صفحه اصلی > طراحی سایت : هزینه گوگل ادز | تعرفه گوگل ادوردز با کمترین کارمزد

هزینه گوگل ادز | تعرفه گوگل ادوردز با کمترین کارمزد


هزینه گوگل ادز فقط به ازای ورود کاربران به سایت شما می باشد. یعنی زمانی که کاربری کلمات مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل سرچ کند و سایت شما، در صفحه نتایج جستجو به کاربر نمایش داده شود، هیچ هزینه ای بابت نمایش وب سایت به کاربر، از شما کسر نمی شود. در واقع نمایش سایت شما در گوگل و با استفاده از گوگل ادز رایگان بوده و فقط و فقط زمانی که کاربری بر روی وب سایت شما کلیک کند و وارد سایت شما شود از بودجه ی گوگل ادز شما هزینه کسر می شود.

هزینه هر کلیک در گوگل ادز، به کلمه کلیدی شما و امتیاز کیفی که از گوگل دریافت می کنید (quality score) بستگی دارد. هزینه هر کلیک بسته به میزان رقابت در کلمه کلیدی مورد نظر، می تواند از چند صد تومان تا چند هزار تومان متغیر باشد.
گوگل ادز می تواند نقطه عطفی در پیشرفت کسب و کار شما باشد و هزینه آن بدون شک یک سرمایه گذاری جهت کسب سود حداکثری در کوتاهترین زمان ممکن در بین انواع روش های بازاریابی خواهد بود.



منبع

پست های مرتبط

طراحی سایت هولدینگ

اگر به عنوان صاحب یک شرکت هلدینگ که به طراحی سایت هلدینگ…

50 آمار تبلیغات گوگل که در سال 2024 و پس از آن باید بدانید

11 تا 0.50 دلار میانگین هزینه هر کلیک گوگل ادز برای شبکه…

8 ویژگی فوق العاده مفید هوش مصنوعی در تبلیغات گوگل

4. تجربه مکالمه در گوگل ادز با استفاده از هوش مصنوعی شما…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

آخرین پست ها

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب