صفحه اصلی > گوگل ادز : راهنمای کامل تبلیغات گوگل برای استارت آپ ها

راهنمای کامل تبلیغات گوگل برای استارت آپ ها


چه مقدار بودجه برای تبلیغات گوگل برای استارت آپ ها مناسب است؟

یکی از پرتکرار ترین سوالات در خصوص تبلیغات گوگل مربوط به بودجه می شود. پرسش اغلب صاحبین کسب و کارها این است که چه مقدار بودجه روزانه و ماهانه برای کسب و کارها مناسب است؟

عوامل تاثیر گذار در بودجه بندی تبلیغات گوگل

در پاسخ به این سوال باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت.

حوزه کاری و میزان رقابت

در برخی از صنایع میانگین هزینه هر کلیک (CPC،٬ به طور قابل توجهی بالاتر از سایر حوزه های کاری است. هر چقدر کلمات کلیدی حوزه کاری شما، رقابتی تر باشند، هزینه مناقصه را افزایش می دهند و در نهایت باید هزینه بیشتری به ازای هر کلیک پرداخت کنید.

تحقیق کامل کلمات کلیدی می تواند در این شرایط می تواند بسیار کمک کننده باشد. کیورد پلنر گوگل یکی از ابزار های مفید گوگل ادز در این خصوص است.

ارزش طول عمر مشتری یا Customer Lifetime Value (CLV)

اطلاع از میانگین ارزش مادام العمر یک مشتری به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید برای به دست آوردن آنها هزینه کنید. اگر CLV شما بالا است، بنابراین ارزش مشتریان شما زیاد است و می توانید بودجه بیشتری را برای تبلیغات خود در نظر بگیرید.

اهداف تجاری

هدف شما از تبلیغات در درجه اول چیست؟ آگاهی از برند؟ ترافیک وب سایت یا تبدیل فوری؟

 اهداف شما می توانند در بودجه بندی تبلیغات شما تاثیر مستقیم بگذارند.

دوره تست

شروع تبلیغات با بودجه کمتر به شما این امکان را می دهد که قبل از افزایش آن، داده ها را آزمایش، تجزیه و تحلیل کنید و استراتژی خود را اصلاح کنید.

دستورالعمل های بودجه بندی برای شروع تبلیغات

اگر به تازگی از تبلیغات گوگل استفاده می کنید و هنور در مرحله آزمون و خطا هستید پیشنهاد ما این است که در خصوص بودجه تبلیغات محافظه کارانه عمل کنید.

  • حداقل بودجه شروع: بسته به حوزه کاری خود 10 تا 50 دلار در روز را به عنوان پایه در نظر بگیرید. این بودجه به شما چند کلیک و داده های اولیه کافی می دهد.
  • محدوده متوسط ​​توصیه شده: بیشتر مشاغل کوچک باید بین 100 تا 500 دلار در ماه برای تبلیغات گوگل خود اختصاص دهند.
  • تنظیم بودجه: باید به طور مداوم بر عملکرد کمپین خود نظارت کنید و بودجه خود را بر اساس نتایج به دست آمده تنظیم کنید.

نکاتی موثر برای تبلیغات در گوگل استارت آپ ها

برای شروع آماده اید؟ در ادامه بهترین شیوه‌ها را برای تبلیغات مؤثر در گوگل برای استارت‌آپ‌ها بررسی می کنیم.

کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید

انتخاب کلمات کلیدی مناسب قلب تبلیغات جستجوی موثر است. در گوگل ادز، بابد کلمات و عباراتی را که باعث نمایش تبلیغات شما می شوند را با دقت انتخاب کنید.

به عنوان مثال، اگر تجهیزات مربوط به ورزش دو میدانی را می فروشید، کلمات کلیدی مانند “کفش دویدن” یا “تجهیزات تمرینی دو ماراتن” می توانند گزینه های مناسبی برای شما باشند. تحقیق درست کلمات کلیدی تضمین می‌کند که تبلیغات شما توسط افرادی که فعالانه محصولات شما را جستجو می‌کنند دیده می‌شود، نه صرفا کاربرانی که به دنبال کسب اطلاعات هستند.  بهینه سازی کلمات کلیدی به این معنی است که محصولات خود را در معرض دید افرادی قرار دهید که به احتمال زیاد محصولات شما را خریداری می کنند.

مکان مناسب را هدف قرار دهید

هدف گذاری مبتنی بر مکان هم برای استارت آپ های گسترده و هم برای استارت آپ های محلی عالی است. برای یک استارتاپ جهانی، می توانید کمپین ها را بر اساس مناطقی که محصول شما برای کاربران آن ها مناسب است، تقسیم بندی کنید. برای یک استارتاپ محلی، هدف این است که آن تبلیغات را در مقابل نزدیکترین مشتریان بالقوه خود قرار دهید.

درست تارگت کردن مکان

استراتژی هدف‌یابی جغرافیایی مناسب را برای استارت‌آپ خاص خود بیابید تا مطمئن شوید که تبلیغات شما برای کسانی که احتمال دارد مشتری شما شوند نشان داده می‌شود.

عناوین و توضیحات آگهی خود را دقیق و جذاب بنویسید

امتیاز کیفیت گوگل، کیفیت کلی تبلیغات شما را ارزیابی می کند و یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در آن به مرتبط بودن تبلیغات مربوط است. سرفصل‌ها و توضیحات واضحی که با هدف جستجوی کاربر مطابقت دارند، می‌توانند نرخ کلیک شما را بهبود بخشند، که بر ارتباط آگهی و در نتیجه امتیاز کیفیت تأثیر می‌گذارد.



منبع

پست های مرتبط

تبلیغات هتل، بررسی بهترین روش های 2024

دیده شدن مهم‌ترین دغدغه‌ای است که کسب و کارهای مختلف دارند. این…

اسکریپت های مدیریت هزینه کمپین و ادگروپ | آقای وب

زمان مطالعه: 6 دقیقههمواره در کلاس های سرچ ادز پلاس مجموعه HDM…

10 راهکار برای بهبود CTR در کمپین‌های گوگل ادز | آقای وب

زمان مطالعه: 4 دقیقهCTR یکی از معیارهای مهم‌ در شاخص‌های عملکرد (KPI)…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب