صفحه اصلی > طراحی سایت : طراحی سایت هولدینگ

طراحی سایت هولدینگ


اگر به عنوان صاحب یک شرکت هلدینگ که به طراحی سایت هلدینگ نیاز دارید و دنبال ویژگی ها و امکانات متناسب با صنعت خود هستید به نکاتی که در ادامه میخوانید دقت کنید.

طراحی سایت حرفه‌ای برای هلدینگ

در مرحله اول، مهم است که انواع کارها یا شرکت های تابعه در شرکت هلدینگ خود را در وب سایت به نمایش بگذارید میتوانید به هرکدام صفحاتی اختصاص داده و فعالیت های هر شرکت و اهداف و ارزش های منحصر به فرد آنها را برجسته کنید.
علاوه بر آن اطمینان از کاربر پسند بودن گرافیک این سایت اهمیت بسزایی دارد بازدید کننده باید به راحتی به قسمت های مختلف سایت شما دسترسی داشته باشد.
اختصاص صفحاتی برای درج اطلاعات مهم هولدینگ شما معرفی مجموعه در قالب صفحه درباره ما  و همچنین اختصاص صفحاتی به عنوان تاریخچه شرکت، ارزش های شرکت، چارت سازمانی، گواهینامه و سرتیفیکت های مربوطه، معرفی سهامداران و اطلاعاتی از این قبیل به اعتبار سایت شما کمک به سزایی خواهد کرد .
علاوه بر این، اختصاص یک بخش اخبار یا وبلاگ را برای اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌ها، خبرهای مهم سازمانی و اخبارهای صنعت می‌تواند باعث جذب مخاطب بیشتر برای وبسایت شود.

نکته مهم تر بهینه سازی و سئو سایت برای هرچه بیشتر دیده شدن و دسترسی آسانتر مخاطبان به وب سایت اهمیت بسزایی دارد. آقای وب علاوه بر طراحی سایت هلدینگ بصورت اختصاصی ، خدمات پشتیبانی سایت در اصفهان را نیز بصورت یکسال رایگان ارائه خواهد داد.

به طور کلی، طراحی برندسازی واضح، طراحی رسپانسیو عناصر کلیدی هستند که باید در وب سایت برای شرکت هلدینگ خود در نظر بگیرید

ویژگی‌های طراحی سایت هلدینگ عبارتند از:

هنگام طراحی یک وب سایت برای شرکت هلدینگ خود، توجه به جنبه های کلیدی زیر مهم است

  • طراحی سایت با وردپرس همراه با قالب اختصاصی سایت
  • قابلیت ثبت مطالب بهمراه قابلیت ایجاد منو و زیرمنو
  • امکان معرفی تاریخچه شرکت به همراه گواهینامه ها و افتخارات و …
  • اختصاص بخشی از سایت برای معرفی شرکت های زیرمجموعه یا وابسته
  • طراحی قسمت رویدادها و وبلاگ و اخبار
  • گالری تصاویر به همراه معرفی پروژه ها و امکان پخش فیلم
  • سیستم فرم ثبت سفارش و خدمات
  • سیستم تماس آنلاین روی وب سایت و تماس هنگام کلیک کردن
  • سیستم چت آنلاین روی وبسایت برای ایجاد ارتباط سریعتر با مشتری
  • قابلیت نمایش آمار بازدیدکنندگان سایت
  • سازگاری با مرورگرهای رایج و گوشی موبایل و تبلت
  • اتصال سایت به کانال آپارات – یوتیوب – واتساپ – اینستاگرام
  • رعایت اصول و قوانین سئو
  • آموزش محیط مدیریتی سایت به همراه یکسال پشتیبانی رایگان

با تمرکز بر این عناصر کلیدی، می‌توانید یک وب‌سایت حرفه‌ای و آموزنده ایجاد کنید که به طور موثر کسب‌وکارهای متنوع زیر مجموعه هلدینگ شرکت شما را به نمایش بگذارد. اگر سوال خاصی دارید یا نیاز به توضیح بیشتر دارید، در صورت تمایل بپرسید.

اگر به مشاوره بیشتری نیاز دارید فرم زیر را پر کنید همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

امکانات طراحی سایت هلدینگ

طراحی سایت هلدینگ به دلیل نیاز به نمایش و مدیریت چندین کسب‌وکار یا برند زیر یک چتر، دارای ویژگی‌ها و امکاناتی است که باید به‌طور خاص برای این نوع سایت‌ها در نظر گرفته شود. در زیر به برخی از امکانات مهمی که در طراحی سایت هلدینگ باید وجود داشته باشد، اشاره می‌کنیم:

1-معرفی شرکت‌ها و برندهای زیرمجموعه:

طراحی صفحه اصلی سایت هولدینگ به صورت مرکزی با امکان دسترسی سریع به تمام شرکت‌ها و برندهای زیر مجموعه . امکان ایجاد بخش‌های جداگانه برای هر شرکت یا برند زیرمجموعه با صفحات اختصاصی برای نمایش اطلاعات مرتبط، تاریخچه، خدمات و محصولات، و لینک‌های مستقیم به سایت‌های آن‌ها.

2-بخش درباره ما:

صفحه‌ای جامع برای معرفی هلدینگ، تاریخچه تأسیس، مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت و ارائه اطلاعات مدیریتی و اعضای تیم رهبری با بیوگرافی‌ها و تجربیات آن‌ها.

3-صفحه اخبار و رویدادها:

بخشی برای نمایش اخبار و رویدادهای مرتبط با هلدینگ و شرکت‌های زیرمجموعه با امکان دسته‌بندی اخبار بر اساس شرکت‌های مختلف و یا نوع رویدادها.

4-بخش خدمات و محصولات:

خدمات و محصولات ارائه شده توسط شرکت‌ مادر و شرکت های زیرمجموعه به نفصیل معرفی شود . همچنین امکان جستجوی پیشرفته و فیلتر کردن محصولات و خدمات بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف فراهم شود.

5-پورتال سرمایه‌گذاری:

بخشی برای جذب سرمایه‌گذاران ایجاد میشود که اطلاعات مرتبط با فرصت‌های سرمایه‌گذاری، گزارشات مالی، و پروژه‌های در دست اجرا را نمایش میدهد و امکان دانلود گزارشات مالی و ارائه راه‌های ارتباطی برای سرمایه‌گذاران بالقوه نیز گاهی وجود دارد.

6-گالری تصاویر و ویدئوها:

ایجاد گالری‌های تصویری و ویدئویی برای نمایش پروژه‌ها، رویدادها، و محصولات برجسته شرکت‌ها.

7-فرم‌های تماس و درخواست:

فرم‌های تماس عمومی و همچنین فرم‌های استخدام و درخواست همکاری، دریافت پیشنهادات و انتقادات ایجاد میشود. فرم ها باید برای کاربران و مدیر وبسایت قابل دسترس باشد . همچنین گاهی باید دسترسی هاای برای شرکت های زیر مجموعه و سرمایه گذاران و شرکاء نیز فراهم شود .

7-طراحی سایت بین المللی و چندزبانه:

سایت های هلدینگ با توجه به دامنه فعالیت گسترده شان در سطح بین المللی باید امکان ارائه سایت به زبان‌های مختلف را داشته باشند. سایت های هولدینگ طراحی شده در آقای وب با دو زبان فارسی و انگلیسی انجام میشود و در صورت درخواست مشتری زبان های عربی ، روسی و… نیز طراحی میگردد.

8-داشبورد مدیریت مرکزی:

– فراهم‌سازی یک پنل مدیریت مرکزی که امکان مدیریت همه شرکت‌ها و برندها را به صورت یکپارچه فراهم می‌کند.

– گزارشات آماری و تحلیلی از عملکرد سایت و بازدیدهای انجام شده.

طراحی یک سایت هلدینگ باید انعطاف‌پذیر و کاربرپسند باشد تا بتواند نیازهای متنوع و پیچیده این نوع سازمان‌ها را برآورده سازد و در عین حال، هویت بصری قوی و هماهنگی بین شرکت‌های زیرمجموعه را حفظ کند.

تعدادی از نمونه سایت های هلدینگ :

طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت آقای وب

طراحی سایت هلدینگ رضوانی

طراحی سایت هلدینگ نصر سپهر

طراحی سایت هلدینگ نواندیشان

هزینه طراحی سایت هلدینگ به چه مواردی بستگی دارد ؟

هزینه طراحی سایت هلدینگ به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر یک می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت نهایی داشته باشد.

1. پیچیدگی و حجم محتوا:
هر چه تعداد شرکت‌های زیرمجموعه بیشتر باشد و نیاز به صفحات مختلف برای معرفی آن‌ها وجود داشته باشد، هزینه طراحی سایت افزایش می‌یابد. همچنین طراحی و ایجاد محتوای تصویری، ویدئویی، نمودارها، و سایر محتوای زمانبر می‌تواند هزینه‌ها را بیشتر کند.

3. امکانات و ویژگی‌ها
یکپارچه‌سازی سایت با سایر سیستم‌های مدیریتی، مانند سیستم‌های ERP، CRM یا پورتال‌های سرمایه‌گذاری، می‌تواند به طور قابل توجهی هزینه را افزایش دهد. همچنین اگر سایت نیاز به پشتیبانی از چندین زبان داشته باشد، هزینه طراحی سایت چند زبانه به مراتب بیشتر خواهد شد.

4. پشتیبانی و نگهداری:
ارائه پشتیبانی فنی و نگهداری سایت به‌طور منظم، هزینه‌های اضافی را به همراه خواهد داشت. همچنین هزینه‌های مرتبط با به‌روزرسانی محتوا، امنیت سایت، و تطبیق سایت با تکنولوژی‌های جدید نیز باید در نظر گرفته شود. البته هزینه پشتیبانی سایت وردپرس در آقای وب در یکسال اول رایگان خواهد بود .

5. بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO):

بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو جهت جذب ترافیک ارگانیک، یکی از بخش‌های مهم است که می‌تواند هزینه طراحی سایت را افزایش دهد. ایجاد محتوای بهینه‌سازی شده که با کلمات کلیدی مرتبط باشد نیز ممکن است به هزینه‌ها اضافه کند.

سایر مواردی مانند نصب و پیکربندی گواهینامه‌های SSL، پیاده‌سازی اقدامات امنیتی پیشرفته و تحویل سایت در بازه زمانی کوتاه ، برخی از عوامل تاثیرگذار بر هزینه طراحی سایت هلدینگ هستند که باید قبل از شروع پروژه به دقت بررسی شوند. توجه به نیازها و امکانات مورد نظر، به تصمیم‌گیری بهتر در مورد بودجه و زمان‌بندی کمک می‌کند.

نوشته طراحی سایت هولدینگ اولین بار در طراحی سایت آقای وب پدیدار شد.



منبع

پست های مرتبط

50 آمار تبلیغات گوگل که در سال 2024 و پس از آن باید بدانید

11 تا 0.50 دلار میانگین هزینه هر کلیک گوگل ادز برای شبکه…

8 ویژگی فوق العاده مفید هوش مصنوعی در تبلیغات گوگل

4. تجربه مکالمه در گوگل ادز با استفاده از هوش مصنوعی شما…

بهترین و کاربردی‌ ترین افزونه‌ های هوش مصنوعی وردپرس (۲۰۲۴) – آقای وب

بهترین و کاربردی‌ترین افزونه‌ های هوش مصنوعی وردپرس کدام افزونه ها است؟…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب