صفحه اصلی > گوگل ادز : بخش Drafts (پیش نویس ها) در کمپین های جستجو و نمایش گوگل ادز | آقای وب

بخش Drafts (پیش نویس ها) در کمپین های جستجو و نمایش گوگل ادز | آقای وب


ویژگی های زیادی در تبلیغات گوگل ادز وجود دارد که افراد کمی از آن ها استفاده می کنند. بخش Drafts یا همان پیش نویس ها در تبلیغات گوگل نیز یکی از این ویژگی هاست. پیش نویس ها در تبلیغات گوگل به شما این امکان را می دهند تغییرات متعددی را در کمپین های جستجو و نمایش خود ایجاد کنید. همچنین می توانید تغییرات مورد نظر را ایجاد و در نهایت در یک کمپین جدید یا همان کمپین موجود اعمال کنید.

در این مقاله توضیح می دهیم که پیش نویس ها در تبلیغات گوگل چگونه کار می کنند و چگونه می توانند برای استراتژی تبلیغاتی شما مفید باشند.

برای مثال شخصی را در نظر بگیرید که به اجرای تبلیغات برای شرکتی کمک می کند و کارفرما از او می خواهد که یک استراتژی اصلاح شده برای تبلیغات جستجوی آنها طراحی کند. شخص مورد نظر یک پیش نویس از یک کمپین موجود ایجاد می کند و می تواند به کارفرما نشان دهد که کمپین دقیقا به چه شکل تغییر می کند. در نهایت پس از دریافت تأییدیه می توان پیش نویس را به کمپین اصلی باز می گرداند.

نحوه عملکرد پیش نویس ها در کمپین های گوگل ادوردز

پیش‌نویس‌ها به شما این امکان را می‌دهند که کمپین‌های جدیدی ایجاد کنید یا تغییرات متعددی را در یک کمپین موجود بدون تأثیر بر عملکرد آن آماده کنید. هنگامی که یک پیش نویس ایجاد می کنید، در واقع تنظیمات کمپین خود را منعکس می کنید. شما می‌توانید به‌روزرسانی‌های پیش‌نویس خود را درست مانند یک کمپین معمولی انجام دهید. همچنین در هر زمانی می‌توانید پیش نویس های خود را حذف کنید و به کمپین اصلی خود بازگردید.

برای مشاهده پیش نویس ایجاد شده از یک کمپین جدیدی که به صورت نصفه و ناقص ایجاد کرده اید، می توانید به صفحه کمپین ها بروید. در این قسمت می توانید پیش نویس ایجاد شده را حذف کنید. همچنین می توانید با ایجاد یک کمپین جدید و انتخاب گزینه Resume campaign draft پیش نویس خود را مجددا را فعال کنید.



منبع

پست های مرتبط

زمانبندی تبلیغات گوگل ادز+اهمیت ایجاد Ad Schedule در گوگل ادز | آقای وب

زمان مطالعه: 4 دقیقهیکی از جنبه‌های مهم در بهینه‌سازی کمپین‌های گوگل ادز،…

تبلیغات لباس، بررسی انواع روش های پربازده 2025

تبلیغات لباس به چه روشی بهتر است اجرا شود؟ منبع

تبلیغات عطر، معرفی 8 روش پرکاربرد تبلیغ ادکلن

اگر عبارت‌هایی مثل «خرید عطر»، «تبلیغ عطر» یا «عطر» را در گوگل…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب