صفحه اصلی > سئو : سریع‌ترین روش‌های دانلود از یوتیوب (سایت، ربات تلگرامی، تغییر لینک)

سریع‌ترین روش‌های دانلود از یوتیوب (سایت، ربات تلگرامی، تغییر لینک)


حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید یک ویدئو را از یوتیوب دانلود کنید، ولی وقتی روی آیکون دانلود کلیک کردید، متوجه شدید که بدون خرید اشتراک یوتیوب این آیکون غیر فعال است و کار نمی‌کند!

در این مقاله می‌خواهم با سه راه حل ساده این مشکل را برای همیشه حل کنم.

هر کدام از روش‌ها که دوست داشتید را می‌توانید از فهرست بالای صفحه انتخاب کنید و مستقیم به همان قسمت بروید:

  1. دانلود از یوتیوب با تغییر لینک
  2. دانلود از یوتیوب با استفاده از سایت
  3. دانلود از یوتیوب با ربات تلگرامی

این روش‌ها خیلی راحت هستند و هر کسی می‌تواند به سادگی از آن‌ها استفاده کند. خب دیگر برویم سراغ اصل مطلب!

دانلود از یوتیوب از طریق تغییر لینک

خب خب با سریع‌ترین راه ممکن شروع می‌کنیم. اول از همه وارد صفحه ویدئویی که دوست دارید دانلود کنید در یوتیوب شوید. در نوار بالا آدرس صفحه (همان طور که در تصویر مشخص است) را می‌بینید:

در این آدرس بعد از کلمه Youtube عبارت PP را بنویسید.

برای مثال در آدرس رو به رو بعد از کلمه Youtube عبارت PP می‌نویسیم. به این شکل:

بعد از اضافه کردن این عبارت‌ها کنار Youtube، جستجو را بزنید تا بلافاصله وارد صفحه دانلود شوید. حالا فقط کیفیت مورد نظرتان را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا ویدئو دانلود شود. به همین راحتی!

دانلود از یوتیوب از طریق سایت

یکی از بهترین راه‌ها برای دانلود از یوتیوب استفاده از سایت‌های دانلود است! در این بخش قرار است 10 تا از بهترین سایت‌های دانلود ویدئو از یوتیوب را به شما معرفی کنم و نحوه کار کردن با هر کدام از آن‌ها را توضیح دهم. راستی برای این که ساده‌تر به سایت‌ها دسترسی داشته باشید، اسم هر سایت را به صفحه اصلی آن وصل کردم؛ پس برای وارد شدن به هر کدام از سایت‌ها کافی است روی اسم آن کلیک کنید.

Savefrom.net

سایت Savefrom.net یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. با این سایت می‌توانید به راحتی هر ویدئویی که دوست دارید از یوتیوب دانلود کنید و هر وقت که خواستید به آن دسترسی داشته باشید.

در اولین قدم برای استفاده از تمام روش‌هایی که قرار است یاد بگیریم، باید لینک ویدئوی مورد علاقه‌تان را کپی کنید.

لینک ویدئوی مورد نظر خود را کپی کنید.

سپس لینک کپی شده را در داخل کادر سبز وارد کنید و ویدئو را با کیفیت دلخواه در گوشی و یا کامپیوترتان ذخیره کنید.

برای مثال من یکی از ویدئوهای کانال یوتیوب آقای وب را با استفاده از Savefrom.net دانلود کردم؛ همان طور که در تصویر می‌بینید برخی از کیفیت‌ها را بدون صدا هم می‌توانید دانلود کنید:

معرفی سایت دانلود از یوتیوب savefrom.net

Yt5s

امکان ندارد عبارت «دانلود از یوتیوب» را سرچ کنید و به سایت Yt5s.best برنخورید! Yt5s.best یکی از ساده‌ترین و بهترین سایت‌ها برای دانلود ویدئو از یوتیوب است. استفاده از آن هم مانند Savefrom.net بسیار ساده است.
کافی است لینک ویدئویی که می‌خواهید را کپی کنید و در کادر مشخص شده پیست کنید.

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگحتما بخوانید: بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

یکی از مزیت‌های این سایت این است که ویدئو را از طریق جستجوی عنوان هم می‌توانید پیدا کنید. در آخر هم با هر کیفیتی که می‌خواهید ویدئو را دانلود کنید.

معرفی سایت یوتیوب دانلودر YT5S

YT1s.com

می‌رسیم به سایت خوب و سریع YT1s.com که یک Youtube Downloader خیلی جذاب است. برای استفاده از این سایت حتما باید لینک ویدئوی مورد نظر خودتان را داشته باشید و مانند سایت قبل، امکان پیدا کردن ویدئو از طریق عنوان وجود ندارد.

در آخر می‌توانید ویدئو را با هر کیفیتی که دوست دارید و حتی در فرمت MP3 دانلود کنید.

معرفی سایت دانلود ویدئو از یوتیوب YT1s

Ddownr.com

Ddownr یکی از سایت‌هایی است که من همیشه از آن استفاده می‌کنم. چون فرمت‌ها و کیفیت‌های خیلی متنوعی را برای دانلود ویدئو از یوتیوب ارائه می‌دهد. علاوه بر این سرعت بالا و رابط کاربری خیلی خوبی هم دارد.

معرفی سایت دانلود از یوتیوب ddownr

MediaMister.com

MediaMister هم یک دانلودر یوتیوب خیلی خوب است. استفاده از این سایت هم شبیه به تمام سایت‌های بالا است. یعنی فقط کافی است لینک ویدئوی مورد نظرتان را در کادر مشخص شده وارد کنید. اما زمانی که من از این سایت استفاده کردم، متوجه شدم که سرعت آن نسبت به سایت‌های قبلی کمی پایین‌تر است.

با استفاده از این دانلودر یوتیوب می‌توانید ویدئو را در کیفیت‌های مختلفی دانلود کنید، اما برخی از کیفیت‌ها صدا ندارند!

معرفی Media Mister سایت معروف دانلود ویدئو از یوتیوب

Youtube Shorts Downloader

شاید از اسم این سایت فکر کنید که فقط برای دانلود ویدئوهای کوتاه یوتیوب استفاده می‌شود! اما اصلا این‌طور نیست. Youtube Shorts Downloader یکی از بهترین سایت‌های دانلود ویدئو از یوتیوب است. برای این که خیالتان راحت شود در تصویر زیر من یک ویدئوی بلند را با این سایت دانلود کردم.

معرفی سایت Youtube shorts Downloader یکی از سایت های معروف یوتیوب دانلودر

Freemake

سایت Freemake یکی از بهترین سایت‌های دانلود ویدئو از یوتیوب بود! چرا بود؟ در حال حاضر وبسایت Freemake دیگر کار نمی‌کند و برای استفاده از آن باید نرم افزار آن را بر روی سیستم خود نصب کنید؛ بعد از نصب امکان دانلود ویدئوی مورد نظر خودتان را در هر کیفیتی دارید.

معرفی سایت freemake برای دانلود از یوتیوب

10Downloader

این سایت به شدت کارآمد و ساده است. برای استفاده از آن فقط کافی است لینک ویدئو را در کادر مشخص شده بگذارید تا کلی گزینه مختلف بیاورد. می‌توانید ویدئو را با هرکیفیت و در هر فرمتی که دوست دارید دانلود کنید و حتی کاور یا Thumbnail آن را هم جداگانه دانلود کنید.

هک رشد و تاکتیک های مبتنی بر محصول برای جذب بازدیدکننده‌حتما بخوانید: هک رشد و تاکتیک های مبتنی بر محصول برای جذب بازدیدکننده‌

یکی دیگر از مزیت‌های 10Downloader که من خیلی دوستش دارم این است که به سادگی می‌توانید ویدئوهای کوتاه یا Short یوتیوب را هم با آن دانلود کنید. خلاصه که 10Downloader یک یوتیوب دانلودر خیلی کاربردی است که پیشنهاد می‌کنم حتما از آن استفاده کنید.

معرفی سایت دانلود ویدئو از یوتیوب 10downloader

Snapsave

Snapsave هم مثل بقیه سایت‌های یوتیوب دانلودر، کار را برای شما راحت می‌کند. تنوع کیفیت این سایت خوب است و استفاده از آن هم خیلی آسان است. فقط تبلیغات این سایت یک کم بیشتر از باقی سایت‌ها است. اگر به تبلیغات حساس نیستید، Snapsave می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

معرفی سایت Snapsave برای دانلود ویدئو از یوتیوب

y2mate

Y2mate یک سایت دوست داشتنی است که به شما کمک می‌کند ویدئوهای مورد علاقه‌تان را از یوتیوب خیلی سریع و بدون تبلیغات اضافه، دانلود کنید. نحوه کار کردن با این سایت هم خیلی ساده است:

  • اول از همه لینک ویدئویی که دوست دارید دانلود کنید را کپی کنید.
  • در قدم بعدی لینک را در باکس مشخص شده در سایت کپی می‌کنید.

حالا دو تا گزینه دارید:

  • MP3: اگر فقط صدای ویدئو برای شما مهم است، MP3 را انتخاب کنید.
  • MP4: اگر هم دوست دارید صدا و تصویر ویدئو را با هم داشته باشید، MP4 را انتخاب کنید.

در قدم آخر فرمت و کیفیت دلخواهتان را انتخاب می‌کنید و بر روی Download کلیک می‌کنید. به همین راحتی!

معرفی دانلودر یوتیوب T2mate

دانلود از یوتیوب با ربات‌های تلگرامی

اگر کار کردن با سایت‌ها را دوست ندارید، خب من برای شما پیشنهاد بهتری دارم. دوست دارید ویدئوهای مورد علاقه‌تان در یوتیوب را با گوشی دانلود کنید؟ من چندتا ربات تلگرامی خیلی عالی سراغ دارم که این کار را خیلی راحت برای شما انجام می‌دهند. با من همراه شوید تا این ربات‌های جذاب را به شما معرفی کنم.

Youtubednbot

استفاده از ربات تلگرامی @Youtubednbot یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای دانلود ویدئوهای مورد علاقه‌تان از یوتیوب است. این ربات تنها در چند ثانیه ویدئو را برای شما آماده می‌کند. چطوری از آن استفاده کنیم؟

اول از همه باید ربات را در تلگرام پیدا کنید. خیلی آسان است! برای این کار فقط کافی است در قسمت جستجوی تلگرام (همان طور که در تصویر نشان داده‌ام) آیدی ربات @Youtubednbot را بنویسید و روی اولین نتیجه کلیک کنید. اگر روی اسم ربات در عنوان هم کلیک کنید مستقیم وارد ربات تلگرامی می‌شوید.

نحوه پیدا کردن ربات دانلود از یوتیوب

بعد از این که وارد ربات شدید، لینک ویدئویی که می‌خواهید دانلود کنید را برای ربات بفرستید. دفعه اول که از ربات استفاده می‌کنید، از شما می‌خواهد که در یک کانال تلگرامی، یک ربات تلگرامی و یک سایت عضو شوید. این کار خیلی طول نمی‌کشد و بعد از آن دیگر لازم نیست در استفاده‌های بعدی این کار را تکرار کنید.

در قدم اول استفاده از ربات یوتیوب دانلودر باید در سه کانال تلگرامی عضو شوید.

در مرحله بعد ربات به شما چند گزینه می‌دهد که بتوانید کیفیت و رزولوشنی که دوست دارید را انتخاب کنید. حتی می‌توانید فقط صدای ویدئو را دانلود کنید.

می توانید در هر کیفیت و رزولوشنی که دوست دارید ویدئوی مورد علاقه خود را دانلود کنید.

Youtube_dwnldr_bot

رسیدیم به معرفی ربات تلگرامی مورد علاقه من! (هر چیزی که تبلیغات نداشته باشد مورد علاقه من است!) اسم این ربات دوست داشتنی Youtube_dwnldr_bot@ هست. دانلود از یوتیوب با این ربات فوق‌العاده راحت است.

ریدایرکت 301 چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟حتما بخوانید: ریدایرکت 301 چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

چطوری از این ربات استفاده کنیم؟ مثل همیشه و همان طور که در قسمت قبلی یاد گرفتیم، اول باید این ربات را در تلگرام پیدا کنید و یا بر روی اسم آن در عنوان کلیک کنید. بعدش کافی است لینک ویدئویی که می‌خواهید را برای ربات بفرستید. بعد از آن هم کیفیت دلخواهتان را انتخاب کنید! همین! بقیه ماجرا را به ربات بسپارید…

راستی یکی از مزیت‌های مهم این ربات نسبت به ربات قبلی این است که حتی می‌توانید صدای ویدئو را هم در کیفیت‌های مختلفی دانلود کنید!

معرفی ربات تلگرامی Youtube_dwnldr_bot برای دانلود از یوتیوب

uVidBot

در این قسمت می‌خواهم یک ربات خیلی خوب فارسی به شما معرفی کنم. اگر کار کردن با زبان انگلیسی برای شما سخت است، uVidBot بهترین گزینه جایگزین است.

مثل بقیه ربات‌هایی که تا این جا معرفی کردم، کار کردن با uVidBot هم خیلی آسان است. کافی است در تلگرام سرچش کنید (یا بر روی اسم آن در عنوان کلیک کنید) و در آن عضو شوید. بعد از آن لینک ویدئویی که می‌خواهید را برای آن بفرستید و کمی منتظر بمانید (بیشتر از ربات‌های قبلی باید منتظر بمانید!) تا کیفیت‌های مختلف را به شما نشان دهد. کیفیت مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و منتظر باشید تا ویدئو دانلود شود.

یکی از مزیت‌های خوب این ربات این است که می‌توانید بدون داشتن لینک، ویدئو را در آن سرچ کنید. مثلا من به دنبال ویدئوی مصاحبه سعید رهبری در یوتیوب بودم. برای پیدا کردن ویدئو ابتدا @vid را و بعد «سعید رهبری» را نوشتم. همان طور که در تصویر می‌بینید ویدئوی مورد نظر من را پیدا کرد.

داخل ربات uVidBot یک فیلم آموزشی هم دارد که نحوه کار با ربات را خیلی ساده به شما نشان می‌دهد. حالا که با مزایای این ربات آشنا شدیم، وقتش است تنها نقطه منفی این ربات را هم بگویم.

بعد از یک مدت استفاده رایگان از uVidBot، باید اشتراک بخرید تا بتوانید مجدد از آن استفاده کنید.

قابلیت جستجوی ویدئوی یوتیوب در ربات تلگرامی UvidBot

Utuberabot

آخرین و یکی از بهترین ربات‌های تلگرامی برای دانلود از یوتیوب که می‌خواهم به شما معرفی کنم Utuberabot است. کار کردن با این ربات هم مثل تمام ربات‌هایی که تا این جا معرفی کردم، مثل آب خوردن است.

بعد از این که ربات را در تلگرام پیدا کردید و در آن عضو شدید، لینک ویدئویی که دوست دارید را برای آن بفرستید. در قدم بعدی ربات از شما می‌خواهد که در یک کانال تلگرامی عضو شوید. بعد از عضویت کیفیت های مختلف ویدئو و صدا را به شما نشان می‌دهد که می توانید کیفیت مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و تمام!

معرفی ربات تلگرامی برای دانلود از یوتیوب

خب دیگر به پایان آمد این دفتر! در این مقاله سعی کردم یک راهنمای ساده و کاربردی برای شما آماده کنم تا خیلی راحت و بدون دردسر بتوانید از یوتیوب فیلم دانلود کنید. در آخر هم این که اگر در هر کدام از این راه‌ها به مشکل خوردید زیر همین مقاله در قسمت کامنت‌ها برایم بنویسید، تا با همدیگر راه‌حلش را پیدا کنیم.



منبع

پست های مرتبط

راهنمای کامل انتخاب اسم برند + لیست اسامی خاص برند

دهه 60 که تعداد بچه‌ها زیاد بود، اغلب خانواده‌ها اسم‌گذاری نوزادان جدید…

چگونه بیو اینستاگرام جذاب بنویسیم؟ + 200 نمونه متن بیو!

می‌گو‌یند عشق در یک نگاه اتفاق می‌افتد!شاید این جمله در دنیای واقعی…

تغییر صدا با هوش مصنوعی: معرفی بهترین ابزارهای 2024

دوست دارید صدای خود را به صدای خواننده محبوبتان، یک گوینده معروف…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

آخرین پست ها

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب