صفحه اصلی > گوگل ادز : نحوه دریافت اکانت پروموشنال گوگل ادز – آقای وب

نحوه دریافت اکانت پروموشنال گوگل ادز – آقای وب


در این مقاله از آقای وب می خواهیم به نحوه دریافت اکانت پروموشنال گوگل ادز بپردازیم. ابزاری که گوگل توسط آن به شما کمک می کند تا در بازاریابی های خدمات یا محصولات خود در موتور جستجو گوگل استفاده کنید. گوگل ادورز نام دارد. تبلیغات در گوگل ادورز به این صورت است که نتیجه برای در خواست های مرتبط به هم نشان داده می شود. یا ما در ادامه مقاله نحوه دریافت اکانت پروموشنال گوگل ادز همراه باشید. تا شما را جهت نحوه دریافت اکانت پروموشنال گوگل ادز راهنمایی کنیم.

گوگل ادورز چیست؟

گوگل ادورز سیستمی است که پرداخت آن در ازای کلیک های انجام شده صورت می گیرد. در واقع یعنی شما روی یک سری کلمات سرمایه گذاری می کنید. در صورتی که کاربر روی تبلیغ یا عبارت شما کلیک کند شما هزینه آن را پرداخت می کنید.

شکل تبلیغات در گوگل ادورز به صورت یک متن کوتاه می باشد. دارای دو عنوان، لینک به صفحه مدنظر از سایت و یک سری توضیحات است. معمولا تبلیغات جایی که شما می خواهید، دیده می شود. اگر بخواهید می توانید تبلیغات را بالای نتایج جستجوی گوگل یا پایین نتایج قرار دهید. معمولا این دو جایگاه برای تبلیغات استفاده می شود و شما می توانید بر حسب نیاز خود، جایگاه تبلیغات را مشخص کنید.

طبق آمار های بدست آمده معمولا 87 درصد از کاربرانی که از موتور جستجو استفاده می کنند. صفحه اول موتور جستجو را نگاه می کنند و به صفحات بعدی مراجعه نمی کنند. مورد دیگری که حائز اهمیت است این می باشد که هر قدر جایگاه تبلیغات شما بالا تر باشد. توجه کاربران بیشتری را جلب می کند و بازدیدکنندگان به مراتب بیشتر از سایر نتایج و تبلیغات روی آن کلیک می کنند.

ویژگی های استفاده از گوگل ادورز

گوگل ادورز ویژگی های انکار ناپذیری دارد که به برخی از آن ها در ادامه اشاره می کنیم:

  1. برای آغاز کسب و کار تان می توانید از گوگل ادورز استفاده کنید.
  2. گوگل ادورز ترافیک یا همان ورودی بالایی را در سایت های مورد نظر یا سایت هدف ایجاد می کند.
  3. با استفاده از گوگل ادورز می توانید در یک بازه زمانی خاصی، یک سری تبلیغات خاص انجام دهید.
  4. در مرحله اول برای استفاده از گوگل ادورز نیازی به سئو محتوا و سایت ندارید. اما اگر این مورد را رعایت کنید کمک می کنید تا سایت خود در نتایج بالا تر قرار گیرد و تاثیر بسیار زیادی از آن خواهید دید.
  5. در گوگل ادورز شما باید در ازای کلیک هایی که از سوی کاربرای روی سایت شما انجام می شود، هزینه ای پرداخت کنید.
  6. حتما سعی کنید برای تبلیغات در ادورز از متن های مرتبط با محتوای سایت استفاده کنید. زیرا اگر این مورد را در تبلیغات خود رعایت نکنید در واقع، تبلیغات غیر هدفمند انجام داده اید. هزینه ای را بی مورد صرف تبلیغات کرده اید.
  7. برای هر تبلیغ این امکان وجود دارد که در هر روز با ساعت خاص و بودجه بندی متفاوت انجام گیرد.
  8. در گوگل ادورز برای مشاهده ی کاربران از تبلیغ می توان زمان بندی در نظر گرفت.
  9. مهم ترین ویژگی گوگل ادورز این است که با این روش می توانید به سرعت کاربران و یا مشتریان بالقوه را جذب و به مشتریان بالفعل تبدیل کنید که این فرآیند با افزایش فروش برای کسب و کار همراه است.

حالا ممکن است برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که چه زمانی و به چه علت باید از گوگل ادورز استفاده کنیم. با ما همرا باشید تا در ادامه به توضیح این مطلب بپردازیم.

دلایل استفاده از گوگل ادورز چیست؟

چیزی که همیشه واضح بوده این است که همیشه تفاوت هایی بین کاربران، بازدیدکنندگان و استفاده کنندگان از  سایت وجود دارد. نکته ای که قابل اهمیت است این می باشد که رفتار کاربرانی که از طریق نتایج سرچ شده ارگانیک یا طبیعی وارد سایت شدند با رفتار کاربرانی که با تبلیغات گوگل ادورز سایت را پیدا کردند و وارد آن شدند بیسیار متفاوت خواهد بود. علت این امر هم کاملا مشخص است. زیرا افرادی که از طریق جستجو سایت وارد شده اند، کاربرانی هستند که معمولا به دنبال اطلاعاتی می باشند.

پس ترافیکی که از سئو واقعی سایت داریم با نتایجی که از گوگل ادورز می گیریم کاملا متفاوت است. بسته به نوع کسب و کارتان در واقع شما برای سایت خود نیاز به صد ها بازدید کننده ندارید. بلکه شما نیاز به بازدیدکنندگانی هدفمند و خاص دارید که از راه گوگل ادورز وارد سایت شما می شوند. با ما همراه باشید تا در قسمت های بعدی راجع به نحوه دریافت اکانت پروموشنال گوگل ادز صحبت کنیم.


یکی از مهم ترین قسمت های کمپین های تبلیغاتی ادگروپ بهینه است. پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی با نحوه ایجاد ادگروپ مقاله زیر را حتما مطالعه نمایید.

نحوه ساخت ادگروپ بهینه


نحوه راه اندازی و ساخت اکانت گوگل ادورز:

در این قسمت به مراحل و نحوه ی راه اندازی حساب کاربری گوگل ادورز اشاره شده است.

  1. در ابتدا باید وارد سایت گوگل ادورز شوید و در آن، حساب کاربری ایجاد کنید. نکته ای که وجود دارد این است که اگر شما اکانت جیمیل دارید دیگر نیاز ندارید در گوگل ادورز حساب کاربری ایجاد کنید.
  2. اطلاعات اکانت گوگل ادورز خود را تایید کنید.
  3. در مرحله بعدی شما باید اولین کمپین خود را راه اندازی کنید.
  4. در ادامه بخش اطلاعات صورت حساب و منطقه زمانی خود راکامل کنید.

مدیریت در تبلیغات گوگل ادورز

همان طور که می دانید بعضی اوقات برای بدست آورد ورودی و جایگاه خوب باید از تبلیغات گوگل ادورز روی عبارات استفاده کنیم. در واقع راه اندازی اکانت گوگل ادورز و اجرای کمپین در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. اما اگر این راه انداری بدون مدیریت و برنامه باشد. علاوه صرف هزینه، نتایج خوبی به دست نخواهید آورد. اگر برای تبلیغات خود مدیریت خوبی نداشته باشید. این امکان به وجود دارد که کاربران پس از ورود به سایت شما به دلیل عدم ارتباط بین محتوای سایت شما با متن تبلیغ، ناامید شوند.

در این صورت کاربر بلافاصله بعد از دیدن سایت شما، از آن خارج می شود و این موضوع باعث می شود علاوه بر صرف هزینه، شما مشتری احتمالی سایت را هم از دست دهید. بنابراین با مدیریت تبلیغات گوگل ادورز علاوه بر آن که می توانید با راه اندازی کمپین ترافیک هدفمند و مرتبط با سایت داشته باشید، می توانید هزینه ای کم تر از رقبا برای هر عبارت پرداخت کنید.

نحوه دسته بندی تبلیغات در گوگل

در مورد تبلیغ، گوگل زمانی تصمیم گیری می کند که تعداد کاربرانی روی آن تبلیغ کلیک کرده اند را مشاهده و هزینه برای هر کلمه در نظر گرفته باشد. اولویت گوگل ادورز با تبلیغات موثر است. در صورتی که تبلیغات و صفحه مورد نظر به کلمه یا عبارت تبلیغ شونده مربوط باشد. از طریق تبلیغات گوگل، کاربران بیشتری به سایت شما سرا زیر می شوند. نکته اصلی اینجا می باشد که کاربران می توانند به مشتریان خوبی تبدیل شوند.

خب تا اینجای مطلب راجع به برخی موارد از جمله دلیل استفاده از گوگل ادورز صحبت کرده ایم در اما این سوال برای برخی از عزیزان مطرح است که تبلیغات گوگل را از کجا شروع کنیم؟ در ادامه این مطلب شما را راهنمایی می کنیم که برای گرفتن تبلیغات گوگل از کجا شروع کنید.

چگونه در گوگل ادورز (Google Ads) تبلیغات کنیم؟

برای انجام تبلیغات در گوگل ادورز باید در ابتدا یک اکانت در این سیستم ایجاد کنید. بعد از ساخت اکانت در گوگل ادورز، شما می توانید از خدمات شارژ ادورز استفاده و در ادامه تبلیغات را انجام دهید. اما در این میان برخی افراد هستند که به دلیل مشغله کاریشان خودشان زمانی برای مدیریت تبلیغات در گوگل ادورز را ندارند. این گونه افراد می توانند با سفارش دادن حساب کاربری مدیریت شده، برونسپاری مدیریت تبلیغات خود را انجام دهند.

 چگونگی هزینه پرداخت در ازای هر کلیک (Average CPC)

تبلیغاتی که شما برای سایت خود انجام می دهید. هر بار هزینه متفاوتی دارد که با توجه به هزینه پیشنهادی رقبای شما و جایگاه شما در نمایش مشخص می شود. که این هزینه می تواند بیشتر یا کمتر از رقم پیشنهادی شما باشد. یکی از معیارهایی که در اکانت گوگل ادورز مهم است. میانگینی است از هزینه ای که برای هر کلیک در نظر گرفته شده است.


آیا تا به حال به کاهش هزینه های گوگل ادز خود فکر کردید؟ پیشنهاد می کنیم در این مورد مقاله زیر را حتما مطالعه نمایید.

۱۰ راه کاهش هزینه کلیک در گوگل ادز


نقش کلمات کلیدی (Keywords) در گوگل ادورز

کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل نقشی اساسی برای جذب مشتری دارد به همین دلیل قبل از انجام تبلیغات در گوگل باید شناخت کاملی از کلمات کلیدی بدست آوریم تا بدین ترتیب بتوانیم نتیجه ی مطلوبی از تبلیغات گوگل بدست آوریم. ممکن است برخی از افراد درک صحیحی از کلمات کلیدی نداشته باشند که در اینجا قصد دارم به نکته راجع به کلمات کلیدی اشاره کنم.

کلمات کلیدی در واقع همان عبارت هایی هستند که با کسب و کار شما مرتبط می باشد و مخاطب های شما توسط آن کلمه یا عبارات با شما ارتباط برقرار می کنند. کلمات کلیدی در گوگل ادورز بسیار اهمیت دارد و گفته می شود در گوگل ادورز، پایه ی مزایده ها کلمه یا عبارت کلیدی و قیمت آن می باشد. نکته دیگری که اهمیت آن انکار ناپذیر است این می باشد که امتیاز کیفیت تبلیغات ارتباط مستقیمی با رتبه تبلیغ دارد. در این مقاله راجع به نحوه دریافت اکانت پروموشنال گوگل ادز صحبت شده است.

 

 

 

 

نوشته نحوه دریافت اکانت پروموشنال گوگل ادز اولین بار در آقای وب. پدیدار شد.



منبع

پست های مرتبط

راهنمای کامل تبلیغات گوگل برای استارت آپ ها

چه مقدار بودجه برای تبلیغات گوگل برای استارت آپ ها مناسب است؟…

تبلیغات هتل، بررسی بهترین روش های 2024

دیده شدن مهم‌ترین دغدغه‌ای است که کسب و کارهای مختلف دارند. این…

اسکریپت های مدیریت هزینه کمپین و ادگروپ | آقای وب

زمان مطالعه: 6 دقیقههمواره در کلاس های سرچ ادز پلاس مجموعه HDM…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

آخرین پست ها

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب