صفحه اصلی > گوگل ادز : تبلیغات لوازم خانگی، بررسی 8 روش موثر و کاربردی 2024

تبلیغات لوازم خانگی، بررسی 8 روش موثر و کاربردی 2024


فروش اینترنتی لوازم خانگی، مثل فروش وسایل منزل، آشپزخانه و وسایل برقی در سال‌های اخیر بیشتر شده است. همین مسئله باعث شده تا فرایند تبلیغات لوازم خانگی هم دچار تغییر شود. در حال حاضر فروشگاه‌های لوازم خانگی اغلب از تبلیغ در اینستاگرام، شبکه‌های اجتماعی، گوگل و تبلیغات بنری آنلاین بهره می‌برند. البته همچنان استفاده از تبلیغات سنتی، مثل تبلیغات محیطی هم متداول است. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین روش‌های تبلیغات برای فروشگاه‌های لوازم خانگی صحبت کنیم.

۸ روش برای تبلیغات لوازم خانگی

اگر برای تبلیغات لوازم خانگی، در جستجوی بهترین روش هستید، می‌توانید از فهرست زیر کمک بگیرید. این فهرست بر اساس اولویت مرتب شده است؛ اما در نهایت لازم است روش‌های تبلیغاتی مدنظرتان را بر اساس بودجه کمپین و اهدافی که دارید، انتخاب کنید.

روش های تبلیغات لوازم خانگی

۱.تبلیغ لوازم خانگی در صفحه نتایج گوگل

اغلب خریداران لوازم خانگی، قبل از اقدام به خرید به سراغ گوگل می‌روند. هدف این کاربران خواندن جزئیات هر محصول و مقایسه برندهای متفاوت است. برخی از این کاربران حتی ممکن است هدف خرید آنلاین را هم دنبال نکنند، اما با این حال برای دریافت اطلاعات اولیه از گوگل استفاده می‌کنند.

اگر می‌خواهید چنین مخاطبانی را تارگت کنید و به وب‌سایت خود بکشانید، می‌توانید به جای وقت گذاشتن برای سئو سایت، از تبلیغات گوگل ادز کمک بگیرید. این تبلیغات توسط پلتفرم گوگل ادز انجام می‌شود. برای ساخت کمپین تبلیغاتی در گوگل کافی است فهرست کلمات کلیدی و محصولات مدنظر خود را تهیه کنید. سپس کمپین خود را در گوگل ادز بسازید. البته عبارت‌هایی که انتخاب می‌کنید، باید گزیده بوده و فاکتورهای لازم برای تبلیغات را داشته باشد. برای مثال اگر هدفتان افزایش فروش یخچال فریزر است، باید از عبارت‌هایی مثل «خرید یخچال فریزر»، «خرید یخچال در غرب تهران»، «خرید یخچال ال جی ارزان» و… استفاده کنید.

تبلیغات لوازم خانگی در گوگل ادزتبلیغات لوازم خانگی در گوگل ادز

انتخاب کلمات کلیدی لانگ تیل کمک می‌کند تا دقیقاً کاربرانی را هدف‌گیری کنید که به دنبال خرید محصول هستند. برای مثال عبارت «یخچال فریزر» به تنهایی، گزینه خوبی برای تبلیغات نیست؛ زیرا کاربری که چنین عبارتی را جستجو می‌کند، ممکن است صرفاً دنبال اطلاعات جانبی باشد.

نکته دیگر اینکه هزینه تبلیغات در گوگل، به ازای دریافت هر کلیک محاسبه می‌شود. در واقع شما فقط وقتی هزینه می‌دهید که کاربر روی لینک تبلیغات شما کلیک کند. به همین خاطر هدف‌گیری دقیق مخاطبان اهمیت ویژه‌ای دارد و تاثیر زیادی روی هزینه تبلیغات‌تان می‌گذارد.

تبلیغ در صفحه نتایج گوگل مزایای بی‌شماری دارد؛ در مقاله «تبلیغات در صفحه اول گوگل» می‌توانید با مزایا و مبانی این سبک از تبلیغات آشنا شوید.

نکات مهم برای تبلیغ در صفحه نتایج گوگل

  • قدم اول در تبلیغات گوگل، تهیه لیست کلمات کلیدی است. این فهرست را می‌توانید با ابزارهایی مثل سرچ کنسول یا کیورد پلنر گوگل تهیه کنید. همچنین ابزارهای دیگری مثل kwfinder، Moz و ابزارهای ایرانی هم در دسترس هستند. اگر در تحقیق کلمات کلیدی تخصص لازم را ندارید، توصیه می‌کنیم از یک سئوکار یا متخصص تبلیغات گوگل ادز کمک بگیرید.
  • داشتن هدف‌ مشخص هم در تبلیغات گوگل اهمیت ویژه‌ای دارد. این هدف می‌تواند فروش محصول، معرفی برند، افزایش ترافیک وب‌سایت یا جذب سرنخ‌های جدید باشد. مشخص شدن اهداف روی لیست کلمات کلیدی هم تاثیر می‌گذارد.
  • برای هدفمندتر کردن فهرست کلمات کلیدی می‌توانید از قابلیت «کلمات کلیدی منفی» گوگل ادز کمک بگیرید.
  • حضور در صفحه نتایج، فقط نیمی از راه تبلیغ در گوگل است. برای تکمیل فرایند تبلیغ، باید کاربر را ترغیب کنید تا روی لینک تبلیغات شما کلیک کند. این کار باید با توضیحات متا، عنوان و سایر جزئیات لینک تبلیغ انجام شود.
  • برای جذاب‌تر کردن عنوان از کلمات قدرتمند، صفت‌های تفضیلی، اعداد و علائم نگارشی کمک بگیرید.
  • برای نوشتن توضیحات تبلیغات، از جمله‌های کوتاه استفاده کنید و به مخاطب بگویید که در مقاله فوق با چه چیزهایی روبرو می‌شود.
  • استفاده از افزونه‌های گوگل ادز، مثل افزونه شماره تماس یا لوکیشن هم کمک می‌کند تا تبلیغات شما برجسته‌تر باشد و کاربران را به کلیک روی تبلیغ تشویق کند.
  • نکته دیگر اینکه محتوای تبلیغ هم اهمیت ویژه‌ای دارد. محتوای تبلیغ باید متناسب با لوازم خانگی و سوالاتی باشد که کاربر در جستجوی پاسخ برای آن‌ها است.  
  • نتایج کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادز در این پلتفرم ذخیره می‌شود. با آنالیز این داده‌ها می‌توانید تبلیغات گوگلی را بهینه‌سازی کنید.

۲.تبلیغات بنری آنلاین برای لوازم خانگی

دومین روشی که برای تبلیغات لوازم خانگی می‌خواهیم به آن بپردازیم، تبلیغات بنری آنلاین است. این سبک از تبلیغات را ممکن است با اسم تبلیغات کلیکی هم بشناسید؛ زیرا هزینه این تبلیغات صرفاً به ازای هر کلیک محاسبه می‌شود. تبلیغات بنری آنلاین را بیشتر در سایت‌های خبری یا سایت‌های دانلود فیلم و موسیقی می‌توانید ببینید.

برای اجرای تبلیغات کلیکی باید از پلتفرم‌های واسطه استفاده کنید. برای مثال تپسل و یکتانت از جمله پلتفرم‌هایی هستند که در ایران تبلیغات کلیکی را انجام می‌دهند. البته تبلیغ در این پلتفرم‌ها محدود به سایت‌هایی است که با آن‌ها همکاری تبلیغاتی دارند. اگر می‌خواهید به یک شبکه بزرگ‌تر، متشکل از ۳۵ میلیون سایت و اپلیکیشن متصل شوید، می‌توانید به سراغ تبلیغات بنری گوگل بروید.

تبلیغ در شبکه نمایش گوگل ادز به‌صورت هوشمند و همسان انجام می‌شود. به شکلی که تبلیغات شما صرفاً در سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی نمایش داده می‌شود که فعالیت‌شان متناسب با حوزه لوازم خانگی است. این الگوریتم‌های هوشمند کمک می‌کند تا تبلیغات بنری شما بیشتر دیده شود. علاوه بر این، در گوگل ادز می‌توانید هدف‌گیری مخاطبان را خودتان هم بهینه‌سازی کنید. این کار با استفاده از فیلترهای گوگل ادز امکان‌پذیر است. این فیلترها شامل جنسیت، زبان، لوکیشن، سن، سابقه جستجو و علایق قبلی کاربران می‌شود. 

 نکات مهم در اجرای تبلیغات بنری

  • در تبلیغات بنری، طراحی تصاویر و ویدئوهای کوتاه اهمیت ویژه‌ای دارد. برای اثربخشی بیشتر لازم است از تصاویر با کیفیت، رنگ‌بندی جذاب و فونت مناسبی استفاده کنید. به نحوی که بنر طراحی شده نظر مخاطب را جلب کرده و او را ترغیب به کلیک کند.
  • تبلیغات بنری هم نیازمند یک عنوان جذاب هستند. عنوانی که کاربر را ترغیب به کلیک کند. استفاده از کلمات قدرتمند، دادن وعده‌هایی مثل تخفیف یا شرکت در جشنواره و… می‌تواند این نقش را برای محتوای بنری ایفا کند.
  • اگر می‌خواهید اطلاعات خاصی را در تبلیغات بنری به مخاطب انتقال دهید، لازم است آن را در کمترین تعداد کلمه بگویید. فونت جذاب هم باعث دیده شدن بهتر تبلیغات بنری می‌شود.
  • داشتن فراخوان اقدام به عمل یا همان CTA هم از الزامات اصلی تبلیغات بنری است. CTA این تبلیغات می‌تواند دعوت به کلیک، برقراری تماس و… باشد.
  • اگر در انتخاب رنگ، فونت، طراحی، عنوان و… بنرهای تبلیغاتی تردید دارید، می‌توانید از استراتژی A/B تست کمک بگیرید.
  • گوگل ادز داده‌های کمپین‌های بنری را ذخیره می‌کند. به کمک این داده‌ها می‌توانید تبلیغات لوازم خانگی خود را بهینه‌سازی کنید.

۳.ثبت اطلاعات فروشگاه در گوگل

بسیاری از خریداران لوازم خانگی، خرید حضوری را ترجیح می‌دهند؛ اما همچنان برای یافتن مکان فروشگاه‌ها و بازرگانی‌های لوازم خانگی به سراغ جستجو در گوگل می‌روند. گوگل هم به کمک جستجوهای لوکیشن‌محور خود این کاربران را راهنمایی می‌کند. برای مثال اگر همین حالا عبارتی مانند «لوازم خانگی غرب تهران» را گوگل کنید، فهرستی از فروشگاه‌های لوازم خانگی این منطقه را همراه با نقشه گوگل مپ می‌توانید ببینید. علاوه بر این، داده‌های دیگری مثل آدرس هر فروشگاه، تصاویر، نظرات کاربران، ساعت فعالیت، شماره تماس و… نیز در دسترستان خواهد بود.

تبلیغ فروشگاه لوازم خانگی در گوگل مپتبلیغ فروشگاه لوازم خانگی در گوگل مپ

اگر نمی‌خواهید شانس هدف‌گیری این مخاطبان را از دست بدهید، باید اطلاعات فروشگاه لوازم خانگی خود را در گوگل ثبت کنید. این کار هزینه‌ای برایتان ندارد و به‌سادگی هم قابل انجام است. برای آشنایی با فرایند ثبت لوکیشن و اطلاعات فروشگاه، مقاله «ثبت کسب و کار در گوگل مپ» را بخوانید.

۴.تبلیغات اینستاگرامی

حضور گسترده ایرانی‌ها در اینستاگرام باعث شده تا اغلب کسب و کارها در این شبکه اجتماعی هم فعال باشند. فروشگاه‌های لوازم خانگی هم از این قاعده استثنا نیستند و حضور قدرتمندانه‌ای در اینستاگرام دارند. فعالیت در اینستاگرام هم می‌تواند جنبه بازاریابی داشته باشد و هم با هدف تبلیغات انجام شود.

تبلیغات لوازم خانگی در اینستاگرام به دو شکل قابل انجام است. در روش اول برای تبلیغات باید به سراغ اینفلوئنسرهایی بروید که در زمینه لایف‌استایل، معرفی و بررسی لوازم خانگی و… فعال هستند. این افراد تاثیرگذاری بالایی روی مخاطبان خود دارند و می‌توانند با معرفی یک محصول یا اطلاع‌رسانی درباره جشنواره‌های مناسبتی برای شما تبلیغ کنند. این سبک از تبلیغات می‌تواند به شکل انتشار ریلزهای تبلیغاتی یا استوری‌ بنر و ویدئو انجام شود.

نحوه همکاری با اینفلوئنسرها نیز مدل‌های متفاوتی دارد. برخی از اینفلوئنسرها ممکن است هزینه ثابتی برای تبلیغات از شما طلب کنند؛ برخی هم مشارکت در فروش را ترجیح می‌دهند. اینکه کدام یک را برای تبلیغات در نظر بگیرید، بستگی به اهداف و شرایط شما دارد.

روش دوم برای تبلیغ در اینستاگرام هم استفاده از قابلیت‌های Instagram Ads است. این پلتفرم می‌تواند تبلیغات را برایتان به شکل مستقیم هم انجام دهد. هزینه این سبک از تبلیغات به شکل دلاری باید پرداخت شود و برای کسب و کارهای ایرانی چالش‌های زیادی دارد. به همین خاطر کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نکات لازم برای اجرای تبلیغات اینفلوئنسری

  • قبل از رفتن به سراغ اینفلوئنسر مارکتینگ باید اهداف خود را مشخص کنید. این هدف می‌تواند بازاریابی برای فروش چند محصول، تبلیغ برای جشنواره‌های مناسبتی، افزایش آگاهی از برند و… باشد.
  • مهم‌ترین قدم در تبلیغات اینفلوئنسری، انتخاب پیج‌هایی است که با فعالیت‌های فروش لوازم خانگی تناسب داشته باشند. برای مثال اینفلوئنسرهای خانه‌داری، لایف‌استایل‌ها و اشخاصی که در زمینه بررسی لوازم برقی فعالیت می‌کنند، گزینه‌های مناسبی هستند.
  • همکاری با میکرو اینفلوئنسرها اغلب همراه با نتایج بهتری است.  این افراد فالوور کمتری دارند، اما میزان اینتراکشن‌شان بیشتر از حالت استاندارد است. به همین خاطر راحت‌تر می‌توانند نظر مخاطبان خود را جلب کنند.
  • نوع محتوا در تبلیغات اینستاگرامی بهتر است تعاملی باشد. برگزاری چالش، طراحی سوال، ساخت بازی‌های جذاب و… گزینه‌های خوبی برای تبلیغات تعاملی هستند.
  • در تبلیغات اینستاگرامی باید داده‌های کمپین‌ها را به شکلی جمع‌آوری کنید. به کمک این داده‌ها می‌توانید به تحلیل کمپین‌های تبلیغاتی بپردازید.

۵.تبلیغ لوازم خانگی در شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی تنها گزینه برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی نیستند. برای فروش لوازم خانگی می‌توانید به سراغ تبلیغ در توییتر، تلگرام، فیسبوک و حتی شبکه‌های اجتماعی داخلی هم بروید. البته تبلیغ مستقیم در این شبکه‌ها کمی چالش‌برانگیز است؛ اما می‌توانید در همکاری با پیج‌ها و کانال‌های فعال، تبلیغات خود را انجام دهید.

در حال حاضر گزینه‌هایی مثل تلگرام امکان تبلیغات مستقیم را نیز دارند که گزینه جذابی برای فروشگاه‌‌های اینترنتی فعال در تلگرام است.

نکات لازم برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی

  • در شبکه‌های اجتماعی دیگر هم اهداف کمپین می‌تواند افزایش فروش محصولات، جذب مخاطبان جدید، افزایش آگاهی از برند و… باشد.
  • تولید محتوا در هر شبکه اجتماعی باید متناسب با امکانات موجود انجام شود. برای مثال تبلیغ در توییتر بیشتر به‌واسطه متن و تصویر است. در حالی که اینستاگرام امکان انتشار محتوای ویدئویی را نیز دارد.
  • ساخت محتوای تعاملی، طراحی بازی و چالش، پرسیدن سوال از مخاطب و… راهکارهای مناسبی برای جذاب‌تر کردن تبلیغات است.
  • عنوان جذاب، اضافه کردن توضیحات متنی و… هم می‌تواند منجر به ترغیب مخاطبان شود و نرخ تبدیل تبلیغات را افزایش دهد.
  • برای بهینه‌سازی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی باید از ابزارها و تکنیک‌های رهگیری کمک بگیرید. به این شکل می‌توانید نتایج کمپین‌ها را تحلیل کرده و بهینه کنید. 

۶.تبلیغات ویدئویی برای فروش لوازم خانگی

یکی از بهترین راهکارها برای تبلیغات لوازم خانگی، استفاده از محتوای ویدئویی است. در محتواهای ویدئویی می‌توان به بررسی محصولات مختلف پرداخت؛ آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد و با ارائه توضیحات، مشتری را ترغیب به خرید نمود. در حال حاضر پلتفرم‌های زیادی هستند که امکان انتشار تبلیغات ویدئویی را دارند. برای مثال شبکه‌های نمایش خانگی، آپارات، فیلیمو و… در همین دسته قرار می‌گیرند.

اگر به جز این موارد، به دنبال یک پلتفرم بین‌المللی‌تر و جامع‌تر هم هستید، می‌توانید به سراغ یوتیوب بروید. یوتیوب بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد. در ایران هم نسل جوان‌ دهه هفتاد به بعد، از یوتیوب به شکل ویژه‌تری استفاده می‌کنند. تبلیغات ویدئویی در یوتیوب به شکل‌های مختلفی پخش می‌شود؛ که تبلیغات در جریان قابل حذف و تبلیغات در جریان غیر قابل حذف متداول‌ترین شیوه‌های آن هستند.

هزینه تبلیغات در یوتیوب هم به ازای هر ۱۰۰۰ بار نمایش یا دریافت هر کلیک محاسبه می‌شود و در کل پایین‌تر از هزینه تبلیغ در صفحه نتایج است. به همین دلیل گزینه خوبی برای تبلیغات لوازم خانگی محسوب می‌شود.

نکته دیگر اینکه الگوریتم‌های هوشمند یوتیوب امکان هدف‌گیری مخاطبان بر اساس فیلترهای سن، جنسیت، لوکیشن، زبان و… را دارد.

نکات تبلیغات ویدئویی

  • برای تولید محتوای ویدئویی، باید هدف را در قدم اول مشخص کرد. این هدف می‌تواند معرفی و بررسی محصولات جدید، جذب مخاطب، افزایش بازدید، جذب سرنخ‌های جدید، اطلاع‌رسانی برای جشنواره‌ها و یا حتی فروش یک محصول باشد.
  • در تبلیغات ویدئویی، کیفیت ویدئوی تولیدی اهمیت به سزایی دارد. برای تولید محتوای ویدئویی لازم است از وسایل فیلم‌برداری و تدوین حرفه‌ای استفاده شود.
  • اضافه کردن خلاقیت، تولید محتوای چالش‌برانگیز، داشتن سناریوی قصه‌گو، استفاده از تکنیک‌ها، حتی تولید محتوای انیمیشنی و… راهکارهایی هستند که باعث جذابیت بیشتر تبلیغات ویدئویی می‌شوند.
  • متن تبلیغات لوازم خانگی و عنوان آن هم در تبلیغات یوتیوبی اهمیت دارد. عنوان باید جذاب بوده و ذهن مخاطب را قلقلک دهد. توضیحات دیگر تبلیغ هم باید ترغیب‌کنندگی لازم را داشته باشد.
  • داده‌های کمپین‌های ویدئویی در گوگل ادز ذخیره می‌شود. به کمک این داده‌ها می‌توانید تبلیغات یوتیوب را بررسی کرده و بهینه‌سازی کنید.

۷.تبلیغات ایمیلی برای لوازم خانگی

ارسال خبرنامه‌های ایمیلی یا ارسال ایمیل‌های انبوه، یکی دیگر از روش‌های تبلیغات اینترنتی لوازم خانگی است. اگر دارای فروشگاه وردپرسی هستید، می‌توانید از افزونه‌های ارسال ایمیل برای این کار کمک بگیرید. این افزونه‌ها امکان طراحی فرم‌های ایمیلی متنوع را به شما می‌دهد. به واسطه این فرم‌ها می‌توانید ایمیل کاربران را دریافت کنید و از آن برای تبلیغات بهره ببرید.

راهکار بعدی برای تبلیغات ایمیلی هم کمک گرفتن از پلتفرم‌های واسطه است. برای مثال تبلیغ در سرویس Gmail به‌واسطه گوگل ادز قابل انجام است. در گوگل ادز می‌توانید یک کمپین ایمیلی طراحی کنید و از این طریق به بازاریابی برای محصولات لوازم خانگی بپردازید.

نکته مهم اینکه تبلیغات ایمیلی گوگل ادز با الگوریتم‌های هوشمند انجام می‌شود. به نحوی که تبلیغات صرفاً برای کاربرانی می‌رود که با مخاطبان هدف شما مطابقت‌های لازم را داشته باشند. این مطابقت‌ها شامل سن، جنسیت، علایق، لوکیشن، زبان و… می‌شود. در ضمن هزینه تبلیغات هم به ازای هر کلیک یا تبدیل محاسبه خواهد شد؛ که باعث مصرف بهینه‌تر بودجه تبلیغات می‌شود.

نکات تبلیغات ایمیلی

  • استفاده از ایمیل‌های جمع‌آوری شده بهترین روش تبلیغات لوازم خانگی است؛ وقتی فرد خودش در خبرنامه‌ وب‌سایت عضو می‌شود، در گروه خریداران بالقوه قرار می‌گیرد. در نتیجه شانس بیشتری برای تبدیل شدن دارد.
  • اگر از افزونه‌های ایمیلی وردپرس استفاده می‌کنید، حواستان به امکانات و تنظیمات آن هم باشد. در مقاله «بهترین افزونه تبلیغات ایمیلی وردپرس» به طور کامل درباره این مسئله صحبت کرده‌ایم.
  • در تولید محتوای تبلیغی برای ایمیل، می‌توانید از تصویر و ویدئو نیز استفاده کنید. به شرطی که هدف استفاده از تصاویر مشخص باشد و در راستای ترغیب‌ کردن مخاطبان به کار گرفته شود.
  • داشتن عنوان جذاب در تبلیغات ایمیلی اهمیت ویژه‌ای دارد. برای نوشتن عنوان از کلمات قدرتمند، صفت‌های برترین، اعداد، علامت سوال و… استفاده کنید.
  • برای ترغیب کردن مخاطب، ارائه کد تخفیف هم در تبلیغات ایمیلی جواب می‌دهد.
  • داده‌های کمپین‌های ایمیلی را جمع‌آوری کنید. به این شکل فرصت بازبینی تبلیغات و بهینه‌سازی آن را خواهید داشت.

۸.تبلیغات پیامکی برای لوازم خانگی

اگر در جستجوی ارزان‌ترین روش تبلیغات برای لوازم خانگی هستید، به سراغ تبلیغات پیامکی بروید. ارسال پیامک برای هر شخص کمتر از ۱۰ تومان هزینه دارد. در حال حاضر پلتفرم‌های متعددی هستند که می‌توانند پیامک‌های شما را به شکل انبوه ارسال کنند. بیشتر فروشگاه‌های لوازم خانگی، برای اطلاع‌رسانی درباره جشنواره‌های مناسبتی، ارائه کد تخفیف، افزایش آگاهی از برند و… از تبلیغات پیامکی بهره می‌برند.

نکات تبلیغات پیامکی

  • در نوشتن متن تبلیغات لوازم خانگی، از کلمات ساده و روشن استفاده کنید. جمله‌بندی‌ها نیز بهتر است کوتاه باشد تا هدف پیام راحت‌تر انتقال داده شود.
  • در نوشتن پیامک‌های تبلیغاتی خلاق باشید؛ اما این خلاقیت هم حد و حدودی دارد و نباید بیش از اندازه شود.
  • شروع پیامک‌های تبلیغاتی حکم قلاب را دارد و بیشترین اثر را روی مخاطب می‌گذارد. شروع با سوال یا دادن وعده‌ای جذاب باعث جلب توجه بیشتر پیامک‌های تبلیغاتی می‌شود.
  • داده‌های مربوط به کمپین‌های پیامکی را باید به کمک ابزارها و استراتژی‌ها جمع‌آوری کنید. به این شکل می‌توانید به تحلیل نتایج کمپین بپردازید.

۹.تبلیغات محیطی آفلاین برای لوازم خانگی

اگر در جستجوی یک راهکار آفلاین برای تبلیغات لوازم خانگی هستید، می‌توانید به سراغ تبلیغات محیطی بروید. در حال حاضر روش‌های متعددی برای اجرای تبلیغات محیطی در دسترس است. اگرچه تا چند سال گذشته چاپ تراکت‌ و بروشور رونق بیشتری داشت، اما در حال حاضر این راهکار کمتر استفاده می‌شود.

از بهترین روش‌ها برای تبلیغات محیطی لوازم خانگی می‌توان به تبلیغ در مترو، چاپ بنرهای شهری، اجاره تبلیغات روی پل‌های عابر پیاده و… اشاره کرد. البته هزینه تبلیغات آفلاین اغلب بالاتر از تبلیغات آنلاین است. به همین خاطر هم کمتر توسط فروشگاه‌های کوچک‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگرچه برای این فروشگاه‌ها نیز گزینه‌هایی مثل تبلیغات محیطی در مترو قابل استفاده است. در صفحه «تبلیغات محیطی» بیشتر درباره این روش‌ها توضیح داده‌ایم.

سخن آخر

تعداد فروشگاه‌های لوازم خانگی و بازرگانی‌ها هر روز در حال افزایش است. به همین خاطر اگر می‌خواهید در این حوزه فعالیت کنید، باید به سراغ تبلیغات و بازاریابی بروید. تبلیغ در صفحه نتایج، تبلیغات بنری آنلاین، فعالیت در اینستاگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ، تبلیغات پیامکی و ارسال خبرنامه‌های ایمیلی مهم‌ترین روش‌های تبلیغات لوازم خانگی هستند. اگر درباره این روش‌ها سوال دیگری دارید، در کامنت‌ها پاسخگوی شما خواهیم بود.



منبع

پست های مرتبط

راهنمای کامل تبلیغات گوگل برای استارت آپ ها

چه مقدار بودجه برای تبلیغات گوگل برای استارت آپ ها مناسب است؟…

تبلیغات هتل، بررسی بهترین روش های 2024

دیده شدن مهم‌ترین دغدغه‌ای است که کسب و کارهای مختلف دارند. این…

اسکریپت های مدیریت هزینه کمپین و ادگروپ | آقای وب

زمان مطالعه: 6 دقیقههمواره در کلاس های سرچ ادز پلاس مجموعه HDM…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

آخرین پست ها

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب