صفحه اصلی > گوگل ادز : راه های هوشمندانه کسب درآمد بیشتر با تبلیغات گوگل – آقای وب

راه های هوشمندانه کسب درآمد بیشتر با تبلیغات گوگل – آقای وب


در این مقاله از آقای وب می خواهیم به بررسی راه های هوشمندانه کسب درآمد بیشتر با تبلیغات گوگل بپردازیم. گوگل پلتفرم مخصوص به خود را دارد تا با نمایش تبلیغات، مشتریان بیشتری را جذب کند. با این حال، در حالی که همه چیز روی کاغذ بسیار ساده به نظر می رسد. همه چیز کمی پیچیده تر از آن است. هنگامی که شروع به جستجو عمیق تر کنید و سعی کنید یک کمپین نهایی ایجاد کنید، ممکن است با چالش هایی روبرو شوید.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید احساس ناراحتی کنید. همه باید با مشکل مشابهی روبرو شوند. اگر برندهای دیگر قادر به غلبه بر آن ها هستند، شما نیز باید بر آن غلبه کنید. این مقاله به شما نکات بسیار خوبی برای بهتر شدن در بازاریابی PPC می دهد. تا زمانی که پشتکار داشته باشید و به سختی برای رسیدن به هدف ادامه دهید، همه چیز عالی خواهد شد. پس با ما در ادامه مقاله راه های هوشمندانه کسب درآمد بیشتر با تبلیغات گوگل همراه باشید.

1- ابزارهای اتوماسیون

استفاده از ابزارهای اتوماسیون یکی از راه های هوشمندانه کسب درآمد بیشتر با تبلیغات گوگل می باشد. اگر در تجارت الکترونیک هستید، ممکن است بخواهید از ابزارهایی استفاده کنید که می توانند فشار انجام همه کارها را به تنهایی کاهش دهند.

ابزارهای تجارت هوشمند برخی از بهترین ویژگی‌های اتوماسیون گوگل ادز را دارند که می‌توانید پیدا کنید. دیدن برندهای بیشتر و بیشتری که خودشان آن را انتخاب می‌کنند، تعجب‌آور نیست. می توانید برای این کار مشاهده کنید که رقبا شما از چه ابزارهایی استفاده می کنند و شما نیز به سمت استفاده از آن ها بروید.

2- تعیین واضح اهداف

در قدم بعدی یکی از اصلی ترین کارهایی که باید انجام دهید. تعیین اهداف خود است. انجام دادن کاری بدون دانستن هدفی که برای رسیدن به آن تلاش می کنید هرگز توصیه نمی شود. به خصوص زمانی که در مورد کسب و کاری صحبت می کنید که هر تصمیمی باعث ضرر یا کسب درآمد شما می شود.

همه چیز را از بالا نگیرید و خودتان را برای شکست آماده نکنید. بسیاری از افراد به چیزی فکر می کنند که شانسی برای دستیابی به آن ندارند. در نهایت انگیزه خود را در این میانه از دست می دهند. واقع بین باشید و اهداف قابل دستیابی را تعیین کنید.

3- هدف گذاری مجدد

حتی اگر از قبل اهداف خود را تعیین کرده اید. بهتر است که قبل از شروع استراتژِ و کمپین های خود مجددا هدف گذاری نمایید. اهداف خود را بررسی نمایید. تا از اهداف خود اطمینان لازم را کسب نمایید. می‌توانید کمی بیشتر روی هدف‌گیری مجدد تمرکز کنید. تعداد معدودی از بازدیدکنندگانی که به فروشگاه شما آمدند بدون خرج کردن پول خود آن را ترک کردند. با این حال، از آنجایی که آن ها بازدید کردند. به این معنی است که چیزی توجه آن ها را جلب کرده است.

این کنجکاوی می تواند به یک دارایی بزرگ تبدیل شود و شما را به فروش های بیشتر سوق دهد. به دنبال راه هایی برای احیا مجدد آن علاقه باشید. اینکه آیا این راه خوبی برای افزایش درآمد خواهد بود یا خیر.


همان طور که می دانید گوگل ادز ابزاری است. که گوگل توسط آن به شما کمک می کند تا در بازاریابی های خدمات یا محصولات خود در موتور جستجو گوگل استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی با روش گرفتن اکانت پروموشنال گوگل ادز مقاله زیر را از دست ندهید.

نحوه دریافت اکانت پروموشنال گوگل ادز


4- انتخاب کلمات کلیدی

در مورد کلمات کلیدی چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد. اول از همه، شما باید تقریبا در هر جایگاهی با رقابت روبرو شوید. مگر اینکه بخواهید یک محصول یا خدمات کاملا منحصربفرد را تبلیغ کنید. برای کلمات کلیدی خاصی مبارزه می شود. همیشه به یاد داشته باشید که انتخاب کلمه کلیدی مناسب گام بسیار مهمی در استراتژی تبلیغات شما می باشد. زیرا که در صورت انتخاب اشتباه این کلمات این امکان وجود دارد که هیچ نتیجه ای دریافت نکنید.

شما می خواهید روی کلمات کلیدی طولانی و منحصر به فرد تمرکز کنید تا کلیدواژه های اساسی را بیابید. همچنین، هر زمان که احساس کردید برخی از آن ها عملکردی ندارند، به سادگی آن ها را جایگزین کنید و به سراغ بعدی بروید.

اگر خودتان در انتخاب مشکل دارید. از موتورهای جستجو برای پیشنهاد کلمات کلیدی یا حتی ابزارهای خاص استفاده کنید. بار دیگر، این چیزی است که نیاز به زمان و صبر دارد. اما یادگیری نحوه تحقیق در مورد کلمات کلیدی یک مهارت بسیار ارزشمند است.

5- Insights

گوگل آنالیتیکس ابزاری عالی برای پیگیری کارهایی است که انجام می دهید. همچنین تنظیمات لازم را در زمان واقعی و همچنین برای کمپین های آینده انجام می دهد.

جمع آوری داده ها بسیار مهم است. زیرا بدون آن نمی توانید به جلو حرکت کنید. از آنجایی که ابزاری وجود دارد که به شما امکان می دهد این کار را به صورت رایگان انجام دهید، استفاده نکردن از آن احمقانه است. شما می توانید به سادگی با استفاده از بخش Insights گوگل آنالیتیکس یه حجم عظیمی از اطلاعات و داده های دسترسی داشته باشید.

6- امتیاز کیفیت

این باید بدون فکر باشد که شما باید بالاترین نمره کیفیت ممکن را هدف قرار دهید. این امتیاز نشان می دهد که آیا تبلیغات شما مرتبط هستند یا خیر.

هر چه امتیاز بالاتر باشد، هزینه کمتری برای هر کلیک باید پرداخت کنید. ناگفته نماند که تنها بهترین ها در موتورهای جستجو در جایگاه های برتر قرار می گیرند. هرگز کیفیت تبلیغات خود را دست کم نگیرید!

7- لندینگ پیج ها

هنوز هم عده ای هستند که معتقدند متن های clickbait راهی برای رفتن هستند. این نوع ذهنیت شما را به جایی نمی رساند. اگر شخصی که روی تبلیغ کلیک می کند به صفحه ای کاملا متفاوت با آنچه انتظار داشت هدایت می شود. می توانید شرط ببندید که زدن دکمه «بستن» بیش از چند لحظه طول نمی کشد.

اگر به چنین استراتژی پایبند باشید. پنالتی های گوگل و نرخ پرش وحشتناک و بسیاری از جنبه های منفی دیگر اجتناب ناپذیر خواهد بود. حتما برای تبلیغات خود لندینگ پیجی مناسب و جذاب تهیه نمایید. توجه شدید داشته باشید که لندینگ پیج شما و تبلیغاتان در گوگ کاملا مرتبط باشند. در غیر این صورت با نرخ پرش بالایی مواجه خواهید شد.


هنگام طراحی پیج موثر باید نکات بسیاری را رعات نمایید. تا بتوانید نرخ تبدیل مطلوبی کسب نمایید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم سری به مقاله زیر بزنید. این مقاله را از دست ندهید.

طراحی لندینگ پیج


8- هدف گذاری جغرافیایی و جمعیت شناسی

شاید بهتر باشد به جای هدف قرار دادن مخاطبان گسترده تر، روی یک منطقه بسیار خاص و جمعیتی تمرکز کنید. به این فکر کنید که آیا با این استراتژی بهتر عمل خواهید کرد. برخی از محصولات به راحتی به افراد مسن فروخته می شوند در حالی که برخی دیگر در بین نسل های جوان محبوب تر هستند.

برای هدف گذاری دقیق در این مورد داشتن یک پرسونای مخاطب دقیق واقعا می تواند به شما کمک نماید. این که مخاطبان هدف اصلی شما چه گروهی هستند و در چه منطقه ای زندگی می کنند. شما می توانید به راحتی تبلیغات خود را به آن مناطق محدود نمایید تا خود را یک قدم به مخاطبان هدفتان نزدیک تر نمایید.

نوشته راه های هوشمندانه کسب درآمد بیشتر با تبلیغات گوگل اولین بار در آقای وب. پدیدار شد.



منبع

پست های مرتبط

راهنمای کامل تبلیغات گوگل برای استارت آپ ها

چه مقدار بودجه برای تبلیغات گوگل برای استارت آپ ها مناسب است؟…

تبلیغات هتل، بررسی بهترین روش های 2024

دیده شدن مهم‌ترین دغدغه‌ای است که کسب و کارهای مختلف دارند. این…

اسکریپت های مدیریت هزینه کمپین و ادگروپ | آقای وب

زمان مطالعه: 6 دقیقههمواره در کلاس های سرچ ادز پلاس مجموعه HDM…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

آخرین پست ها

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب