صفحه اصلی > طراحی سایت : سفارش طراحی سایت شرکتی حرفه ای – آقای وب

سفارش طراحی سایت شرکتی حرفه ای – آقای وب


برای کسب و کار خود دنبال سایت هستید؟ شرکت دارید و هنوز سایت ندارید؟ با سفارش طراحی سایت شرکتی حرفه ای از آقای وب همین حالا خودتان و کسب و کارتان را در دنیای آنلاین معرفی کنید. هدف از طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت معرفی حضور در دنیای دیجیتال و معرفی و اطلاع رسانی می باشد. برای یک سایت شرکتی موفق و جذب مخاطب مناسب و رشد کسب و کار، وبسایت باید تعادلی از عملکرد کاربر پسند و طراحی جذاب داشته باشد. به صورت کلی باید حرفه ای پیاده سازی شده باشد. این روزها، حضور آنلاین برای هر کسب و کاری حیاتی است، حتی برای کسب و کارهایی که تجارت الکترونیکی انجام نمی دهند. پس همراه ما باشید با سفارش طراحی سایت شرکتی حرفه ای.

طراحی سایت شرکتی

چرا طراحی سایت شرکتی نیاز است؟ در ادامه اهداف و مزایای طراحی سایت شرکتی را بررسی میکنیم.

  • حضور آنلاین و معرفی به مخاطبان اینترنت که بسیار هم گسترده می باشد.
  • به مخاطبان خود مقیاس شرکت را نشان می دهد.
  • شرکت را به عنوان یک مرجع در صنعت با شهرت ستودنی و پایبندی به اخلاق تجاری تثبیت می کند. به نوعی روی شهرت برند کار می کند اما در مقیاس بزرگتر.
  • نشان دهنده اخلاق شرکت است و اینکه چرا آنها یک شرکت عالی برای پشتیبانی و سفارش هستند.
  • فرایند اعتماد کاربر را ساده می کند زیرا قبل از ارتباط با شما می تواند درباره شرکت و کسب و کار شما مطالعه کند.
  • به مخاطب نشان می دهد که کدام برندها تحت شرکت آنها هستند (توجه داشته باشید که برندها نباید در کانون توجه قرار گیرند).
  • اعتبار شرکت را بالا می برد. ممکن است شخصی نام شرکت شما را شنیده باشد ولی اگر آن را جستجو کند و شما را نیابد، از نظر او شرکت شما معتبر نخواهد بود. و احتمالا یک مشتری بالقوه خود را به رقبایتان واگذار کنید.
  • وب سایت شما همچنین مکان مناسبی برای نشان دادن هر گونه گواهینامه یا جوایزی حرفه ای است که کسب و کار شما دارد.

در نهایت، طراحی وب سایت شرکتی شما باید بر روی ارائه دسترسی راحت به تمام اطلاعاتی که شرکا، سرمایه گذاران و رقبای احتمالی به دنبال آن هستند تمرکز کند. تمرکز اصلی آن آموزش و ایجاد اعتبار و اعتماد در فروش و تبدیل است.

اهمیت سفارش طراحی سایت شرکتی

در این بخش برای درک بهتر اهمیت سفارش طراحی سایت شرکتی حرفه ای کمی با آمار و ارقام میزان اهمیت را می سنجیم.

  • 94 درصد از بازخوردهای منفی وب سایت مربوط به طراحی وب سایت است.
  • 84 درصد از مصرف کنندگان امروزی فکر می کنند یک وب سایت کسب و کار شما را معتبرتر از شرکت هایی می کند که فقط پروفایل های رسانه های اجتماعی دارند.
  • 48 درصد از افراد اعلام کردند که طراحی یک وب سایت عامل شماره یک تعیین کننده اعتبار یک کسب و کار است.
  • 64 درصد از بازدیدکنندگان وب در صفحه اصلی شرکت انتظار دارند اطلاعات تماس شرکت را ببینند.
  • یک وب سایت با سرعت بارگذاری کند سالانه حدود 2.6 میلیارد دلار ضرر دارد.
  • 73 درصد از شرکت ها روی طراحی سرمایه گذاری می کنند تا برند خود را از رقبا جدا کنند.

حالا مطمئن شدید چرا سایت نیاز دارید؟ برای مشاوره رایگان سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید. (۴۷۶۲۰۰۷۰-۰۲۱ داخلی ۵). فرصت را از دست ندهید.

طراحی سایت شرکتی حرفه ای

با تمام رقابت های آنلاین، داشتن یک وب سایت کافی نیست. لازم است حتما سایت حرفه ای داشته باشید تا مشتریان احتمالی را جذب کنید و از رقبا جلو بزنید. بهترین روش‌ها برای ساختار وب‌سایت باید دنبال شود، مانند ریسپانسیو بودن آن (نمایش مناسب برای موبایل و سایر دستگاه ها)، آسان برای پیمایش و سازماندهی منظم.
محتوا نیز بسیار اهمیت دارد. بر محتوای مشتری محور تمرکز کنید و آن را به صورت دوره ای بررسی کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات دقیق و بدون خطا هستند.
با یک دامنه سفارشی و بهینه سازی برای موتور جستجو (SEO) یافتن وب سایت خود را برای مشتریان احتمالی آسان کنید. سایت داشتن وقتی در نتایج گوگل نباشید عملا فایده ای ندارد.

سایت حرفه ای سایتی است که دارای ظاهر حرفه ای و کاربرپسند، محتوای کامل و جذاب، اطلاعات قابل اعتماد، بخش مجوزها و… باشد. برای سفارش سایت شرکتی یا سفارش سایت معرفی همین حالا اقدام کنید.

روش های پیاده سازی سایت معرفی یا شرکتی

سایت شرکتی در مجموعه آقای وب به صورت معمول با وردپرس راه اندازی می شود. سایت شرکتی در دسته سایت های ساده قرار می گیرد و نیازی به برنامه نویسی جهت پیاده سازی وجود ندارد. مگر اینکه ویژگی خاصی بخواهید. امکان برنامه نویسی نیز وجود دارد.

سفارش طراحی سایت شرکتی با وردپرس با قالب اختصاصی و آماده انجام می شود. اگر میخواهید ظاهر سایت مختص خودتان باشد می توانید قالب اختصاصی را انتخاب کنید که دو طرح ارسال می شود و می توانید انتخاب کنید. البته هزینه و زمان پیاده سازی متناسب با المان های ظاهری و تعداد صفحات بیشتر برآورد می شود.

اگر هزینه و زمان برایتان در اولویت است و صرفا یک قالب زیبا و تمیز و نه اختصاصی لازم دارید سایت شرکت وردپرسی برای شما مناسب است. هزینه آن ۴.۵۰۰.۰۰۰ شروع می شود و متناسب با سایر ویژگی ها ممکن است کمی بیشتر یا کمتر شود. مدت زمان پیاده سازی هم ۵ روزکاری است. البته در طراحی سایت شرکتی با وردپرس با قالب آماده برای شما شخصی سازی انجام خواهد شد.

تمامی پرداخت ها نیز متناسب با پیشرفت کار می باشد و همه مبلغ در ابتدا گرفته نمی شود. هم چنین محتوا اولیه رایگان می باشد و سایت از نظر سئوی فنی بهینه خواهد شد.

اهمیت-سفارش-سئو-سایت-شرکتی

اهمیت سفارش سئو سایت شرکتی

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک روش بازاریابی دیجیتالی است که به نمایان شدن وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. با سئو در لیست جستجوی مخاطبان قرار میگیرید.

ممکن است از اندازه فعلی کسب و کار خود راضی باشید، اما هر شرکتی گردش مالی مشتری را تجربه می کند. برای تشویق به موفقیت مستمر، باید مشتریان جدیدی جذب کنید و یکی از بهترین راه‌ها این است که خود را در گوگل بیشتر دیده باشید. از طریق پست‌های رسانه‌های اجتماعی را می‌توان دیده شد، اما یک وب‌سایت به شما امکان می‌دهد به ابزارها و استراتژی‌های بیشتری برای بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) دسترسی داشته باشید. و سئو کلیدی برای نشان دادن کسب و کار شما در صفحه اول گوگل است. پس سفارش سئو سایت شرکتی یا سفارش سئو سایت معرفی اهمیت زیادی دارد.

سئو بسیار مهم است زیرا باعث می شود وب سایت شما بیشتر دیده شود و این به معنای ترافیک بیشتر و فرصت های بیشتر برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان است. بیشتر مصرف کنندگان به دنبال اطلاعات آنلاین هستند و محتوای مفید و آموزنده را به تبلیغات مستقیم تر ترجیح می دهند.

امکان استخدام متخصص سئو یا سفارش به آژانس بازاریابی

این امکان برای شما و تیمتان وجود دارد که به طور موثر سئو را پیاده سازی کنید، به خصوص اگر پیشینه بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا قوی داشته باشید. با این حال، ممکن است وقت گیر باشد و با استفاده از یک فرد یا تیمی که تجربه سئو را دارند، بهترین نتایج را خواهید گرفت. با استخدام یک متخصص سئو یا یک آژانس بازاریابی، از دانش آنها بهره مند خواهید شد و نتایج بهتری را سریعتر از زمانی که خودتان سعی در پیاده سازی آن داشته باشید به دست خواهید آورد.

همین حالا برای سفارش سئو با ما تماس بگیرید. مشاوره و آنالیز اولیه کاملا رایگان است.

امیدواریم نکات سفارش طراحی سایت شرکتی حرفه ای برای شما مفید واقع شود.

نوشته سفارش طراحی سایت شرکتی حرفه ای اولین بار در آقای وب. پدیدار شد.



منبع

پست های مرتبط

طراحی سایت هولدینگ

اگر به عنوان صاحب یک شرکت هلدینگ که به طراحی سایت هلدینگ…

50 آمار تبلیغات گوگل که در سال 2024 و پس از آن باید بدانید

11 تا 0.50 دلار میانگین هزینه هر کلیک گوگل ادز برای شبکه…

8 ویژگی فوق العاده مفید هوش مصنوعی در تبلیغات گوگل

4. تجربه مکالمه در گوگل ادز با استفاده از هوش مصنوعی شما…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

آخرین پست ها

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب