صفحه اصلی > گوگل ادز : تبلیغات سایت فروشگاهی، 8 روش برای تبلیغ فروشگاه اینترنتی

تبلیغات سایت فروشگاهی، 8 روش برای تبلیغ فروشگاه اینترنتی


تبلیغات جزء جدایی‌ناپذیر فروشگاه‌های اینترنتی است. این فروشگاه‌ها اغلب هم دارای وب‌سایت فروشگاهی هستند و هم در اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند. تبلیغات سایت فروشگاهی ممکن است با اهداف متعددی دنبال شود. برای مثال افزایش بازدید وب‌سایت، برند آگاهی و بالا بردن فالوورهای پیج هم می‌تواند از دلایل تبلیغات فروشگاه‌های اینترنتی باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین شیوه‌های تبلیغاتی برای این فروشگاه‌ها بپردازیم. همچنین نکاتی را برای بهبود نتایج تبلیغات ذکر می‌کنیم.

۸ روش برای تبلیغات سایت فروشگاهی 

اگر در جستجوی بهترین روش تبلیغات فروشگاه اینترنتی هستید، می‌توانید از فهرست زیر کمک بگیرید. این فهرست به ترتیب اولویت انتخاب شده است؛ اما در نهایت این خود شما هستید که باید متناسب با بودجه کمپین و اهدافی که دارید، شیوه تبلیغات سایت فروشگاهی خود را انتخاب کنید.

۱.تبلیغ در صفحه نتایج گوگل

اگر دارای سایت فروشگاهی هستید، بهترین شیوه برای تبلیغات شما کمک گرفتن از تبلیغات گوگل ادز است. تمامی سایت‌های فروشگاهی برای رسیدن به جایگاه‌های اول گوگل رقابت می‌کنند. هدف اصلی این فروشگاه‌ها رسیدن به جایگاه‌های اصلی موتورهای جستجو بر اساس سئو است؛ اما وقتی به سراغ سئو می‌روید، باید صبر و شکیبایی بالایی داشته باشید.

تبلیغات گوگل ادز سایت فروشگاهی

اگر در جستجوی یک راهکار سریع‌تر هستید، چاره کار رفتن به سراغ تبلیغ در صفحه اول گوگل است. در این سبک از تبلیغات گروه کلمات هدف خود را مشخص می‌کنید. سپس بر اساس همین گروه کلمات تبلیغات خود را به اجرا در می‌آورید. با این کار اگر کاربران کلمات کلیدی مدنظر شما را جستجو کنند، با تبلیغات وب‌سایت روبرو می‌شوند.

البته این فقط نیمی از راه است. قدم بعدی ترغیب کردن کاربران به کلیک روی تبلیغات خواهد بود و در ادامه هم باید کاربر را قانع کنید که محصول مدنظرتان را خریداری کند یا مطابق با فراخوان اقدام به عمل شما پیش برود.

نکات مهم برای تبلیغ در صفحه نتایج گوگل

همچنین نکات زیر هم به اجرای بهتر تبلیغ در صفحه نتایج به شما کمک می‌کند:

  • قدم اصلی در تبلیغات موتور جستجو مشخص کردن فهرست کلمات کلیدی است. برای این کار می‌توانید از ابزارهای متفاوت مثل سرچ کنسول یا کیورد پلنر گوگل کمک بگیرید. همچنین ابزارهای دیگری هم مثل kwfinder، Moz و… هم در دسترس خواهند بود.
  • مشخص کردن اهداف کمپین هم در تدوین فهرست کلمات کلیدی اهمیت پیدا می‌کند. مسلماً فهرست کلمات کلیدی‌تان وقتی هدفتان افزایش فروش محصول است، با وقتی که می‌خواهید بازدید سایت را بالا ببرید باید متفاوت باشند.
  • برای ترغیب کاربران به کلیک روی تبلیغ، باید از یک عنوان جذاب استفاده کنید.
  • راهکار بعدی برای ترغیب کاربران، اضافه کردن توضیحات متا است. این توضیحات باید مختصر و روشن باشد.
  • همچنین می‌توانید برای جذابیت بیشتر از افزونه‌های گوگل ادز مثل اضافه کردن شماره تماس یا افزودن لوکیشن هم کمک بگیرید.
  • نکته دیگر اینکه محتوای تبلیغ هم اهمیت ویژه‌ای دارد. محتوای تبلیغ سایت فروشگاهی باید مرتبط با محصول و هدفمند باشد.
  • داشتن CTA نیز در تبلیغات صفحه نتایج گوگل اهمیت دارد. این فراخوان اقدام به عمل باید با اهداف کمپین همسو باشد.
  • نتایج کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادز در این پلتفرم ذخیره می‌شود. با بررسی این نتایج می‌توانید تبلیغات خود را بهینه‌سازی کنید.
  • در حوزه‌هایی که رقابت بیشتر است، باید حواستان به بودجه کمپین و میزان Bidding هم باشد. در غیر این صورت ممکن است تبلیغاتتان به نمایش در نیاید.

پیش معرفی یکی دیگر از روش های تبلیغات فروشگاه اینترنتی از شما دعوت می کنیم به طراحی سایت فروشگاهی در تهران هم سر بزنید.

۲.تبلیغات بنری آنلاین

روش دیگر برای تبلیغات سایت فروشگاهی رفتن به سراغ تبلیغات بنری است. این تبلیغات با نام تبلیغات کلیکی هم شناخته می‌شوند؛ زیرا هزینه آن‌ها به ازای دریافت هر کلیک محاسبه خواهد شد. نمونه‌های متعددی از تبلیغات بنری را ممکن است در سایت‌های خبری یا سایت‌های دانلود فیلم و موسیقی دیده باشید.

برای اجرای تبلیغات بنری گزینه‌های زیادی روی میز است. از پلتفرم‌های معروف ایرانی برای تبلیغات کلیکی می‌توان به یکتانت، صباویژن و تپسل اشاره کرد. اگرچه این پلتفرم‌ها گزینه‌های خوبی برای تبلیغات هستند، اما نقص‌هایی هم دارند که نمی‌توان از کنار آنها عبور کرد. اگر به دنبال بهترین شیوه تبلیغات بنری برای فروشگاه‌ اینترنتی هستید، می‌توانید از گوگل ادز کمک بگیرید.

تبلیغات بنری گوگل با بیش از ۳۵ میلیون سایت و اپلیکیشن در راستای تبلیغات بنری همکاری می‌کند. این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها با نام شبکه نمایش گوگل هم شناخته می‌شوند. گستردگی سایت‌ها و کاربران پرتعداد آن‌ها صرفاً بخشی از مزیت‌های تبلیغات کلیکی در گوگل ادز است. از دیگر مزایای آن می‌توان به تبلیغات همسان در شبکه نمایش گوگل اشاره کرد. اگرچه پلتفرم‌های داخلی هم مدعی اجرای تبلیغات همسان هستند، اما معنای همسان بودن این است که تبلیغات فروشگاه اینترنتی شما دقیقاً در حوزه‌های مرتبط با آن نمایش داده شود؛ نه در سایت‌های خبری و ورزشی و….

نکته دیگر اینکه گوگل ادز از الگوریتم‌های هوشمندی برای افزایش دریافت کلیک تبلیغات بنری بهره می‌برد. این الگوریتم‌ها امکان هدف‌گیری دقیق مخاطبان را فراهم می‌کند. به شکلی که می‌توانید تبلیغات را بر اساس علایق کاربران، سابقه جستجو، جنسیت، سن، زبان، لوکیشن و… فیلتر کنید و به دست کاربران هدف خود برسانید.

نکات مهم در اجرای تبلیغات بنری

نکات زیر کمک می‌کند تا تبلیغات بنری موثرتری داشته باشید:

  • در اجرای تبلیغات بنری کیفیت تصاویر یا ویدئوهای طراحی شده اهمیت زیادی دارد. تصاویر تهیه شده باید اندازه مناسبی داشته باشند؛ دارای رنگ‌بندی جذابی باشند و اطلاعات مهم آن به چشم مخاطب بیاید.
  • استفاده از المان‌های ساده و مینیمال در طراحی تبلیغات کلیکی تاثیرگذاری بیشتری دارد.
  • در نظر گرفتن یک عنوان جذاب هم به افزایش کلیک روی تبلیغات بنری کمک می‌کند. عنوان تبلیغ بهتر است ترغیب‌کننده یا پرسشی باشد.
  • اگر می‌خواهید اطلاعات خاصی را به مخاطب انتقال دهید، باید آن را در کمترین تعداد کلمه بیان کنید. فونت متن هم روی دیده شدن متن تبلیغات بنری تاثیر زیادی دارد.
  • داشتن فراخوان اقدام به عمل را در تبلیغات بنری فراموش نکنید. CTA این تبلیغات می‌تواند دعوت به کلیک، برقراری تماس و… باشد.
  • اگر در طراحی بنرهای تبلیغاتی یا استفاده از عنوان‌های متعدد دچار تردید هستید، می‌توانید از روش‌هایی مثل A/B تست کمک بگیرید.
  • پلتفرم‌های تبلیغات کلیکی داده‌های کمپین را ذخیره می‌کنند. با بررسی این داده‌ها می‌توانید تبلیغات فروشگاه اینترنتی خود را بهینه‌سازی کنید.

۳.ثبت اطلاعات فروشگاه در گوگل

یک راهکار ساده و کم خرج برای تبلیغات سایت فروشگاهی، ثبت اطلاعات آن در گوگل است. گوگل اجازه ثبت اطلاعات فروشگاه‌ها، شرکت‌ها، اداره‌ها و… را به کاربران می‌دهد. این ویژگی با هدف ساده‌سازی فرایند جستجو برای کاربران محلی است. برای مثال اگر کاربری به دنبال فروشگاه مبل در ورامین باشد، می‌تواند همین عبارت را در گوگل جستجو کند. با این کار فهرستی از فروشگاه‌های مبل ورامین به کاربر نشان داده می‌شود.

ثبت سایت فروشگاهی در گوگل مپثبت سایت فروشگاهی در گوگل مپ

اگر صاحب فروشگاه اینترنتی هستید، شما هم می‌توانید اطلاعات کسب‌وکارتان را در گوگل ثبت کنید. حتی می‌توانید مکان فیزیکی فروشگاه را نیز به این اطلاعات بیفزایید. اطلاعات دیگری مثل ساعت فعالیت فروشگاه فیزیکی، تصاویر فروشگاه، شماره تماس، آدرس و… را نیز می‌توان در گوگل ثبت کرد.

اگر نمی‌دانید فرایند ثبت اطلاعات را باید از کجا شروع کنید، مقاله «ثبت کسب و کار در گوگل مپ» را بخوانید.

۴.تبلیغات اینفلوئنسری

برای تبلیغات سایت فروشگاهی علاوه بر روش‌های بالا می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی هم کمک بگیرید. برای این سبک از تبلیغات همکاری با اینفلوئنسرها راهکار مناسبی است. با کمی جستجو در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و… می‌توانید اینفلوئنسرها یا پیج‌هایی را پیدا کنید که در حوزه کاری شما فعالیت می‌کنند؛ یا اینکه زمینه فعالیت‌شان به طور غیرمستقیم با حوزه کاری شما در ارتباط است.

تبلیغ در این صفحات راهکاری برای افزایش آگاهی از برند، بالا بردن تعداد فالوورها یا حتی بهبود وضعیت فروش است. برای مثال اگر جشنواره خاصی دارید، می‌توانید تبلیغات آن را به کمک اینفلوئنسرها انجام دهید. همچنین اطلاع‌رسانی از محصولات و خدمات جدید هم می‌تواند به واسطه این پیج‌ها انجام شود.

نحوه همکاری با اینفلوئنسرها نیز مدل‌های متفاوتی دارد. برخی از فروشگاه‌های اینترنتی مکانیزم همکاری در فروش را ترجیح می‌دهند. در واقع اینفلوئنسرها را در سود فروش شریک می‌کنند؛ راهکار دیگر هم پرداخت مستقیم هزینه تبلیغات است. اینکه چه مکانیزمی را انتخاب کنید، بستگی به استراتژی‌های بازاریابی شما دارد.

نکات لازم برای اجرای تبلیغات اینفلوئنسری

نکات زیر کمک می‌کند تا تبلیغات موثرتری داشته باشید:

  • قبل از شروع اینفلوئنسر مارکتینگ اهداف خود را مشخص کنید. به دنبال چه چیزی هستید؟ افزایش فروش، بالا بردن بازدید یا برند آگاهی؟ مشخص بودن اهداف کمک می‌کند تا تبلیغات موثرتری را پیش ببرید.
  • انتخاب اینفلوئنسرها قدم بعدی در این سبک از تبلیغات است. برای تحقیقات اولیه می‌توانید رقبای خود را زیر نظر بگیرید. ببینید آن‌ها با چه کسانی همکاری می‌کنند.
  • در اغلب موارد همکاری با میکرو اینفلوئنسرها انتخاب بهتری است. افرادی که فالوورهای کمتری داشته باشند، ولی میزان اینتراکشن پیج‌شان بیشتر از حالت استاندارد باشد. این افراد تاثیرگذاری بالاتری روی مخاطبان خود دارند و باعث افزایش نرخ تبدیل تبلیغات‌تان می‌شوند.
  • در تولید محتوا برای اینفلوئنسر مارکتینگ خلاق باشید. برای مثال می‌توانید یک چالش یا بازی طراحی کنید تا باعث افزایش تعامل مخاطبین شوید.
  • راهکار دیگر برای اینفلوئنسر مارکتینگ هم این است که کل پروژه تولید محتوا را به اینفلوئنسرها بسپارید.
  • جمع‌آوری داده‌ها در کمپین‌های اینفلوئنسری اهمیت زیادی دارد. برای این کار می‌توانید از یک کد تخفیف خاص استفاده کنید یا از ابزارها و مکانیزم‌های دیگری کمک بگیرید.
  • در تبلیغات اینفلوئنسری حواستان به بودجه کمپین و جریان برگشت سرمایه هم باشد. مطمئن شوید تبلیغاتتان موثر و نتیجه‌بخش است.

۵.تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی

اینفلوئنسر مارکتینگ تنها راهکار برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی نیست. فروشگاه‌های اینترنتی برای تبلیغ در اینستاگرام، توییتر، تلگرام و… می‌توانند از قابلیت‌های این پلتفرم‌ها نیز استفاده کنند. برای مثال اخیراً تلگرام امکان تبلیغات مستقیم را برای کانال‌ها ایجاد کرده است. اینستاگرام، توییتر و فیسبوک هم سال‌هاست که امکان تبلیغات مستقیم را دارند. البته برای فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی تبلیغ مستقیم در پلتفرم‌ها کمی دردسرساز است. به همین خاطر هم کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال اگر با اهداف مشخصی به سراغ این سبک از تبلیغات بروید، می‌توانید به نتایج خوبی دست پیدا کنید.

نکات لازم برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی

نکاتی که در ادامه می‌آید، برای اجرای تبلیغات سایت فروشگاهی در شبکه‌های اجتماعی کاربرد دارند.

  • قبل از شروع تبلیغات اهداف کمپین را مشخص کنید. همچنین مطمئن شوید مخاطبان هدف شما در این شبکه‌ اجتماعی فعالیت بالایی دارند. برای مثال اینستاگرام در اغلب موارد انتخاب خوبی است.
  • تولید محتوا برای تبلیغات را جدی بگیرید. کیفیت محتوا و بیان روشن اهداف کمپین باعث افزایش اثربخشی محتوای تبلیغاتی می‌شود. برای تولید محتوا به سراغ استفاده از تصویر و ویدئو نیز بروید.
  • استفاده از عنوان جذاب و توضیحات متنی ترغیب کننده هم باعث افزایش نرخ تبدیل تبلیغات می‌شود.
  • تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی نیاز به یک CTA جذاب و ترغیب کننده دارد.
  • نکته پایانی اینکه به کمک ابزارها کمپین‌های تبلیغاتی خود را رهگیری کنید. به کمک این داده‌ها می‌توانید تبلیغات خود را بهینه‌سازی کنید.

۶.تبلیغات ویدئویی

استفاده از ویدئو برای تبلیغات سایت فروشگاهی اثربخشی بالایی دارد. در حال حاضر پلتفرم‌های متعددی برای اجرای تبلیغات ویدئویی در دسترس هستند. برای مثال می‌توان از شبکه‌های نمایش خانگی، آپارات، اینستاگرام و یوتیوب نام برد. هرکدام از این پلتفرم‌ها مزایا و معایب خود را دارند. برای مثال پلتفرم‌های داخلی دارای محدودیت‌های زیادی هستند که امکان اجرای تبلیغات آزاد را از کسب‌وکارها می‌گیرند. در حالی که یوتیوب یا اینستاگرام این مشکل و محدودیت‌ها را ندارند. البته تبلیغ در این پلتفرم‌ها ممکن است هزینه بیشتری به همراه داشته باشد.

درباره تبلیغات اینستاگرامی بالاتر توضیح دادیم؛ درباره یوتیوب هم باید گفت که این پلتفرم بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد. در ایران هم کاربران نسل Z و افراد جوان‌ به وفور از یوتیوب استفاده می‌کنند. در نتیجه اگر محصولی دارید که پرسونای آن با این قشر هم‌خوانی دارد، بهتر است یوتیوب را برای تبلیغات زیر نظر بگیرید.

هزینه تبلیغات یوتیوبی به ازای دریافت هر کلیک یا هر ۱۰۰۰ بار نمایش محاسبه می‌شود؛ که در مجموع این هزینه کمتر از تبلیغ در صفحه نتایج گوگل است. به همین خاطر هم اخیراً فروشگاه‌های ایرانی توجه بیشتری به این پلتفرم دارند.

نکته دیگر اینکه الگوریتم‌های هوشمند یوتیوب امکان هدف‌گیری دقیق‌تر مخاطبان را فراهم می‌کند. به شکلی می‌توانید مخاطبان تبلیغ را بر اساس سن، جنسیت، لوکیشن، زبان، علایق و سابقه جستجو فیلتر کنید. این ویژگی‌ها باعث اثربخشی بیشتر تبلیغات یوتیوبی می‌شود.

نکات تبلیغات ویدئویی

برای اجرای تبلیغات ویدئویی سایت‌های فروشگاهی نکات زیر را در نظر بگیرید.

  • کیفیت ویدئوی تولیدی اهمیت زیادی در تبلیغات ویدئویی دارد. به همین خاطر حتماً برای تبلیغات از ابزارهای مناسب استفاده کنید.
  • در تولید محتوای ویدئویی خلاقیت داشته باشید. داشتن سناریوی قبلی، استفاده از تکنیک‌های متفاوت و حتی استفاده از انیمیشن هم می‌تواند به جذابیت بیشتر تبلیغات ویدئویی کمک کند.
  • داشتن عنوان مناسب هم برای تبلیغات ویدئویی اهمیت دارد. این عنوان باید متناسب با حوزه کاری شما بوده و جذابیت داشته باشد.
  • با اضافه کردن توضیحات مختصر و روشن می‌توانید اثربخشی تبلیغات ویدئویی را بیشتر کنید.
  • در کنار تولید محتوای ویدئویی باید حواستان به استفاده از CTA مناسب هم باشد. فراخوان اقدام به عمل باید به موقع آورده شود و ترغیب کننده باشد.
  • پلتفرم‌های تبلیغات ویدئویی مثل گوگل ادز، داده‌های کمپین‌ را ذخیره می‌کنند. با این داده‌ها می‌توانید نتایج تبلیغات را آنالیز کنید و برای بهبود تبلیغات از آنها کمک بگیرید.

۷.تبلیغات ایمیلی

ارسال خبرنامه‌های ایمیلی یا ارسال ایمیل‌های انبوه راهکار موثری برای تبلیغات سایت فروشگاهی است. اغلب فروشگاه‌های اینترنتی با وردپرس طراحی می‌شوند. در این صورت می‌توانند از افزونه‌های ارسال ایمیل استفاده کنند. به کمک این افزونه‌ها می‌توان یک فرم دریافت ایمیل طراحی کرده و آن را در وب‌سایت قرار داد. سپس با دریافت ایمیل‌های کاربران به سراغ پلن تبلیغات ایمیلی رفت. این تبلیغات می‌تواند در کنار ارسال خبرنامه‌های ایمیلی یا ارسال کدهای تخفیف انجام شود.

راهکار دیگر برای تبلیغات ایمیلی هم همکاری با پلتفرم‌های واسطه است. برای مثال پلتفرم جیمیل امکان ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی را دارد. این پلتفرم تبلیغات ایمیلی را با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند انجام می‌دهد. به شکلی که تبلیغ را صرفاً برای کاربران هدف ارسال می‌کند تا نرخ کلیک تبلیغات را بالا ببرد.

نکات تبلیغات ایمیلی

برای اجرای بهتر تبلیغات ایمیلی از نکات زیر کمک بگیرید:

  • سعی کنید از فهرست‌های ایمیلی جمع‌آوری شده استفاده کنید. به این شکل نرخ تبدیل تبلیغات‌تان افزایش پیدا می‌کند.
  • در انتخاب افزونه‌های ایمیلی وردپرس حواستان به تنظیمات افزونه و امکانات آن نیز باشد. در مقاله «بهترین افزونه تبلیغات ایمیلی وردپرس» به طور کامل درباره این مسئله صحبت کرده‌ایم.
  • در تولید محتوا برای ایمیل می‌توانید از متن، تصویر و ویدئو استفاده کنید. پس حواستان به ترکیب این‌ها و جذابیت ایمیل نهایی باشد.
  • استفاده از یک عنوان جذاب می‌تواند مخاطبین را ترغیب به کلیک روی ایمیل‌های ارسالی کند.
  • در ارسال‌ ایمیل‌های خبری یا تبلیغاتی خلاق باشید. ارائه کد تخفیف هم در تبلیغات ایمیلی گزینه مناسبی است.
  • داده‌های کمپین‌های ایمیلی را جمع‌آوری کنید. به این شکل فرصت بازبینی تبلیغات و بهینه‌سازی آن را خواهید داشت.

۸.تبلیغات پیامکی

یک راهکار ارزان برای تبلیغات سایت فروشگاهی ارسال پیامک‌های انبوه است. تبلیغات پیامکی هزینه زیادی ندارد و دسترسی به این سبک از تبلیغات هم چندان سخت نیست. اغلب فروشگاه‌های اینترنتی برای ارائه کد تخفیف یا با خبر کردن مشتریان سابق از جشنواره‌های جدید به سراغ پیامک‌های تبلیغاتی می‌روند.

تبلیغات پیامکی سایت فروشگاهیتبلیغات پیامکی سایت فروشگاهی

البته برای ارسال پیامک می‌‌توانید از پلتفرم‌های واسطه هم کمک بگیرید. این پلتفرم‌ها تبلیغات شما را بر اساس فیلترهای خاص مثل پیش‌شماره تلفن‌ها ارسال می‌کنند. ارسال پیامک‌های گسترده اگرچه برای تبلیغات محلی اثربخشی خوبی دارد؛ اما نباید انتظار بالایی هم از این سبک تبلیغات داشت.

نکات تبلیغات پیامکی

برای ایجاد یک پیامک تبلیغاتی نکات زیر را در نظر بگیرید.

  • ساده و روشن بودن پیامک‌های تبلیغاتی اهمیت زیادی دارد. متن تبلیغ باید با کلمات ساده نوشته شود. جمله‌بندی‌ها نیز بهتر است کوتاه و واضح باشند.
  • اگرچه در نوشتن پیامک تبلیغاتی باید خلاق بود، اما این خلاقیت نباید منجر به پنهان شدن مفهوم پیامک شود.
  • شروع پیامک‌های تبلیغاتی بسیار مهم است. این شروع پیامک است که مخاطب را ترغیب می‌کند تا متن پیامک را تا انتها بخواند.
  • جمع‌آوری داده‌های کمپین‌های پیامکی هم اهمیت دارد. به کمک ابزارها و استراتژی‌های مختلفی می‌توانید این کار را انجام دهید.
  • پیامک‌های تبلیغاتی نیاز به یک CTA جذاب و مشخص دارند. به نحوی که کاربران را ترغیب به انجام اقدام مدنظر شما کنند.

سخن آخر

فروشگاه‌های اینترنتی برای زنده ماندن چاره‌ای جز تبلیغات ندارند. اگر در جستجوی بهترین روش تبلیغات فروشگاه اینترنتی هستید، می‌توانید به سراغ گوگل ادز بروید. تبلیغ در شبکه نمایش گوگل و صفحه نتایج جستجو موثرترین روش‌ها برای تبلیغات سایت فروشگاهی هستند. البته سوشال مدیا مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و اس‌ام‌اس مارکتینگ هم در جای مناسب می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. در این مقاله تمامی موارد گفته شده را بررسی کردیم. اگر سوال دیگری درباره روش‌ها دارید، در کامنت‌ها پاسخگوی شما هستیم.



منبع

پست های مرتبط

راهنمای کامل تبلیغات گوگل برای استارت آپ ها

چه مقدار بودجه برای تبلیغات گوگل برای استارت آپ ها مناسب است؟…

تبلیغات هتل، بررسی بهترین روش های 2024

دیده شدن مهم‌ترین دغدغه‌ای است که کسب و کارهای مختلف دارند. این…

اسکریپت های مدیریت هزینه کمپین و ادگروپ | آقای وب

زمان مطالعه: 6 دقیقههمواره در کلاس های سرچ ادز پلاس مجموعه HDM…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

آخرین پست ها

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب