صفحه اصلی > گوگل ادز : تبلیغات کاشت ناخن، معرفی 7 روش فوق کابردی (2024)

تبلیغات کاشت ناخن، معرفی 7 روش فوق کابردی (2024)


کاشت ناخن و ترمیم آن جزء خدمات پرطرفدار در سالن‌های آرایشی است. همین مسئله باعث شده تا رقابت در حوزه کاشت ناخن بسیار سنگین شود. ردپای تبلیغات کاشت ناخن را می‌توانید از اینستاگرام گرفته تا گوگل به‌خوبی مشاهده کنید. اگر دارای سالن آرایشی هستید یا در زمینه کاشت ناخن فعالیت دارید، برای اینکه از رقبای خود عقب نمانید، بهتر است شما هم به تبلیغات فکر کنید. در ادامه درباره بهترین ایده‌های تبلیغ ناخن‌ کارها صحبت می‌کنیم.

تبلیغات کاشت ناخن | معرفی ۷ ایده تبلیغاتی برتر

در حوزه خدمات آرایشی و کاشت ناخن تا زمانی که نامتان را کسی نشنیده باشد، وجود ندارید. برای اینکه اصطلاحاً سری توی سرها در آورید، باید به سراغ تبلیغات بروید. در دنیای امروز بهتر است تمرکز برای معرفی خودتان را روی تبلیغات آنلاین دو چندان کنید. البته روش‌های سنتی مثل ارسال پیامک تبلیغاتی یا پخش تراکت هم تا حد خوبی برای تبلیغات ناخن کار جواب می‌دهد. در ادامه به معرفی ۷ روش برتر برای تبلیغات خدمات کاشت ناخن می‌پردازیم.

۱. تبلیغات اینستاگرامی

بهترین شیوه برای تبلیغات کاشت ناخن رفتن به سراغ اینستاگرام است. اینستاگرام را می‌توان مهم‌ترین شبکه اجتماعی ایرانیان دانست. تقریباً همه کسانی که صاحب گوشی هوشمند هستند، در اینستاگرام هم حضور دارند. به همین خاطر اغلب کسب‌وکارها برای بازاریابی و تبلیغات به سراغ اینستاگرام می‌روند.

در حال حاضر به شکل‌های متفاوتی می‌توان خدمات کاشت ناخن را در اینستاگرام تبلیغ کرد. روش اول سپردن تبلیغات به پیج‌های پر فالوور است. پیج‌های اینستاگرامی شیوه‌های مختلفی برای تبلیغات دارند. از تبلیغات بنری در استوری پیج گرفته تا تولید و انتشار ریلزهای تبلیغاتی در پیج. این تنوع شیوه‌های تبلیغاتی باعث شده تا دست سالن‌های زیبایی هم در میزان هزینه تبلیغات باز باشد. به طور معمول انتشار تبلیغ در استوری ارزان‌ترین گزینه برای تبلیغات در اینستاگرام است.

تبلیغ کاشت ناخن در اینستاگرام

راهکار دیگر برای تبلیغات هم انتشار پست یا استوری مهمان خواهد بود. اگر خدمات کاشت ناخن انجام می‌دهید، می‌توانید با پیج‌هایی که در زمینه فروش محصولات آرایشی بهداشتی یا سایر خدمات زیبایی فعالیت دارند، همکاری تبلیغاتی داشته باشید. به این شکل که یک پست یا استوری را تبادل کرده و در پیجتان منتشر کنید. این شیوه تبلیغات سالن زیبایی و خدمات کاشت ناخن اثربخشی بالایی دارد و اغلب نیازمند پرداخت هزینه هم نیست؛ زیرا انتشار پست و استوری به شکل متقابل انجام می‌شود.

سومین راهکار برای تبلیغات در اینستاگرام هم استفاده از خدمات Instagram Ads است. در حال حاضر خود پلتفرم اینستاگرام خدماتی را برای تبلیغات ارائه می‌دهد. البته این خدمات برای کسب و کارهای ایرانی با محدودیت‌های زیادی ارائه می‌شود؛ خصوصاً که هزینه نهایی تبلیغات را باید با حساب‌های بانکی خارجی پرداخت کرد. همین پیچیدگی‌ها باعث شده تا اینستاگرام ادز کمتر مورد استقبال سالن‌های زیبایی قرار بگیرد.

نکاتی برای افزایش اثربخشی تبلیغات در اینستاگرام

  • برای تبلیغات پولی در اینستاگرام به سراغ پیج‌های مرتبط بروید. سپردن تبلیغات کاشت ناخن به پیج‌های فروش لوازم آرایشی یا سالن‌های زیبایی اثربخشی بالایی دارد.
  • در تبلیغات تبادلی یا پولی حواستان به لوکیشن هم باشد. برای تبلیغات با پیج‌هایی کار کنید که خدماتشان را در شهر خودتان ارائه می‌دهند. برای مثال سپردن تبلیغ کاشت ناخن در تهران، به پیجی که در اصفهان فعالیت دارد، کاملاً اشتباه است.
  • اگر قصد تبادل پست با پیج‌های مرتبط را دارید، این کار را با پیج‌هایی انجام دهید که از نظر تعداد فالوور و بازدیدکننده هم‌تراز خودتان باشد.
  • در نوشتن متن تبلیغ ناخن کار برای اینستاگرام حساس‌تر عمل کنید. صرف تبلیغات داشتن باعث جذب مشتری نمی‌شود.
  • برای اثربخشی بیشتر تبلیغات می‌توانید از نظرسنجی، ارائه کد تخفیف، ساخت چالش و ایجاد تبلیغات تعاملی استفاده کنید. از ایده‌هایی کمک بگیرید که کاربر را جذب کرده و به فالوور تبدیل کند.
  • در تبلیغات اینستاگرامی با کاربران خود صادق باشید. خدمات خود را به شکل صحیحی معرفی کنید و سپس آن‌ها را به استفاده از خدمات تشویق نمایید.
  • داشتن لحن صمیمی، استفاده از کلمه‌های ساده و جمله‌های کوتاه نیز برای ساخت تبلیغات اینستاگرامی الزامی است.

۲.اینفلوئنسر مارکتینگ

درباره تبلیغات ناخن در اینستاگرام صحبت کردیم؛ اما علاوه بر موارد گفته شده، راهکار دیگری هم برای تبلیغ در این شبکه اجتماعی وجود دارد. آن هم رفتن به سراغ اینفلوئنسرها است. البته اینفلوئنسر مارکتینگ صرفاً در اینستاگرام خلاصه نمی‌شود. بسیاری از اینفلوئنسرها در دیگر شبکه‌های اجتماعی مثل یوتیوب، تیک تاک، توییتر و حتی تلگرام نیز فعالیت دارند.

خوشبختانه وقتی صحبت از خدمات زیبایی می‌شود، تعداد اینفلوئنسرها نیز کم نیست. اگر به دنبال تبلیغات اثربخشی برای خدمات کاشت ناخن هستید، می‌توانید با چند اینفلوئنسر همکاری کنید. این همکاری می‌تواند به شکل‌های متفاوتی باشد. به‌عنوان مثال می‌توانید برای هر اینفلوئنسر یک کد تخفیف تعریف کنید. سپس در ازای آوردن هر مشتری، درصدی از سود خود را به اینفلوئنسرها بپردازید.

راه دیگرش هم پرداخت مبلغی مشخص به ازای تبلیغات است. البته اغلب اینفلوئنسرها این روش را ترجیح می‌دهند؛ اما ممکن است به شکل‌های دیگر هم راضی به همکاری شوند.

برای اثربخشی بیشتر تبلیغات اینفلوئنسری نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • برای اینفلوئنسر مارکتینگ به سراغ اشخاصی بروید که در حوزه‌هایی مرتبط با کاشت ناخن فعالیت دارند. برای مثال پیج‌های فعال در حوزه زیبایی یا فروش لوازم آرایشی گزینه‌های خوبی هستند.
  • اینفلوئنسرها در شبکه‌های اجتماعی متعددی حضور دارند و تبلیغات اینفلوئنسری صرفاً در اینستاگرام خلاصه نمی‌شود. در حال حاضر اقبال کاربران به تیک تاک، یوتیوب و تلگرام هم بد نیست. در این فضاها ممکن است با هزینه کمتر، بتوان به نتایج بهتری هم دست پیدا کرد.
  • برای تولید محتوای تبلیغاتی خلاقانه عمل کنید. استفاده از روایت، ساخت تبلیغات تعاملی، ایجاد چالش و… راه‌های بهتری برای جذب کاربر هستند.
  • برای اثربخشی بیشتر تبلیغات، با کاربران خود صادق باشید. درد آن‌ها را بشناسید و سپس بر مبنای آن تولید محتوا کنید. به کاربر نشان دهید که حرفش را شنیده‌اید و قرار است راه‌حل ویژه‌ای برای مشکلش ارائه دهید.
  • در تبلیغات اینفلوئنسری استفاده از فراخوان اقدام به عمل را فراموش نکنید. CTA این تبلیغات باید متناسب با اهداف تبلیغ باشد. برای مثال اگر هدفتان جذب کاربر است، باید مسیر تبلیغ به دعوت از کاربر برای فالو کردن پیج ختم شود.

۳.تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

اگرچه تعداد کاربران در شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیار بالاست، اما برای تبلیغات کاشت ناخن و به طور کلی تبلیغات کلینیک زیبایی و خدماتی از ایت دست می‌توانید روی دیگر شبکه‌های اجتماعی هم حساب باز کنید. روش‌های تبلیغ در این پلتفرم‌ها نیز تقریباً شبیه اینستاگرام است و صرفاً در جزئیات تفاوت‌هایی وجود دارد.

نکته دیگر اینکه برخی از شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام، توییتر و یوتیوب خدمات تبلیغات مستقیم نیز دارند. برای مثال برای تبلیغ در یوتیوب می‌توانید از طریق گوگل ادز اقدام کنید. همچنین تلگرام هم گزینه‌ای برای تبلیغات در کانال‌های مرتبط دارد. اگر برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی استراتژی خوبی داشته باشید، به جای تبلیغ در اینستاگرام، در همین پلتفرم‌ها می‌توانید با صرف هزینه‌ کمتر، به نتایج مطلوب‌تری دست پیدا کنید.

مهم‌ترین مورد در اینجا به انتخاب شبکه‌های اجتماعی بر می‌گردد. بر اساس آمار، بیشترین مشتریان خدمات کاشت ناخن خانم‌های ۱۸ تا ۳۵ سال هستند. در شروع باید ببینید که این کاربران چه ویژگی‌هایی دارند و از چه پلتفرم‌هایی استفاده می‌کنند. به این شکل می‌توانید اولویت‌های خود را برای تبلیغات بشناسید.

۴.ثبت سالن زیبایی در گوگل

ملاک تعداد زیادی از کاربران برای خدمات کاشت ناخن، نزدیکی مراکز زیبایی است. به همین خاطر برای انتخاب ابتدا به سراغ گوگل می‌روند. اطلاعات گوگل برای جستجوهای محلی بسیار کارراه‌انداز است. برای مثال اگر همین حالا عبارت «کاشت ناخن در کرج» را جستجو کنید، در همان صفحه اول می‌توانید فهرستی از سالن‌های زیبایی کاشت ناخن را ببینید. علاوه بر این، اطلاعاتی مثل شماره تماس، لوکیشن، نظرات کاربران و حتی تصاویری از نمونه‌ کارها و مکان سالن زیبایی هم در دسترس مخاطبان قرار دارد.

ثبت لوکیشن در گوگل مپثبت لوکیشن در گوگل مپ

این ویژگی‌ گوگل فرآیند انتخاب را برای کاربران ساده‌تر می‌کنند. علاوه بر این، فرصتی در اختیار سالن‌های زیبایی قرار می‌دهد که با ثبت اطلاعات خود، به‌صورت رایگان خدماتشان را تبلیغ کنند. اگر با فرایند ثبت اطلاعات کسب و کار خود در گوگل آشنا نیستید، توصیه می‌کنیم مقاله «چگونه کسب و کار خود را در گوگل مپ ثبت کنیم؟» را بخوانید.

۵.تبلیغ در صفحه اول گوگل

شاید عجیب به نظر برسد، اما راه‌اندازی وب‌سایت و تبلیغات گوگل ادز هم یکی از راه‌های مهم برای تبلیغات کاشت ناخن است. در حال حاضر سالن‌های زیبایی زیادی هستند که بخشی از بازاریابی خود را روی‌ وب‌سایت متمرکز کرده‌اند. به کمک یک سایت می‌توان خدمات سالن‌ را معرفی کرد. همچنین می‌توان تصاویر و طرح‌هایی را برای کاشت ناخن در گالری وب‌سایت انتشار داد. قرار دادن تصاویر قبل و بعد از کاشت ناخن هم نقش زیادی در فرایند اعتمادسازی خواهد داشت. علاوه بر این‌ها، به کمک وب‌سایت امکان نوبت‌دهی آنلاین یا مشاوره هم در دسترس است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا سالن‌ زیبایی شما متمایز و حرفه‌ای‌تر از سایر رقبا جلوه کند.

تبلیغات گوگل ادز کاشت ناخنتبلیغات گوگل ادز کاشت ناخن

نکته دیگر اینکه وقتی صاحب وب‌سایت باشید، امکان تبلیغ در صفحه اول گوگل را نیز دارید. برای این کار باید در پلتفرم گوگل ادز یک حساب کاربری بسازید. سپس کلمات کلیدی مدنظرتان را فهرست کنید و روی آن‌ها کمپین تبلیغاتی ببندید. به این شکل اگر کاربران عبارت‌هایی نزدیک به کلمات کلیدی شما را جستجو کنند، گوگل تبلیغات شما را در صفحه نتایج نشان می‌دهد.

برای مثال استفاده از عبارت‌هایی مثل «خدمات کاشت ناخن در کرج»، «بهترین ناخن کار تهران» و… در این سبک از تبلیغات بسیار کارآمد است و باعث افزایش بازدید وب‌سایت و جذب مشتری می‌شود.

نکته دیگر اینکه تبلیغات در صفحه نتایج می‌تواند با اهداف دیگری هم انجام گیرد. برای مثال اگر هدفتان افزایش آگاهی از برند باشد هم این سبک از تبلیغات اثربخشی بالایی دارد.

نکته جذاب ماجرا اما اینجاست که هزینه تبلیغ در صفحه نتایج گوگل به ازای هر کلیک مطابق با پارامترهایی که در مقاله هزینه هر کلیک در گوگل ادز گفتیم محاسبه می‌شود. در واقع شما فقط وقتی هزینه تبلیغات را می‌پردازید که کاربران روی تبلیغ وب‌سایتتان کلیک کنند. این ویژگی هزینه تبلیغات را به شکل چشمگیری کاهش می‌دهد. برای اینکه بهتر متوجه اهمیت این موضوع شوید، تبلیغ در صفحه نتایج را با تبلیغات اینفلوئنسری مقایسه کنید. برای هر تبلیغ اینفلوئنسری کاشت ناخن باید هزینه بالایی را همان ابتدا بپردازید؛ در حالی که اینجا فقط در ازای تبدیل یا دریافت کلیک هزینه می‌کنید.

نکات لازم برای اجرای بهتر تبلیغ در صفحه نتایج گوگل

تبلیغات کاشت ناخن در گوگل ادز پیچیدگی زیادی ندارد؛ اما برای رسیدن به نتایج بهتر باید این نکات را رعایت کنید:

  • قدم اول برای موفقیت در این شیوه تبلیغاتی، مشخص کردن اهداف است. افزایش بازدید وب‌سایت، جذب سرنخ‌های جدید، افزایش نرخ تبدیل یا جذب مستقیم مشتریان محلی از جمله اهدافی است که می‌توانید دنبال کنید.
  • قدم دوم به تهیه فهرست کلمات کلیدی اختصاص دارد. این فهرست باید متناسب با اهداف کمپین تعیین شود. اگر تخصص لازم برای تحقیق کلمات کلیدی را ندارید، برای این کار از یک متخصص گوگل ادز کمک بگیرید.
  • میزان تسلط و تجربه در اجرای تبلیغات گوگل ادز هم در اینجا اهمیت پیدا می‌کند. پلتفرم گوگل ادز ویژگی‌های زیادی دارد که روی نتایج نهایی کمپین تاثیر می‌گذارد. به همین خاطر برون‌سپاری تبلیغات گوگل ادز تا حد زیادی خیالتان را از اثربخشی تبلیغات راحت می‌کند.
  • نکته بعدی به استفاده از عنوان مناسب برای تبلیغ برمی‌گردد. استفاده از عنوان‌های جذاب کاربر را ترغیب می‌کند تا وارد وب‌سایتتان شود. استفاده از کلمات قدرت (مثل تخفیف، مشاوره رایگان، راهنمای قدم به قدم، اشتباه مهلک و…)، شفاف بودن، ایجاد سوال در ذهن مخاطب و دادن یک وعده مشخص باعث جذابیت بیشتر عنوان خواهد شد.
  • تولید محتوا برای تبلیغات گوگل ادز هم اهمیت زیادی دارد. در محتوای تبلیغ می‌توانید روی خدمات خود تمرکز کنید؛ یا اینکه نقاط درد کاربر را شناسایی کنید و برای آن‌ها راه‌حل ارائه دهید. محتوای تبلیغ باید شفاف و ترغیب کننده باشد. به شکلی که کاربر را دعوت کند تا عمل مشخصی را انجام دهد.
  • کاربردی بودن محتوا، استفاده از تصاویر و ویدئو، پاسخگویی به سوالات کاربران و ارائه کد تخفیف هم تکنیک‌هایی است که باعث جلب توجه بیشتر و اعتمادسازی می‌شود.
  • اگر هدفتان جذب مستقیم مشتری است، می‌توانید از افزونه‌های گوگل ادز مثل افزونه شماره تماس یا افزونه لوکیشن هم کمک بگیرید.
  • و نکته مهم‌ اینکه در  گوگل ادز می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی را بازبینی کرده و بهینه کنید. پلتفرم گوگل ادز تمامی داده‌های کمپین را جمع‌آوری می‌کند. به این شکل راحت‌تر می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی را آنالیز و بهینه‌‌سازی کنید.

۶.تبلیغات ویدئویی

استفاده از ویدئو برای تبلیغات کاشت ناخن اثربخشی بالایی دارد؛ زیرا محتوای ویدئویی خیلی راحت‌تر اعتمادسازی می‌کند. در حال حاضر پلتفرم‌های متعددی هستند که امکان انتشار ویدئوهای تبلیغاتی را دارند. البته شبکه‌های پخش داخلی مثل آپارات، فیلیمو و… ممکن است حساسیت‌هایی برای انتشار این تبلیغات داشته باشند؛ اما پلتفرم‌هایی مثل یوتیوب برای این کار بسیار مناسب خواهند بود.

برای اینکه اهمیت یوتیوب را بهتر درک کنید، توجه داشته باشید که این پلتفرم بیش از ۲ میلیارد کاربر دارد. در ایران هم نسل جوان توجه ویژه‌ای به یوتیوب نشان می‌دهد. هوشمند بودن تبلیغات یوتیوب هم کمک می‌کند تا این تبلیغات دقیقاً در دسترس مخاطبان هدف شما قرار بگیرد. به خاطر همین ویژگی‌ها استفاده از یوتیوب برای انتشار تبلیغات ویدئویی کاشت ناخن گزینه مناسبی است.

نکته دیگر اینکه هزینه تبلیغ در یوتیوب به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید یا هر کلیک محاسبه می‌شود. در نتیجه نیازی نیست چندان نگران هزینه‌های تبلیغات هم باشید. به‌علاوه چون سالن‌های زیبایی کمی از یوتیوب برای تبلیغات استفاده می‌کنند، این هزینه به پایین‌ترین میزان ممکن کاهش می‌یابد.

نکات ریز برای اجرای یک کمپین تبلیغات ویدئویی در یوتیوب

تا اینجا از مزیت‌های تبلیغات یوتیوبی صحبت کردیم. برای اجرای بهتر این سبک از تبلیغات به نکات زیر هم توجه داشته باشید:

  • در تبلیغ ویدئویی برای کاشت ناخن، کیفیت محتوای تولیدی اهمیت زیادی دارد. داشتن ایده‌های جذاب، دست گذاشتن روی نقاط ابهام‌آمیز برای مخاطب، ایجاد سوال در ذهن مخاطبان، گفتن یک نکته میخکوب ‌کننده و ارائه نمونه ‌کارهای جذاب باعث ترغیب بیشتر کاربران می‌شود.
  • تبلیغات یوتیوبی می‌تواند اهداف متعددی را دنبال کند. افزایش فالوور در یوتیوب، جذب مشتری، بالا بردن بازدید وب‌سایت و ایجاد سرنخ‌های جدید از جمله این اهداف هستند.
  • تبلیغات ویدئویی نیاز به یک عنوان جذاب و ترغیب کننده دارند. عنوان و اولینی تصویری که مخاطب می‌بیند، باید همان ابتدا نظر او را جلب کند.
  • داشتن یا فراخوان اقدام به عمل هم از ملزومات اصلی یک تبلیغات خوب است. در پایان ویدئوی تبلیغاتی باید کاربر را به انجام کار خاصی دعوت کنید.
  • نکته پایانی اینکه داده‌های کمپین‌های ویدئویی یوتیوب نیز در گوگل ادز ذخیره می‌شود. به کمک این داده‌ها می‌توانید تبلیغات یوتیوب را آنالیز و بهینه‌سازی کنید.

۷.تبلیغات پیامکی

اگر در جستجوی شیوه‌ای سنتی و ارزان برای تبلیغات کاشت ناخن هستید، به سراغ تبلیغات پیامکی بروید. ارسال پیامک‌های انبوه راهکار خوبی برای تبلیغات محلی است. همچنین در مناسبت‌های خاص مثل عید نوروز هم می‌توان به‌واسطه پیامک تبلیغات خوبی را انجام داد. کاربرد دیگر ارسال پیامک هم خبررسانی، اجرای کمپین‌های تخفیفی و… است. همچنین به‌عنوان مکمل دیگر شیوه‌های تبلیغ هم می‌توان از پیامک کمک گرفت.

در حال حاضر پلتفرم‌های زیادی هستند که امکان ارسال پیامک‌های تبلیغاتی را دارند. نکته جالب‌تر اینکه حتی می‌توانند پیامک‌ها را برای سرشماره‌های خاص یا لوکیشن‌های خاصی بفرستند. این ویژگی‌ها باعث بالاتر رفتن اثربخشی تبلیغات پیامکی می‌شود.

نکات حیاتی در اجرای  تبلیغات پیامکی

اگر می‌خواهید یک کمپین پیامکی موفق داشته باشید، نکات زیر را در نظر بگیرید.

  • در نوشتن متن تبلیغاتی برای کاشت ناخن از کلمه‌ها و جملات واضح استفاده کنید. لحن پیامک‌ نیز بهتر است صمیمی باشد.
  • شروع پیامک‌های تبلیغاتی حکم قلاب ماهیگیری را دارد. استفاده از یک سوال چالش‌برانگیز یا ارائه یک وعده جذاب مثل کد تخفیف راهکارهایی برای جلب توجه در پیامک‌های تبلیغاتی است.
  • اگر فهرستی از شماره تلفن مشتریان سابق خود دارید، می‌توانید از آن برای ارسال پیامک‌های جشنواره‌ای و مناسبتی استفاده کنید. این کار باعث افزایش اثربخشی تبلیغات پیامکی می‌شود.
  • وقتی از فهرست خودتان استفاده می‌کنید، می‌توانید متن‌های شخصی‌سازی شده‌تری بنویسید. برای مثال شروع پیامک با نام مشتری لحن صمیمی‌تری به پیامک می‌دهد و اثربخشی آن را بیشتر می‌کند.
  • اگر درباره متن پیامک‌ تبلیغاتی خود تردید دارید، از تکنیک A/B تست کمک بگیرید. با در نظر گرفتن یک جامعه هدف کوچک‌تر، متن‌های مختلف را امتحان کنید و ببینید اثربخشی کدام یک بیشتر است. سپس به سراغ ارسال انبوه‌تر پیامک‌های تبلیغاتی بروید.

سخن آخر

کاشت ناخن جزء خدمات پر طرفدار در حوزه زیبایی است. به همین خاطر هم سالن‌های زیبایی توجه ویژه‌ای به تبلیغات کاشت ناخن دارند. در این مقاله فهرستی از بهترین شیوه‌های تبلیغات خدمات کاشت ناخن را بررسی کردیم؛ اگر همچنان درباره چگونگی تبلیغات سوالی دارید، در کامنت‌ها پاسخگوی شما هستیم.





منبع

پست های مرتبط

راهنمای کامل تبلیغات گوگل برای استارت آپ ها

چه مقدار بودجه برای تبلیغات گوگل برای استارت آپ ها مناسب است؟…

تبلیغات هتل، بررسی بهترین روش های 2024

دیده شدن مهم‌ترین دغدغه‌ای است که کسب و کارهای مختلف دارند. این…

اسکریپت های مدیریت هزینه کمپین و ادگروپ | آقای وب

زمان مطالعه: 6 دقیقههمواره در کلاس های سرچ ادز پلاس مجموعه HDM…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

آخرین پست ها

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب