صفحه اصلی > طراحی سایت : طراحی سایت مارکت پلیس پزشکی – آقای وب

طراحی سایت مارکت پلیس پزشکی – آقای وب


با ما همراه باشید با مقاله طراحی سایت مارکت پلیس پزشکی. بهداشت، درمان و ملزومات پزشکی از مهم‌ترین نیازهای هر جامعه است. چه چیزی مهم تر از سلامتی!!  با ترکیب علم IT و پزشکی می توان فرایند درمان و مراجعه را تسهیل کرد و در سطوح بالاتر به تشخیص بیماری و نوع درمان کمک کرد. این روزها شاهد مارکت پلیس ها و شبکه های مختلف پزشکی هستیم که فرایند دسترسی به پزشکان و ملزومات درمانی را ساده کرده است. اگر شما هم در این حوزه فعالیت دارید و قصد راه اندازی مارکت پلیس و پلتفرم آنلاین در حوزه پزشکی، دارویی، تجهیزات پزشکی و… دارید، با ما همراه باشید

مارکت پلیس چیست؟

در ابتدا به مفهوم مارکت پلیس می پردازیم. بازارهای آنلاین (مارکت پلیس ها) نوع اصلی تجارت الکترونیک چند کاناله هستند و می توانند راهی برای ساده کردن فرآیند تولید باشند. به زبان ساده، اگر به یک مدل کسب و کار پلتفرم نیاز دارید که هدف آن تسهیل مبادلات بین خریداران و فروشندگان تجهیزات و دارو، بیماران و پزشکان است، یک پلتفرم بازار گزینه خوبی است. اگرچه، فقط به خرید محدود نمی شود – اجاره، مبادله، مذاکره، مزایده و سایر اشکال تعاملات احتمالی در دسترس هستند.

پلتفرم‌های تجارت الکترونیک سنتی توانایی تعامل با چندین فروشنده را ندارند، مارکت پلیس ها همه در مورد انتخابی غنی از خریداران، فروشندگان، ارائه‌دهندگان خدمات یا ناظران ساده هستند که در یک مکان برای برقراری ارتباط و معامله با یکدیگر جمع شده‌اند.

عناصر مهم در شکل گیری مارکت پلیس

  • افراد (ارائه دهندگان خدمات، کارشناسان موضوع و غیره)
  • محصولات (تمرکز بر خرید و فروش کالا است)
  • مکان‌ها یا مکان‌ها (معاملات دارایی)
  • پروژه ها (اشتراک گذاری دانش، مشارکت مردم و بحث ها)
  • ترکیبی (پلتفرم ها می توانند چندین یا همه عناصر را با هم ترکیب کنند)

این مدل کسب و کار برای صنایع مختلفی که ارتباطی با مشتری و فروشنده دارند کار می کند. در مقاله خود، عمیقاً به صنعت مراقبت های بهداشتی می پردازیم، زیرا قطعاً امروز صنعت پیشرو است. پلتفرم‌های بازار چگونه بخش پزشکی را تقویت می‌کنند و به رشد تجارت این صنعت کمک می‌کنند؟

طراحی سایت مارکت پلیس پزشکی و مراقبت های بهداشتی

نمی توان انکار کرد که امروزه پزشکی موضوعی است که همه افراد را بدون توجه به موقعیت مکانی، موقعیت اجتماعی، شغل یا سن، تحت تاثیر قرار می دهد و باعث نگرانی زیادی می شود. از آنجایی که نگران بیماری همه گیر و ناامید از غیرقابل پیش بینی بودن وضعیت جهانی هستیم، به نظر می رسد مسائل مربوط به مراقبت های بهداشتی منظم را فراموش کرده ایم که پس از کاهش قابل توجه درصد مبتلایان از بین نمی روند.

روش‌هایی که ما خدمات پزشکی ضروری را با مقرون به صرفه‌ترین قیمت دریافت می‌کنیم، علاقه زیادی را برانگیخته است. کسب‌وکارهای حوزه پزشکی هرگز از جستجوی بهترین مدل‌ها برای ارائه خدمات خود به ما دست نمی‌کشند، در حالی که بیماران یا به‌طور کلی، دریافت‌کنندگان خدمات، صرفه‌جویی در هزینه‌ها را بدون از دست دادن کیفیت و گزینه‌های چندگانه در اولویت قرار می‌دهند.

چند مزیت مارکت پلیس پزشکی و درمانی

  • دسترسی ساده به پزشکان با انواع تخصص
  • دسترسی ساده به تجهیزات پزشکی و انواع دارو
  • امکان ویزیت آنلاین برای شهرستان های مختلف
  • دسترسی به مراکز تحت پوشش بیمه
  • ارائه یک موتور جستجوی سریع بر اساس خدمات مورد نظر، مکان‌های زمانی موجود، مکان‌ها، رتبه ارائه‌دهندگان خدمات، قیمت ترجیحی و سایر معیارها.
  • محیط بازاریابی مناسب برای پزشکان و ارائه دهندگان خدمات و محصولات

نمونه هایی از مارکت پلیس های پزشکی

در حال حاضر مدل کسب و کار مارکت پلیس در زمینه پزشکی محبوب شده است و سامانه هایی مانند سایت نوبت، دکتر ساینا، دکتر تو و… راه اندازی شده اند. بازار پزشکی و درمان، بازار بسیار بزرگی است.اگر شما هم در جامعه پزشکی فعالیت دارید و ایده ای در حوزه دیجیتال سازی این زمینه دارید، تیم حرفه ای آقای وب در کنار شماست. حوزه اصلی و تخصصی ما طراحی سایت مارکت پلیس، پلتفرم آنلاین و اتوماسیون ها می باشد. در حوزه پزشکی هم به دلیل مسئولیت اجتماعی شرکت، فعالیت بیشتر و خدمات ویژه داریم.  کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

طراحی سایت پزشکی

بسیاری از پزشکان به غیر از فعالیت در مارکت پلیس ها علاقه مندند تا وبسایتی شخصی برای خود یا کلینیک خود داشته باشند. شرکت آقای وب خدمات طراحی سایت شخصی، شرکتی، فروشگاهی نیز به این دسته از عزیزان ارائه می دهد.

اگر قصد طراحی سایت پزشکی دارید، مقاله 9 نکته طراحی وبسایت پزشکی را نیز مطالعه نمایید.

نوشته طراحی سایت مارکت پلیس پزشکی اولین بار در آقای وب. پدیدار شد.



منبع

پست های مرتبط

طراحی سایت هولدینگ

اگر به عنوان صاحب یک شرکت هلدینگ که به طراحی سایت هلدینگ…

50 آمار تبلیغات گوگل که در سال 2024 و پس از آن باید بدانید

11 تا 0.50 دلار میانگین هزینه هر کلیک گوگل ادز برای شبکه…

8 ویژگی فوق العاده مفید هوش مصنوعی در تبلیغات گوگل

4. تجربه مکالمه در گوگل ادز با استفاده از هوش مصنوعی شما…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

آخرین پست ها

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب