صفحه اصلی > گوگل ادز : معرفی 5 “روش های کسب درآمد از طریق نصب اپلیکیشن”

معرفی 5 “روش های کسب درآمد از طریق نصب اپلیکیشن”


تا حالا به این فکر کرده‌اید که با نصب اپلیکیشن درآمد کسب کنید؟ این روزها بازی‌هایی مثل همستر، نات کوین و مینی اپ‌های تلگرامی بولد شده‌اند و همه برای کسب درآمد به سراغ آن‌ها می‌روند؛ اما خوب است بدانید اپلیکیشن‌های دیگری هم هستند که می‌توان از طریق آن‌ها کسب درآمد کرد. برای مثال اپلیکیشن‌های swagbucks، InboxDollars، AdWallet و quickrewards در همین دسته قرار می‌گیرند. همچنین در بین اپلیکیشن‌های ایرانی هم گزینه‌های متعددی می‌توانید برای کسب درآمد پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم به روش‌های کسب درآمد از طریق نصب اپلیکیشن‌ها بپردازیم و بهترین اپلیکیشن‌های این حوزه را معرفی کنیم.

معرفی روش‌های کسب درآمد از طریق نصب اپلیکیشن

برای اینکه بحث را مرحله‌ به مرحله پیش ببریم، ابتدا به معرفی روش‌های کسب درآمد از طریق نصب اپلیکیشن می‌پردازیم. سپس بهترین اپلیکیشن‌های هر دسته را نیز بررسی می‌کنیم.

روش های کسب درآمد از طریق نصب اپلیکیشن

۱.کسب درآمد دلاری با نصب اپلیکیشن

یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از طریق نصب اپلیکیشن، استفاده از اپلیکیشن‌هایی است که امکان پرداخت دلاری را دارند. اساس این اپلیکیشن‌ها نمایش تبلیغات، برگزاری نظرسنجی‌‌های تحقیقات بازار، بازاریابی شبکه‌ای و انجام وظایفی مثل دنبال کردن سایت‌ها و فروشگاه‌ها در شبکه‌های اجتماعی است.

در واقع این اپلیکیشن‌ها یک واسطه بازاریابی بین کسب و کارها و کاربران هستند. که به روش‌های متعددی با شرکت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی قرارداد می‌بندند و سپس بخشی از همین درآمد را بین کاربران اپلیکیشن توزیع می‌کنند. اگر در جستجوی روشی امن و معتبر برای کسب درآمد با نصب نرم افزار هستید، بهتر است به سراغ این موارد بروید.

معرفی اپلیکیشن‌های کسب درآمد دلاری

در بخش قبل درباره شیوه کسب درآمد از این اپلیکیشن‌ها صحبت کردیم. اگر در جستجوی بهترین اپلیکیشن‌های کسب درآمد دلاری هستید، به سراغ گزینه‌های زیر بروید:

سایت و اپلیکیشن swagbucks

یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب درآمد از نصب اپلیکیشن، swagbucks است. این اپلیکیشن با فروشگاه‌های اینترنتی زیادی همکاری دارد. کاربرانی که از طریق اپلیکیشن swagbucks خریدهایشان را انجام می‌دهند، علاوه بر دریافت کدهای تخفیفی، به ازای هر خرید هم امتیاز SB دریافت می‌کنند. هر ۱۰۰۰ امتیاز SB معادل ۱۰ یورو پاداش است.

swagbucksswagbucks

البته علاوه بر خرید، شرکت در نظرسنجی‌ها، پر کردن فرم‌های تحقیقات بازار، معرفی دوستان و تماشای تبلیغات هم امتیاز دارد. امتیاز دریافت شده از این اپلیکیشن‌ را می‌توانید در نهایت به کد تخفیف یا گیفت کارت تبدیل کنید. همچنین امکان واریز دلاری به حساب پی پال هم برای کاربران وجود دارد.

اپلیکیشن InboxDollars

اگر به دنبال گزینه‌ای مطمئن برای کسب درآمد از طریق نصب اپلیکیشن هستید، می‌توانید به سراغ InboxDollars هم بروید. کارکرد این اپلیکیشن مشابه swagbucks است. با این تفاوت که در اپلیکیشن InboxDollars در نهایت پاداش دلاری خواهید گرفت. به‌علاوه در این اپلیکیشن دیگر خبری از سیستم امتیازدهی هم نیست و به ازای انجام هر وظیفه به‌صورت دلاری پاداش دریافت می‌کنید.

InboxDollarsInboxDollars

اپلیکیشن AdWallet

از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های دنیا که به ازای تماشای تبلیغات می‌توان از آن کسب درآمد کرد، اپلیکیشن AdWallet است. از این برنامه در اندروید و IOS می‌توانید استفاده کنید و با تماشای هر ویدئوی تبلیغاتی امتیاز بگیرید. در نهایت این امتیازها قابل تبدیل به کدهای تخفیفی و گیفت کارت خواهند بود. به طور متوسط کاربران این اپلیکیشن در ماه ۸ تا ۱۰ دلار درآمد کسب می‌کنند.

AdWalletAdWallet

سایت و اپلیکیشن Quickrewards

اگر  فکر می‌کنید کسب درآمد از طریق نصب اپلیکیشن امکان‌پذیر نیست، جالب است بدانید که اپلیکیشن Quickrewards بیش از ۷ میلیون دلار پرداختی به کاربران خود داشته است. این مسئله نشان از اعتبار بالای این اپلیکیشن دارد. سازوکار Quickrewards هم مبتنی بر تحقیقات بازار و شرکت در نظرسنجی‌های آن است. علاوه بر این می‌توانید در بازی‌های تحت وب این اپلیکیشن هم شرکت کرده و امتیاز دریافت کنید. در نهایت هم این امتیازها محاسبه شده می‌توانید در ازای آن گیفت کارت بگیرید یا مبلغ آن را به حساب پی پال خود واریز کنید.

QuickrewardsQuickrewards

مرورگر Brave

شاید عجیب به نظر برسد؛ اما اگر به جای مرورگرهای مرسوم از اپلیکیشن Brave استفاده کنید، می‌توانید در درآمد تبلیغاتی این مرورگر هم سهیم شوید. مرورگر Brave یک اپلیکیشن غیرمتمرکز است که فقط یک هدف را دنبال می‌کند! آن هم مسدود کردن تبلیغات و حفاظت از حریم شخصی کاربران است.

مرورگر Brave بر بستر بلاک چین توسعه پیدا کرده و به همین خاطر هم محبوبیت خوبی دارد. اگر به دنبال یک اپلیکیشن درآمدزا هستید، می‌توانید امکان نمایش تبلیغات را برای مرورگر باز بگذارید. سپس به ازای هر نمایش تبلیغات پاداش دریافت می‌کنید. 

علاوه بر موارد گفته شده، گزینه‌های دیگری هم برای کسب درآمد دلاری از نصب اپلیکیشن وجود دارد. برای آشنایی با این اپلیکیشن‌ها و بررسی دقیق‌تر آن‌ها مقاله معرفی «اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات» را دنبال کنید.

۲.کسب درآمد ریالی با دیدن تبلیغات

اگر ترجیح می‌دهید برای کسب درآمد از طریق نصب اپلیکیشن به سراغ گزینه‌های داخلی بروید، باز هم گزینه‌های زیادی روی میز است. این اپلیکیشن‌ها نیز تقریباً شبیه مدل‌های خارجی عمل می‌کنند و به ازای نمایش تبلیغات یا شرکت در طرح‌های تحقیقات بازار به کاربران خود مبلغی را پرداخت می‌کنند. البته میزان پرداختی این اپلیکیشن‌ها نسبت به برنامه‌های دلاری کمتر است و نباید چندان انتظار بالایی از آن‌ها داشت. در ادامه به معرفی چند اپلیکیشن معروف ایرانی می‌پردازیم.

اپلیکیشن آپاناژ

بهترین گزینه برای کسب درآمد با نصب برنامه ایرانی، آپاناژ است. مدل درآمدی این اپلیکیشن شباهت زیادی به گزینه‌های خارجی دارد. البته برگزاری مسابقات و بازی‌های چالشی بین کاربران و پخش ویدئوهای سرگرم کننده و آموزنده هم از جذابیت‌های دیگر این اپلیکیشن است. کاربرانی که در چالش‌ها برنده می‌شوند امتیاز دریافت می‌کنند. در نهایت هم این امتیازات قابل تبدیل شدن به مبلغ ریالی است؛ که این مبلغ را می‌توانید به حساب بانکی خود واریز کنید.

اپلیکیشن کسب درآمد واقعی

اپلیکیشن «کسب درآمد واقعی» را می‌توانید از کافه‌بازار دانلود کنید. این اپلیکیشن با اسم عجیبی که دارد، گزینه خوبی برای کسب درآمد غیرفعال است که تقریباً شبیه آپاناژ عمل می‌کند. در این اپلیکیشن هم می‌توانید با تماشای تبلیغات یا پر کردن نظرسنجی‌های تحقیقات بازار درآمد کسب کنید. البته مبلغ پرداختی اپلیکیشن‌های داخلی در نهایت چندان هم بالا نیست و به همین دلیل کاربران ایرانی چندان از مبلغ پرداختی آن رضایت ندارند.

کسب درآمد واقعیکسب درآمد واقعی

۳.اپلیکیشن‌های پرداخت‌یار

اگر می‌خواهید تمامی پلن‌های کسب درآمد از طریق نصب اپلیکیشن را دنبال کنید، می‌توانید به سراغ استفاده از پرداخت‌یارها نیز بروید. در حال حاضر اپلیکیشن‌هایی مثل ۷۲۴، دیجی پی و… پلن‌های جذابی برای بازاریابی دارند. یکی از همین پلن‌ها نیز بازگرداندن مبلغی از هر تراکنش به حساب کاربر است.

برای مثال در اپلیکیشن ۷۲۴ به ازای هر خرید شارژ و بسته اینترنتی، امتیازی دریافت می‌کنید که اصطلاحاً«منکس» خوانده می‌شود. کاربران با جمع‌آوری این امتیازها می‌توانند مبلغی را در کیف پول خود دریافت کنند؛ که این مبلغ برای خرید شارژ سیم کارت یا بسته‌های اینترنتی استفاده می‌شود. مشابه همین پلن بازاریابی را در سایر اپلیکیشن‌های پرداخت یار نیز می‌توانید پیدا کنید.

گزینه دیگری که در معرفی اپلیکیشن های درآمدزا می‌توان آن را مثال زد، دیجی پی است. این اپلیکیشن از گروه دیجیکالا قدرت می‌گیرد و خدمات متنوعی را به کاربرانش ارائه می‌دهد. یکی از جذابیت‌های دیجی پی برای کاربران هم بازی کهکشان آن است. اگر به انجام بازی‌های ساده و کسب درآمد از آن‌ها علاقه‌مند هستید، می‌توانید در این بازی دیجی پی شرکت کنید و هر بار مبالغی بین ۲۰۰ تا ۵۰ هزار تومان برنده شوید. اعتبار کسب شده در این اپلیکیشن از طریق کیف پول قابل دریافت است. البته چون معمولاً مبلغ آن چندان هم بالا نیست، بیشتر برای خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی استفاده می‌شود.

۴.کسب درآمد به ازای دعوت از دوستان

یکی از شیوه‌های کسب درآمد از طریق نصب اپلیکیشن هم به گزینه دعوت از دوستان برمی‌گردد. اغلب اپلیکیشن‌های بانکی مثل بلوبانک، پرداخت‌یارها، صرافی‌های ارز دیجیتال و حتی اپلیکیشن‌هایی مثل آقای وب  و… هم مبلغی را به‌عنوان پاداش دعوت از دوستان و بازاریابی دهان به دهان در نظر می‌گیرند.

البته شاید کسب درآمد از این شیوه کمی عجیب باشد، اما اگر بخواهید یک پلن بازاریابی را دنبال کنید، گزینه بدی هم نیست. برای مثال همین چند وقت اخیر اپلیکیشن بلوبانک به ازای هر دعوت جدید مبلغ ۲۵۰ هزار تومان به کاربران خود پرداختی داشت؛ که درآمد خوبی به نظر می‌رسد.

۵.نصب و بازی در اپلیکیشن‌های بلاک چین

یکی از حوزه‌هایی که اخیراً در کسب درآمد از اپلیکیشن‌ها مورد توجه قرار گرفته است، بازی‌های Web3 و بلاک چینی است. برخی از این بازی‌ها به‌صورت مینی‌ اپ‌های تلگرامی عرضه می‌شوند. برای مثال پروژه‌هایی مثل همستر، نات کوین، یس کوین، بلوم و… در همین دسته قرار می‌گیرند؛ اما در کنار این موارد یک سری بازی‌های بلاک چینی هم هستند که خودشان اپلیکیشن مجزا دارند.

در اغلب بازی‌های وب ۳ می‌توانید با پیشرفت در روند بازی، توکن دریافت کنید. همچنین در برخی از این بازی‌ها امکان خرید و فروش زمین، صلاح و محصولات هم در محیط بلاک چین وجود دارد. البته اگر می‌خواهید به سراغ این حوزه بروید، باید اطلاعات تخصصی خوبی درباره بلاک چین داشته باشید؛ زیرا بسیاری از این پروژه‌ها کلاهبرداری و اصطلاحاً اسکم هستند و ممکن است باعث هک شدن ولت‌های ارز دیجیتال‌تان شوند. در ادامه فهرستی از بازی‌های بلاک چینی معروف را مشاهده می‌کنید:

  • اکسی اینفینیتی
  • پیکامون
  • زوکی موبا
  • دراگون مستر
  • کراپ بایتس
  • فارست نایت
  • کریپتوپاپ
  • المنتوس
  • کریزی دیفنس هیرو

از بین این گزینه‌ها اکسی اینفینیتی نسبت به بقیه مشهورتر است. در این بازی کاربر باید روی جمع‌آوری، پرورش و مبارزه با هیولاها تمرکز کند. اینکه کاربران بازی اکسی اینفینیتی امکان مبارزه PvP را نیز دارند، به جذابیت بیشتر این بازی کمک کرده است. کاربران اکسی اینفینیتی در ازای فعالیت خود و پیشرفت در هر مرحله در قالب Axie Infinity Shards و Smooth Love Potions پاداش دریافت می‌کنند. همچنین هر کاربر می‌تواند دارایی‌ها و هیولاهای خود را در بازار اکسی اینفینیتی بفروشد.

ارز دیجیتال این بازی هم با نام AXS در بازار کریپتو شناخته می‌شود که در حال حاضر (۱ تیر ۱۴۰۳) معادل ۵.۹۷ دلار قیمت دارد. بیشترین قیمت این توکن هم به اسفند ۱۴۰۲ برمی‌گردد که قیمت هر توکن اکسی اینفینیتی به حدود ۱۲.۶ دلار رسیده بود. البته کسب درآمد از بازی‌هایی مثل اکسی اینفینیتی راحت هم نیست و باید علاوه بر دانش بلاک چینی، در حوزه بازی هم مهارت خوبی داشته باشید.

سخن آخر

کسب درآمد از طریق نصب اپلیکیشن‌های مختلف شدنی است. البته نباید خیلی هم انتظار بالایی از آنها داشت. برای مثال درآمد دلاری حاصل از نصب اپلیکیشن‌ها ماهانه ۸ تا ۱۰ دلار است. میزان این درآمد در اپلیکیشن‌های ایرانی کمتر هم می‌شود. به همین خاطر اگر به دنبال نصب اپلیکیشن‌های درآمدزا هستید، باید چند اپلیکیشن را کنار هم داشته باشید. به‌علاوه که میزان درآمد به ازای وقتی که صرف می‌کنید را نیز در نظر بگیرید. در این صورت می‌توانید به درآمد خوبی از این بازی‌ها برسید. اگر سوال دیگری در این حوزه دارید، در کامنت‌ها پاسخگوی شما هستیم.



منبع

پست های مرتبط

راهنمای کامل تبلیغات گوگل برای استارت آپ ها

چه مقدار بودجه برای تبلیغات گوگل برای استارت آپ ها مناسب است؟…

تبلیغات هتل، بررسی بهترین روش های 2024

دیده شدن مهم‌ترین دغدغه‌ای است که کسب و کارهای مختلف دارند. این…

اسکریپت های مدیریت هزینه کمپین و ادگروپ | آقای وب

زمان مطالعه: 6 دقیقههمواره در کلاس های سرچ ادز پلاس مجموعه HDM…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

آخرین پست ها

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب