بزرگ و فوق العاده حامی در سراسر جهان است و از ترندهای توسعه فرانت محسوب می شود. در این Community، می‌توان نکات، چک لیست‌ها، ترفندها و پست‌های گسترده‌ای را یافت که مشکلات پیچیده تجاری در صنایع مختلف را حل کند. برای همین کار با یک شرکت برنامه نویسی با React می تواند مفید باشد.

مناسب برای سئو

نمایش وب سایت در بالای لیست نتایج موتورهای جستجو برای هر کسب و کاری اولویت است تا به مخاطبان هدف بتوانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کند. به فرایند بهینه سازی برای موتورهای جستجو و کسب جایگاه در گوگل (و سایر موتورها) سئو گفته می‌شود. سئو یک مشکل بزرگ برای برنامه های SPA است. صفحات جاوا اسکریپت برای خواندن و رتبه بندی در موتورهای جستجو پیچیده است. اما React یک کتابخانه فرانت اند دوستدار SEO است و با ویژگیVirtual DOM  برنامه وب را به عنوان یک صفحه وب معمولی برمی‌گرداند. یکی از مزایای اصلی React JS این است که می تواند با کمک رندر پویا وسمت سرور به سئو سایت کمک کند. بنابراین، ربات‌های خزنده می‌توانند در وب‌سایت ها با این تکنولوژی بخزند و آنها را رتبه‌بندی کنند.

React-یا-جاوااسکریپت-

چرا ReactJS بهتر از جاوا اسکریپت است؟

ReactJS بهتر از جاوا اسکریپت نیست و یک کتابخانه جاوااسکریپتی است. در اصل، React، جاوا اسکریپت را با روشی ساختاریافته و کارآمد برای ساخت و مدیریت رابط‌های کاربری پیچیده از طریق معماری مبتنی بر کامپوننت و Virtual DOM  خود، بهبود می بخشد و بهینه می‌کند.

React در چه پروژه‌هایی کاربرد دارد؟

در اکثر پروژه‌ها، React به دلیل انعطاف‌پذیری، سرعت بالا و ویژ‌گی SPA یکی از بهترین گزینه‌ها برای توسعه فرانت می‌باشد از جمله:

فروشگاه‌های آنلاین و مارکت پلیس‌ها

برای توسعه فروشگاه‌های آنلاین و مارکت پلیس‌ها (برنامه‌ها و سایت‌های تجارت الکترونیک)، React.js با معماری مبتنی بر کامپوننت یک انتخاب عالی و حرفه‌ای است. این نوع سایت‌ها به ظاهر بصری و رابط کاربری زیبا و کارآمد برای رشد و جذب مخاطب نیاز دارند و اهمیت UI در آنها چندبرابر است. بنابراین بسیار مهم است که از چه فناوری برای توسعه استفاده شود که کاربرپسند و سریع باشد. در طراحی سایت مارکت پلیس و پنل اختصاصی کاربران استفاده از فناوری SPA در راحتی کاربران بسیار موثر است.

پروژه‌های بزرگ

برندهای تجاری معروف جهان مانند Atlassian، Salesforce و Dropbox از این تکنولوژی برای توسعه استفاده کرده‌اند. با توجه به انعطاف‌پذیری آن، شرکت برنامه نویسی با React برای پروژه‌های بزرگ که نیاز به نگهداری و بروزرسانی دارند می‌تواند از این فناوری استفاده کند. همچنین ساختار کامپوننتی آن سبب حفظ یکپارچگی حتی با تغییرات فراوان می‌شود.

پلتفرم‌های شبکه های اجتماعی

در توسعه پلتفرم‌های شبکه های اجتماعی، استفاده از React.js بسیار محبوب است. این پلتفرم‌ها به به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ، رابط‌های کاربری زیبا، سرعت بالا و سهولت استفاده نیاز دارند. بسیاری از غول‌های فناوری موفق از جمله فیس بوک و اینستاگرام از این کتابخانه برای توسعه استفاده نموده اند.

توسعه وب اپلیکیشن (PWA: Progressive Web Application)

وب اپلیکیشن‌ها برای ارتباط ساده‌تر با مشتریان استفاده می‌شود. وب اپلیکیشن‌ از طریق مرورگر اجرا می‌شود و نمایی مشابه اپلیکیشن Native دارد. React.js از فناوری‌های اصلی مورد استفاده برای توسعه وب اپلیکیشن می‌باشد. زیرا به دلیل ویژگی SPA حس کار با یک اپلیکیشن Native را به کاربر القا می‌کند. با توجه به گسترش استفاده از موبایل‌های هوشمند توسعه این نوع اپ‌ها از ترند‌های روز می‌باشد. وب اپلیکیشن فضای گوشی را نمی‌گیرد، آیکون آن همیشه در دسترس است و امروزه در ایران برای گوشی‌های آیفون خصوصا به دلیل محدودیت‌ها بسیار محبوب شده است.

React-یا-Angular

مزیت‌های React نسبت به Angular

هر دو از فناوری‌های محبوب در جهان محسوب می‌شوند اما میزان محبویت React به نسبت بالاتر است. React یک کتابخانه مبتنی بر جاوا اسکریپت و Angular یک فریمورک مبتنی بر TypeScript است. Angular جامعه کوچکتری دارد و از انعطاف کمتری برخوردار است، اما React منعطف است و می‌تواند با بقیه فناوری‌های سازگار به خوبی ترکیب شود. هم چنین نگهداری و اشکال‌زدایی آن ساده‌تر است.

React از یک کتابخانه React Native پشتیبانی می کند که عملکرد کارآمدی را ارائه می دهد و در صورت توسعه اپلیکیشن Native با سایت بسیار سینک خواهد بود. از آنجایی که React از Virtual DOM تشکیل شده و بهینه‌سازی‌ها را ارائه می‌کند، در نبرد مقایسه از Angular پیشی می‌گیرد.

شرکت برنامه نویسی با React

ما در آقای وب، از React به عنوان یکی از تکنولوژی‌های اصلی توسعه فرانت استفاده می‌کنیم. سایت‌ها و پنل‌هایی اختصاصی ما، با استفاده از این تکنولوژی و بکند Laravel هستند و به صورت کامل امکان شخصی‌سازی یا توسعه ویژگی‌های منحصر به فرد و اختصاصی را دارند. برای نرم‌افزارهای موبایل نیز از React Native استفاده می‌کنیم که کاملا همگام با تکنولوژی سایت می‌باشد.

در صورتی که علاقه‌مند به استفاده از این تکنولوژی‌ها در پروژه خود هستید و می‌خواهید دموی محصولات ما را ببینید، با ما در ارتباط باشید یا درخواست مشاوره رایگان ثبت نمایید.

نوشته شرکت برنامه نویسی با React اولین بار در آقای وب. پدیدار شد.



منبع

پست های مرتبط

طراحی سایت هولدینگ

اگر به عنوان صاحب یک شرکت هلدینگ که به طراحی سایت هلدینگ…

50 آمار تبلیغات گوگل که در سال 2024 و پس از آن باید بدانید

11 تا 0.50 دلار میانگین هزینه هر کلیک گوگل ادز برای شبکه…

8 ویژگی فوق العاده مفید هوش مصنوعی در تبلیغات گوگل

4. تجربه مکالمه در گوگل ادز با استفاده از هوش مصنوعی شما…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

آخرین پست ها

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب