صفحه اصلی > طراحی سایت : طراحی سایت پزشکی | قیمت و نمونه کار | آقای وب

طراحی سایت پزشکی | قیمت و نمونه کار | آقای وب


قرار دادن مطالب علمی در حوزه پزشکی

در سایت پزشکی، باید مطالب مربوط به حوزه پزشکی هم قرار بگیرند مثل مقالات علمی بیماری های مختلف، مطالب سلامت، بهداشت و درمان. این مطالب، عامل افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت هستند و در میان افراد مختلف چه خانم ها و آقایان و چه جوان ها و میانسال ها، میزان سرچ زیادی دارند.

امکانات سایت پزشکی

وجود یکسری امکانات در سایت پزشکی ضروری است از جمله آنکه :

تشکیل پرونده برای بیمار به صورت آنلاین

از امکانات اصلی سایت پزشکی، فراهم بودن امکان تشکیل پرونده برای بیمار به صورت آنلاین است. با وجود این قابلیت در سایت، بیمار می تواند برای خود پرونده تشکیل دهد و نیاز نخواهد بود که حضوری این کار را انجام دهد همچنین هر زمان که بخواهد به پرونده پزشکی خود در سایت دسترسی خواهد داشت.

امکان نوبت دهی آنلاین

از اصلی ترین اهداف طراحی سایت برای مطب پزشکی، امکان نوبت دهی آنلاین است. سیستم نوبت دهی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های مشتری می شود و برای مطب هم مزایایی مثل شلوغ نشدن مطب و آرامش بیشتر محیط، به همراه دارد.

پرداخت آنلاین در لحظه ثبت نوبت

در صورت راه اندازی سیستم نوبت دهی آنلاین در سایت پزشکی، بهتر است امکان پرداخت آنلاین در زمان گرفتن نوبت هم فراهم شود. با فراهم شدن امکان پرداخت آنلاین، مراجعه کنندگان می توانند کل یا بخشی از هزینه های درمان خود را پرداخت نمایند.

چت آنلاین با پزشک

یکی دیگر از امکاناتی که بهتر است برای سایت پزشکی در نظر گرفته شود، امکان چت آنلاین با پزشک است. ممکن است مراجعه کنندگان مطب برای اموری همچون دریافت نسخه، نتیجه سونوگرافی، عکس رادیولوژی و… نیاز به مشورت با پزشک داشته باشند اما شرایط مراجعه حضوری برای آنها فراهم نباشد. این دسته از بیماران می توانند از طریق قابلیت چت آنلاین سایت، با پزشک معالج خود ارتباط برقرار کنند و لزومی به مراجعه حضوری آنها نیست.

امکان ثبت نام پزشکان

قابلیت دیگری که باید در طراحی سایت پزشکی مدنظر قرار بگیرد، امکان ثبت نام پزشکان است. سایت طراحی شده در زمینه ارائه خدمات پزشکی فعال است پس لازم است آپشن های موردنظر برای ثبت نام پزشکان را داشته باشد.

قیمت طراحی سایت پزشکی

قیمت طراحی سایت با توجه به عواملی می تواند متفاوت باشد و نمی توان متوسط قیمت طراحی را اعلام کرد. مواردی همچون تخصص و تجربه طراح سایت، امکاناتی که مدنظر پزشک است تا در سایت اجرا شوند، برنامه نویسی شدن یا استفاده از سیستم های آماده در طراحی سایت، طراحی قالب اختصاصی برای سایت پزشکی یا استفاده از قالب های آماده، هزینه های خرید هاست و دامین و… در قیمت طراحی سایت پزشکی موثر هستند.

با در نظر گرفتن این موارد می توان به این نتیجه رسید که قیمت طراحی سایت پزشکی کاملا متغیر است. می توانید برای مشاوره شدن در این زمینه، با کارشناسان آقای وب تماس حاصل نمایید تا راهنمای شما عزیزان باشند.



منبع

پست های مرتبط

طراحی سایت هولدینگ

اگر به عنوان صاحب یک شرکت هلدینگ که به طراحی سایت هلدینگ…

50 آمار تبلیغات گوگل که در سال 2024 و پس از آن باید بدانید

11 تا 0.50 دلار میانگین هزینه هر کلیک گوگل ادز برای شبکه…

8 ویژگی فوق العاده مفید هوش مصنوعی در تبلیغات گوگل

4. تجربه مکالمه در گوگل ادز با استفاده از هوش مصنوعی شما…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

آخرین پست ها

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب