صفحه اصلی > گوگل ادز : تبلیغات قالیشویی، بررسی 0 تا 100 کاربردی ترین روش ها

تبلیغات قالیشویی، بررسی 0 تا 100 کاربردی ترین روش ها


مدرن شدن زندگی‌ها باعث شده تا اغلب مردم برای شستشوی فرش‌های خود به سراغ شرکت‌های قالیشویی بروند؛ اما آیا همه قالیشویی‌ها از این بازار سهم برابری دارند؟ مسلماً خیر. در چنین بازار پر رقابتی برد با شرکتی است که به سراغ تبلیغات و بازاریابی می‌رود و سعی می‌کند با نوآوری و به‌روز کردن شیوه‌های بازاریابی‌اش بیشتر با مشتریان تعامل داشته باشد. اگر می‌خواهید با بهترین شیوه‌های تبلیغات قالیشویی آشنا شوید، ادامه مقاله را از دست ندهید. در این مقاله به معرفی و مرور تکنیک‌های تبلیغات برای قالیشویی‌ها خواهیم پرداخت.

۶ روش برای تبلیغات قالیشویی 

تا چند سال پیش پخش تراکت تبلیغاتی و چاپ تبلیغات در بروشورهای کاریابی مهم‌ترین پلن قالیشویی‌ها برای تبلیغات بود. این روزها اما نه خبری از بروشورهای کاریابی است و نه پخش تراکت کارایی گذشته را دارد. به همین خاطر برای تبلیغات قالیشویی بهتر است به سراغ روش‌های مدرن‌تری بروید. از جمله مواردی که در ادامه می‌آید:

۱.تبلیغ پیامکی برای قالیشویی

اگر در جستجویی راهی آسان و مقرون به صرفه برای تبلیغات قالیشویی هستید، روش ارسال پیامک‌های انبوه را امتحان کنید. در حال حاضر پلتفرم‌ها و شرکت‌های زیادی هستند که امکان ارسال پیامک‌های انبوه را دارند. حتی برخی از این پلتفرم‌ها می‌توانند ارسال پیامک را به یک شهر یا استان خاص محدود کنند. این سبک از تبلیغات پیامکی برای خبررسانی درباره جشنواره‌های تخفیفی و مناسبتی کاربرد بالایی دارد. برای مثال در شهریور و یا ایام عید، می‌توانید با ارسال پیامک مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کنید.

تبلیغات پیامکی قالیشویی

البته اگر می‌خواهید بهتر از تبلیغات پیامکی برای قالیشویی نتیجه بگیرید، بهتر است ارسال پیامک‌ها را به‌واسطه یک بانک شماره تلفن شخصی‌سازی شده انجام دهید. اگر شماره تلفن مشتریان قدیمی خود را دارید، می‌توانید در مناسبت‌های خاص، مثل عید نوروز، برای آن‌ها کد تخفیف در نظر بگیرید و با ارسال پیامک آن‌ها را به استفاده از خدمات قالیشویی ترغیب کنید. این سبک از تبلیغات اغلب نرخ تبدیل بالاتری دارد. اگرچه بهتر است همراه با استراتژی ارسال پیامک‌ها انبوه به‌صورت مشترک استفاده شود.

۱۰ متن جذاب برای تبلیغات قالیشویی

اگر در نوشتن متن تبلیغ قالیشویی، تردید دارید، می‌توانید از نمونه‌های زیر الگو بگیرید:

  • ۱۳ درصد تخفیف به مناسبت عید نوروز! قالیشویی محمدی، می‌بره. می‌شوره. میاره.
  • سریع‌ترین قالیشویی تهران! با قالیشویی محمدی، در کمتر از ۴۸ ساعت قالی‌های خود را تمیز و پاکیزه تحویل بگیرید.
  • سلام سعید عزیز. یک کد تخفیف ۷ درصدی تقدیم به تو. قالیشویی محمدی. سریع؛ مطمئن و بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر.
  • نگران شست‌وشوی فرش دستباف هستی؟ بسپارش به ما. قالیشویی محمدی، مجهز به جدیدترین دستگاه‌های خشک کن لوله‌ای.
  • قالیشویی محمدی؛ متخصص در شست‌وشوی انواع فرش‌های دست‌بافت، ماشینی، تابلو فرش، گل ابریشم و….
  • ۷ درصد تخفیف برای شست‌وشوی قالی و فرش. فقط تا پایان شهریور.
  • ۱۱ درصد تخفیف فقط برای همین آخر هفته. قالیشویی محمدی. با سرویس حمل‌ونقل رایگان.
  • می‌خوای فرش‌های خونه‌ات رو بشوری؟ کافیه فقط تماس بگیرید. قالیشویی محمدی می‌بره، می‌شوره، میاره.
  • صفر تا صد شست‌وشوی انواع فرش‌های ماشینی فقط در ۳ روز! قالیشویی محمدی.
  • شست‌وشوی فرش با دستگاه‌های تمام اتومات و مواد شیمیایی غیر مضر. شستن فرش تخصص ماست. قالیشویی محمدی.

نکات مهم برای تبلیغات پیامکی قالیشویی

  • در نوشتن متن برای تبلیغ قالیشویی، ساده و روشن با مخاطب صحبت کنید. استفاده از جمله‌های کوتاه و کلمه‌های ساده باعث می‌شود تا مخاطبان راحت‌تر مفهوم پیامک را درک کنند.
  • نوشتن خلاقانه متن پیامکی جذاب است؛ اما این خلاقیت نباید منجر به از بین رفتن پیام متن شود.
  • استفاده از اعداد، کلمات قدرتمند، صفت‌های تفضیلی و علائم نگارشی باعث خوش‌خوان‌تر شدن متن‌های پیامکی می‌شود و ترغیب‌کنندگی آن را افزایش می‌دهد.
  • شروع متن‌های پیامکی اهمیت زیادی دارد. در شروع باید مخاطب را ترغیب کنید تا ادامه متن را نیز بخواند.
  • ارسال کد تخفیف یا دادن وعده‌هایی مثل شست‌وشوی سریع و استفاده از مدرن‌ترین دستگاه‌های شست‌وشو مخاطبان را ترغیب می‌کند تا شما را برگزیند.

۲.ثبت شرکت قالیشویی در گوگل مپ

یکی از ارزان‌ترین تبلیغات برای قالیشویی‌ها، ثبت لوکیشن و اطلاعات مربوط به آن‌ها در گوگل مپ است. اگر همین حالا عبارتی مثل «قالیشویی در شیراز» یا «قالیشویی در غرب تهران» را جستجو کنید، گوگل همراه با یک نقشه گوگل مپ، فهرستی از شرکت‌های قالیشویی آن مناطق را برایتان می‌آورد. در این فهرست نام قالیشویی‌ها، شماره تماس، ساعت فعالیت و حتی امتیاز کاربران به آن شرکت را می‌توانید ببینید.

ثبت قالیشویی در گوگل مپثبت قالیشویی در گوگل مپ

بسیاری از اشخاصی که قصد شست‌وشوی فرش‌های خود را دارند، برای پیدا کردن نزدیک‌ترین شرکت قالیشویی به سراغ گوگل و جستجوهای لوکیشن محور می‌روند. سپس با چک کردن امتیاز شرکت‌ها و جزئیات دیگر به انتخاب نهایی خود می‌رسند. اگر می‌خواهید از این دست مشتریان هم سهم داشته باشید، لازم است شرکت قالیشویی خود را در گوگل مپ ثبت کنید.

فرایند ثبت لوکیشن در گوگل مپ رایگان است و خودتان هم می‌توانید انجامش دهید. اگر با این کار آشنایی ندارید، سری به مقاله «چگونه کسب و کار خود را در گوگل ثبت کنیم» بزنید. در این مقاله قدم به قدم همه چیز را برایتان توضیح داده‌ایم.

۳.تبلیغات قالیشویی در اینستاگرام

درصد زیادی از مردم ایران از اینستاگرام استفاده می‌کنند و روزانه بخشی از وقت خود را در این شبکه اجتماعی می‌گذرانند. همین مسئله باعث شده تا فروشگاه‌های اینترنتی، شرکت‌های خدماتی و… هم از حضور گسترده مردم بهره ببرند و در اینستا فعالیت داشته باشند. شرکت‌های قالیشویی هم از این قاعده مستثنا نیستند. بسیاری از قالیشویی‌های معروف در اینستاگرام صفحه دارند و از این شبکه اجتماعی برای معرفی خدمات قالیشویی و کیفیت کارشان استفاده می‌کنند.

قابلیت دیگری که اینستاگرام دارد هم امکان اجرای تبلیغات برای قالیشویی‌ها است. این سبک از تبلیغات در مناسبت‌های خاص بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. برای مثال در اسفند یا شهریور می‌توانید با سپردن تبلیغات قالیشویی به پیج‌های محبوب خدمات خود را معرفی کنید و با دادن کدهای تخفیف مناسبتی یا ارائه خدمات خاص، کاربران زیادی را ترغیب کنید که از خدمات قالیشویی شما استفاده کنند. این سبک از تبلیغات را ممکن است با اسم اینفلوئنسر مارکتینگ هم بشناسید.

مزیت تبلیغات اینستاگرامی تنوع آن است. برای مثال انتشار ریلیزهای تبلیغاتی در پیج‌های شهرتان بهترین روش برای انجام این کار خواهد بود؛ اما اگر هزینه تبلیغ در این پیج‌ها را نداشته باشید، می‌توانید به سراغ تبلیغ در استوری‌ها یا همکاری با پیج‌های کوچک‌تر بروید.

نکات مهم برای تبلیغات اینستاگرامی

  • قبل از شروع تبلیغ در اینستا، باید اهداف خود را مشخص کنید. جذب مشتریان جدید، بالا بردن بازدید و فالوور پیج یا افزایش آگاهی از برند از جمله اهدافی است که در اینستاگرام می‌توان آن‌ها را دنبال کرد.
  • برای تبلیغ در اینستا مهم‌ترین گام انتخاب اینفلوئنسرهایی است که با خدمات قالیشویی تناسب داشته باشند. برای مثال پیج‌های خبررسانی هر شهر گزینه مناسبی برای تبلیغ قالیشویی هستند. همچنین پیج‌های اینفلوئنسرهایی که در زمینه خانه‌داری و سبک زندگی فعالیت می‌کنند هم برای تبلیغات گزینه‌های خوبی محسوب می‌شوند.
  • در تولید محتوا برای اینستاگرام می‌توانید خلاق باشید. طراحی چالش، ساخت تبلیغات تعاملی و… باعث اثرگذاری بیشتر این تبلیغات می‌شود.
  • در تبلیغات اینستاگرامی دست روی نقاطی بگذارید که مربوط به نیازهای کاربران است. برای مثال در ایام نوروز سرعت شست‌وشوی فرش‌ها برای کاربران اهمیت زیادی دارد. اگر سرعت کار را به‌عنوان یک مزیت تعریف کنید، احتمال جذب مشتری را برای خود افزایش می‌دهید.
  • داشتن فراخوان اقدام به عمل مشخص هم در تبلیغات اینستاگرامی الزامی است. CTA تبلیغات باید متناسب با اهداف آن باشد و کاربر را دعوت کند تا عمل خاصی را انجام دهد.
  • تعریف کردن کدهای تخفیف مناسبتی یا دادن تخفیف به ازای شرکت در چالش‌ها و بازی‌های تعاملی هم گزینه جذابی برای تبلیغات قالیشویی است.
  • در تبلیغات اینستاگرامی باید حواستان به بودجه کمپین هم باشد. با زیر نظر گرفتن نرخ بازگشت سرمایه، نرخ تبدیل و… می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی خود را قضاوت کرده و آن‌ها را بهبود دهید.

۴.تبلیغات بنری آنلاین برای قالیشویی

تبلیغات بنری آنلاین را ممکن است با نام تبلیغات کلیکی هم بشناسید. این سبک از تبلیغات بیشتر در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های پربازدید نمایش داده می‌شوند. برای مثال نمونه‌هایی از تبلیغات بنری را می‌توانید در سایت‌های خبری ببینید. برای تبلیغات قالیشویی هم می‌توان از این سبک تبلیغات کمک گرفت.

برای اجرای کمپین‌های بنری آنلاین باید به سراغ پلتفرم‌هایی مثل یکتانت یا تپسل بروید. همچنین اگر به دنبال یک پلتفرم جهانی‌تر و مطمئن‌تر هم هستید، گوگل ادز را به شما توصیه می‌کنیم. تبلیغات کلیکی در گوگل ادز داخل بیش از ۳۵ میلیون سایت و اپلیکیشن همکار گوگل انجام می‌شود.

نکته بعدی به هوشمند بودن تبلیغات کلیکی در گوگل ادز برمی‌گردد. این تبلیغات به‌صورت همسان انجام می‌شود. به شکلی که تبلیغات شما فقط در سایت‌ و اپلیکیشن‌هایی به نمایش در می‌آیند که متناسب با تبلیغ شما هستند. در نتیجه تعداد کلیک بیشتری را دریافت می‌کنند و نرخ تبدیل تبلیغات را افزایش می‌دهند. همچنین در گوگل ادز می‌توان فیلترهایی مثل زبان، لوکیشن، جنسیت، سن و سال و… را نیز برای تبلیغات کلیکی تعریف کرد.

هزینه تبلیغات کلیکی در گوگل ادز هم بسیار مقرون به صرفه است. خصوصاً اگر نرخ بازگشت سرمایه ۲۰۰ درصدی این تبلیغات را نیز در نظر بگیرید. 

نکات تبلیغات کلیکی برای قالیشویی

  • در کمپین‌های بنری تبلیغات به‌واسطه تصاویر یا ویدئوهای کوتاه انجام می‌شود؛ به همین خاطر کیفیت محتوای تولیدی اهمیت زیادی دارد. ابعاد مناسب، انتخاب رنگ‌بندی، فونت، طراحی و… باعث می‌شود تا تبلیغات بنری آنلاین بیشتر به چشم بیاید.
  • در تبلیغات کلیکی بهتر است از المان‌های ساده و مینیمال استفاده شود. این المان‌ها تاثیرگذاری بیشتری دارند.
  • تبلیغات بنری هم نیاز به یک عنوان جذاب و ترغیب‌کننده دارند. استفاده از کلمات قدرتمند، صفت‌های تفضیلی، علائم نگارشی و اعداد باعث اثرگذاری بیشتر عنوان می‌شود.
  • اگر متنی را به تبلیغات بنری اضافه می‌کنید، بهتر است آن را به‌صورت گزیده بنویسید. استفاده از چک‌ لیست یا جملات کوتاه برای تبلیغات بنری گزینه بهتری است.
  • اگر در انتخاب عنوان، متن، رنگ‌بندی، فونت و… تردید دارید، می‌توانید از تکنیک A/B تست کمک بگیرید. به این شکل نظرات کاربران را مشاهده کرده و سپس کمپین اصلی را اجرا می‌کنید.
  • داده‌های کمپین مثل نرخ تبدیل، نرخ کلیک، نرخ بازگشت سرمایه و… در پلتفرم گوگل ادز ذخیره می‌شود. به کمک این داده‌ها می‌توانید کمپین تبلیغاتی خود را بهینه‌سازی کنید.

۵.تبلیغات گوگل ادز برای سایت‌های قالیشویی

بسیاری از قالیشویی‌های معروف در حال حاضر اقدام به طراحی سایت خدماتی خود کردند و دارای وبسایت هستند و برخی از خدمات خود را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند. برای مثال معرفی خدمات، ارائه مشاوره، نشان دادن نمونه کارهای قبلی، ثبت سفارش خدمات و… را می‌توان از طریق یک وب‌سایت انجام داد.

تبلیغ قالیشویی در گوگل ادزتبلیغ قالیشویی در گوگل ادز

وقتی یک وب‌سایت طراحی می‌کنید، برای رسیدن به رتبه‌های برتر گوگل دو انتخاب دارید. انتخاب اول رفتن به سراغ سئو و تولید محتوا است؛ که البته مسیری است که در بلندمدت نتیجه آن مشخص می‌شود. اگر به دنبال راه‌حل میان‌بری برای حضور در صدر نتایج گوگل هستید، باید به سراغ انتخاب دوم، یعنی تبلیغ در گوگل ادز بروید.

برای تبلیغ در صفحه نتایج گوگل باید فهرستی از کلمات کلیدی مرتبط با قالیشویی را تهیه کنید. این فهرست کلمات باید مشابه مواردی باشد که کاربران برای دسترسی به خدمات قالیشویی از آن‌ها استفاده می‌کنند. سپس با ساخت اکانت گوگل ادز می‌توانید روی همین فهرست کلمات یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کنید. به این شکل وقتی کاربران این عبارت‌ها را جستجو می‌کنند، تبلیغات شما هم در نتایج گوگل نمایش داده می‌‌شود.

البته این تبلیغات در صورتی نتیجه‌بخش است که عنوان و محتوای جذابی هم برای تبلیغات داشته باشید. در این صورت مخاطب را ترغیب به کلیک کرده و می‌توانید او را راضی کنید تا از خدمات قالیشویی شما استفاده کند. تبلیغ در صفحه نتایج گوگل مزیت‌های زیادی دارد؛ در صفحه «تبلیغات در صفحه اول گوگل» می‌توانید با مزایا و مبانی این سبک از تبلیغات آشنا شوید.

نکات مهم برای تبلیغ در صفحه نتایج گوگل

  • مهم‌ترین قدم برای تبلیغ در گوگل، مشخص کردن فهرست کلمات کلیدی است. برای این کار می‌توانید از ابزارهایی مثل سئو سیگنال، سرچ کنسول، کیورد پلنر و… کمک بگیرید.
  • از جمله اهداف تبلیغات در صفحه نتایج می‌توان به افزایش بازدید وب‌سایت، جذب سرنخ‌های جدید، افزایش مشتری و افزایش آگاهی از برند اشاره کرد. فهرست کلمات کلیدی باید متناسب با این اهداف مشخص شود. انتخاب برخی از کلمات کلیدی ممکن است برای افزایش بازدید وب‌سایت مناسب باشد، اما لزوماً باعث افزایش مشتریان قالیشویی نشود.
  • انتخاب عنوان ترغیب‌کننده در تبلیغات گوگل ادز اهمیت زیادی دارد. اولین نقطه مواجهه کاربران با تبلیغ شما، همین عنوان است. در نوشتن عنوان باید از اعداد، کلمات قدرتمند، صفت‌های تفضیلی (مثل بهترین، سریع‌ترین و…) استفاده کنید.
  • توضیحات مختصری که کنار عنوان می‌آید هم در ترغیب کردن مخاطبان نقش دارد. در این توضیحات مختصر باید محتوای تبلیغ را کاملاً مشخص کنید. به شکلی که کاربر بتواند تشخیص دهد که با کلیک روی تبلیغ، چه چیزی در انتظارش است.
  • اهمیت محتوای تبلیغ هم از عنوان و توضیحات متا کمتر نیست. کاربری که وارد سایت شما می‌شود، به دنبال خدمات مورد انتظارش است یا می‌خواهد به پاسخ سوالاتش برسد. محتوای تبلیغ باید دقیقاً متناسب با همین موارد تهیه شده باشد. این محتوا می‌تواند ترکیبی از متن، ویدئو و تصویر باشد.
  • داده‌های کمپین‌های گوگل ادز در این پلتفرم ذخیره می‌شوند. به کمک این داده‌ها می‌توانید تبلیغات صفحه نتایج را تغییر داده و بهینه‌سازی کنید.
  • برای جذابیت بیشتری تبلیغات صفحه نتایج همچنین می‌توانید از افزونه‌های گوگل ادز مثل افزونه شماره تماس کمک بگیرید. به این شکل کاربران می‌توانند مستقیماً با قالیشویی شما تماس بگیرند. این افزونه برای جذب مشتری کاربرد بالایی دارد.
  • مدیریت بودجه تبلیغات گوگل ادز و نرخ Bidding هم در موفقیت تبلیغات تاثیرگذار است؛ زیرا تبلیغات گوگل ادز به‌صورت مزایده‌ای انجام می‌شود.

۶.تبلیغات ویدئویی برای قالیشویی

اگر در جستجوی بهترین روش تبلیغ قالیشویی هستید و هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اید، می‌توانید به سراغ تبلیغات ویدئویی بروید. این سبک از تبلیغات را ممکن است در پلتفرم‌های پخش ویدئو مثل فیلیمو، آپارات، نماوا و… دیده باشید. هر کدام از این پلتفرم‌ها مزیت‌های خودشان را دارند؛ اما نباید از کنار معایبشان هم به سادگی عبور کرد. خصوصاً که پلتفرم‌های داخلی مرزبندی‌های خاصی را برای تولید محتوای ویدئویی تعریف می‌کنند. به همین خاطر برخی از قالیشویی‌ها ترجیح می‌دهند برای تبلیغات ویدئویی به سراغ یوتیوب بروند که یک پلتفرم جهانی و پرکاربردتر است.

در حال حاضر یوتیوب بیش از ۲ میلیارد کاربر دارد. در ایران هم طی سال‌های اخیر یوتیوب بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. اگر چرخی در این پلتفرم بزنید، با انواع محتواهای فارسی نیز روبرو می‌شوید. مزیت دیگر این شبکه هم مربوط به هزینه تبلیغات یوتیوب است. این هزینه به ازای هر ۱۰۰۰ بار نمایش تبلیغات یا دریافت هر کلیک محاسبه می‌شود و اغلب کمتر از هزینه تبلیغ در صفحه نتایج گوگل است.

‌نکته دیگر اینکه الگوریتم‌های هوشمند گوگل ادز تبلیغات ویدئویی یوتیوب را بر اساس سن، جنسیت، زبان، علاقه‌مندی‌ها و سابقه جستجوی افراد مدیریت می‌کند. به این شکل تبلیغات قالیشویی شما فقط به کاربرانی نشان داده می‌شود که مخاطب جدی تبلیغاتتان باشند. این الگوریتم‌ها اثربخشی تبلیغات را افزایش می‌دهند.

نکات مهم برای تبلیغات ویدئویی

  • در تبلیغات ویدئویی کیفیت محتوا حرف اول را می‌زند. اگر می‌خواهید تبلیغات شما اثرگذاری بیشتری داشته باشد، برای تولید محتوای آن وقت بگذارید و هزینه کنید.
  • تولید محتوای ویدئویی می‌تواند به‌صورت تیزر، انیمیشن، ویدئوی کوتاه و… تهیه شود. داشتن کمی خلاقیت و سناریوی قبلی باعث تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات خواهد شد.
  • تبلیغات ویدئویی هم نیاز به عنوان مشخص دارند. عنوان باید متناسب با حوزه کاری شما بوده و ترغیب‌کننده باشد.
  • اضافه کردن توضیحات مختصر به ویدئوی تبلیغ باعث می‌شود تا کاربر راحت‌تر با آن ارتباط برقرار کند.
  • در تبلیغات ویدئویی می‌توان اهدافی مثل معرفی خدمات جدید، افزایش آگاهی از برند، جذب سرنخ و مشتری‌های جدید و… را دنبال کرد. تولید محتوای ویدئویی نیز باید متناسب با همین اهداف باشد.
  • تبلیغات ویدئویی فرصت تعامل بهتری را با کاربران ایجاد می‌کند. از این فرصت برای پاسخگویی به نیاز کاربران و جلب اعتماد آن‌ها استفاده کنید.
  • تبلیغات ویدئویی نیاز به یک CTA مشخص و متناسب با اهداف کمپین دارند. به شکلی که کاربر را دعوت کنند تا عمل خاصی را انجام دهد.
  • داده‌های کمپین‌های ویدئویی یوتیوب در گوگل ادز ذخیره می‌شوند. به کمک این داده‌ها تبلیغات خود را ارزیابی کرده و بهینه‌سازی کنید.

سخن آخر

قالیشویی جزء خدماتی محسوب می‌شود که در عصر جدید مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به استفاده زیاد ایرانی‌ها از فرش و قالی، می‌توان انتظار داشت که رقابت بین شرکت‌های قالیشویی هم کم نباشد. این رقابت در برخی از فصول سال، مثل قبل از عید یا شهریورماه به اوج خود می‌رسد. در این شرایط برای اینکه از رقابت عقب نمانید، باید به سراغ تبلیغات قالیشویی بروید. در این مقاله به بهترین شیوه‌های تبلیغ برای قالیشویی‌ها اشاره کردیم. اگر سوال دیگری دارید، در کامنت‌ها پاسخگویی شما هستیم.



منبع

پست های مرتبط

تبلیغات لباس، بررسی انواع روش های پربازده 2025

تبلیغات لباس به چه روشی بهتر است اجرا شود؟ منبع

تبلیغات عطر، معرفی 8 روش پرکاربرد تبلیغ ادکلن

اگر عبارت‌هایی مثل «خرید عطر»، «تبلیغ عطر» یا «عطر» را در گوگل…

بید استراتژی تارگت سی پی ای (Target CPA) چیست؟ | آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM

زمان مطالعه: 3 دقیقهبید استراتژی تارگتت سی پی ای چیست و مناسب…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

آخرین پست ها

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب