صفحه اصلی > سئو : چگونه بیو اینستاگرام جذاب بنویسیم؟ + 200 نمونه متن بیو!

چگونه بیو اینستاگرام جذاب بنویسیم؟ + 200 نمونه متن بیو!


می‌گو‌یند عشق در یک نگاه اتفاق می‌افتد!
شاید این جمله در دنیای واقعی خیلی طرفدار نداشته باشید، اما در دنیای اینستاگرام به شدت درست است!
شما فقط چند ثانیه فرصت دارید که با یک متن بیو درست‌وحسابی، مخاطب‌تان را یک دل نه صد دل، عاشق خود کنید.
وقتی یک نفرد وارد پیج شما می‌شود، اول عکس پروفایل‌تان را چک می‌کند و بعد بیو اینستاگرام‌تان را می‌خواند. پس شما باید از این فرصت استفاده کنید، تا مخاطب بالاخره آن دکمه Follow را فشار دهد.

قبل از هرچیز، مثل همیشه با تعاریف اولیه شروع می‌کنیم.

بیو اینستاگرام کجاست؟

«بیو» همان مخفف کلمه بیوگرافی است و خیلی‌ها هم آن را به انگلیسی «بایو» تلفظ می‌کنند.

حالا بیو اینستا شما دقیقاً کجا قرار گرفته است؟ زیر عکس پروفایل‌:

 

شما برای نوشتن بیو اینستاگرام باید به پروفایل خودتان بروید و از قسمت edit profile یا ویرایش پروفایل، بیو پیج خود را تغییر دهید.
حالا اصلاً چرا تکست بیو ما باید تغییر کند؟ چرا انقدر روی درست بودن متن بیوگرافی اینستاگرام تأکید می‌کنیم؟ در بخش بعدی، کاملاً برایتان توضیح می‌دهیم.

چرا باید بیو اینستا جذابی بنویسیم؟

همانطور که گفتیم، متن بیو اینستاگرام در واقع قرار است در همان مراحل اول، نظر مخاطب را جلب کند تا شما را دنبال کند. حالا در این نقطه، آدم‌ها دو دسته می‌شوند.

دسته اول، افرادی هستند که پیج پابلیک دارند و می‌خواهند به طور حرفه‌ای در اینستاگرام فعالیت کنند. (که ما به این دسته از افراد توصیه می‌کنیم حتماً مقاله «همه چیز درباره تولید محتوا در اینستاگرام» را بخوانند.)
دسته دوم هم کسب‌وکارهایی هستند که می‌خواهند با راه‌اندازی پیج اینستاگرام، فروش خود را چند برابر کنند.

دلایل اهمیت متن بیو اینستاگرام برای هر دو دسته را در ادامه باهم بررسی‌ می‌کنیم:

  • بیو اینستاگرام، تنها جایی است که شما می‌توانید فقط در چند ثانیه به مخاطب خود اعلام کنید که: چه کسی هستید؟ چکار می‌کنید؟ چه کمکی می‌توانید به مخاطب بکنید؟ و اصلاً چرا باید شما را دنبال کند؟
  • شما می‌توانید در بیو اینستاگرام‌تان، لینک وب‌سایت بگذارید و ترافیک ایجاد کنید.
  • در قسمت بیوگرافی اینستاگرام، می‌توانید به مخاطب راه‌های ارتباطی (شماره تماس، ایمیل و آدرس) را نشان دهید.
  • در آخر هم می‌توانید، مخاطب را ترغیب کنید که کاری انجام دهد. (مثلاً از او بخواهید که وارد لینک وب‌سایتتان شود)

پیشنهاد آقای وب!

نوشتن یک بیو جذاب برای اینستاگرام، فقط یکی از مشخصه‌هایی است که می‌تواند، پیج شما را به موفقیت برساند. می‌دانید که کسب درآمد از اینستاگرام به صدها مهارت دیگر هم نیاز دارد…پس اگر شما هم می‌خواهید که مانند بلاگر مورد علاقه‌تان در اینستاگرام درآمد داشته باشید یا کسب‌وکار اینستاگرامی خود را راه بیاندازید، قبل از هرکاری، به صفحه «دوره آموزش اینستاگرام» بروید و توضیحات/سرفصل‌های آن را مرور کنید.
این دوره حدود 25 ساعت است و بدون شک، کامل‌ترین و حرفه‌ای‌ترین آموزشی است که می‌توانید پیدا کنید.

قبل از این‌که ببینیم چطوری باید یک بیو حرفه‌ای اینستاگرام بنویسیم، اول بیایید ببینیم بیو اینستاگرام از چه اجزایی تشکیل شده است.

اجزای تشکیل‌دهنده بیو اینستاگرام

برای این که بتوانید یک متن خوب برای بیو اینستاگرام خود بنویسید، باید اجزای تشکیل دهنده بایو اینستاگرام را بشناسید. می‌پپرسید چرا؟ خب، پاسخ ساده است. شناختن بخش‌های مختلف بیو اینستاگرام باعث می‌شود از آن‌ها بهتر و هوشمندانه‌تر استفاده کنید و بیویی بنویسید که هم اطلاعات لازم را به مخاطب می‌رساند و هم جذاب و متفاوت است.

به این ترتیب، زمانی که کاربران صفحه اینستاگرام شما را می‌بینند، دقیقاً از فعالیت شما آگاه می‌شوند و می‌فهمند با دنبال کردن صفحه اینستاگرام شما، چه چیزی قرار است عایدشان ‌شود.

شناخت اجزای تشکیل دهندۀ بیو اینستاگرام، اولین قدم برای انتقال پیام به مخاطبان‌تان است. یک بایو اینستاگرام از موارد زیر تشکیل شده است:

چگونه وضعیت سئوی سایت‌های رقیب را بررسی کنیم؟حتما بخوانید: چگونه وضعیت سئوی سایت‌های رقیب را بررسی کنیم؟

عکس پروفایل

تصویر پروفایل یا اصطلاحاً آواتار باید عکسی مرتبط با فعالیت تجاری شما باشد. این تصویر می‌تواند لوگوی مجموعۀ شما یا یک عکس از محصولات‌تان باشد. این تصویر هرچه هست، باید بتواند حتی با وجود کوچک بودن در فید جستجوی اینستاگرام، باز هم کاربران را به سمت خود جذب کند. حتماً مقاله «8 نکته طلایی برای عکس پروفایل حرفه‌ای» را مطالعه کنید.

برخی از شرکت‌ها و افراد مشهور، در کنار پروفایل خود یک تیک آبی دارند که نشان می‌دهد این حساب، اکانت رسمی آن‌ها در اینستاگرام است. گرفتن تیک آبی اینستاگرام مراحل خاص خودش را دارد، اما وقتی این نشان روی پروفایلتان باشد یعنی پیجتان اعتبار خاصی دارد و مخاطب‌ها راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند.

نام و آیدی اینستاگرام

آیدی یا همان نام کاربری شما در بالای صفحه‌ی پروفایل نمایش داده می‌شود. دیگر صفحات اینستاگرام با استفاده از نام کاربری، می‌توانند شما را در پُست‌های خود، تگ کنند. نام شما نیز به شکل پررنگ در زیر تصویر پروفایل و در بالای بخش بیوگرافی قرار دارد. نام و آیدی اینستاگرام، هر دو قابلیت جست‌وجو شدن در اینستاگرام را دارند. بنابراین، بهتر است نام و آیدی خود را با دقت انتخاب کنید.

متن بیو اینستاگرام

در این قسمت، شما باید با استفاده از 150 کاراکتر شرکت خود را به مخاطبان معرفی کنید و آن‌ها را ترغیب به انجام کاری در صفحه اینستاگرام خود کنید. در ادامۀ همین مقاله، متن بیو برخی از شرکت‌های ایرانی و خارجی را با هم بررسی می‌کنیم.

نمونه ای از بیو اینستاگرام

 

وب‌سایت

اگر می‌خواهید لینک سایتتان را در بیو اینستاگرام بگذارید و مخاطب‌ها را مستقیم به سایتتان هدایت کنید، کار خیلی ساده است! کافی است به پروفایلتان بروید، روی “Edit Profile” کلیک کنید و در قسمت “Website”، لینک سایتتان را وارد کنید. حالا دیگر هر کسی که در پیج اینستاگرام شماست، با یک کلیک می‌تواند وارد سایت شما شود.

دسته‌بندی یا Category

بخش Category در اینستاگرام همان قسمتی است که در پایین اسم پروفایل شما دیده می‌شود و نشان می‌دهد پیج شما در چه زمینه‌ای فعال است. ویژگی Category تنها برای حساب‌های تجاری فعال است. اگر حساب اینستاگرام ساده دارید و دوست دارید از این امکان استفاده کنید، کافی است حسابتان را به business account تغییر دهید.

مزیت مشخص کردن دسته‌بندی پیج‌تان در اینستاگرام این است که دیگر نیازی ندارید از فضای اختصاصی Bio برای توضیح نوع فعالیت خود استفاده کنید.

دکمه‌های تماس یا Call To Action

اینستاگرام به تازگی چندین قسمت جدید به حساب‌های تجاری اضافه کرده است که بسیار به ما کمک می‌کند. شرکت‌ها، قبل از معرفی این قابلیت مجبور بودند تا آدرس شرکت و ایمیل خود را در قسمت بیو در اختیار مخاطبان قرار دهند. این دکمه‌ها تنها در اپلیکیشن اینستاگرام نمایش داده شده و از طریق صفحات وب قابل مشاهده نیستند.

شما می‌توانید از درون اپلیکیشن اینستاگرام با کلیک بر روی گزینه‌های Edit Profile و سپس Contact Options به این موارد دسترسی داشته باشید. اگر قادر به مشاهده این گزینه‌ها نیستید، بهتر است در ابتدا مطمئن شوید که حساب کاربری‌تان تجاری است.

علاوه بر اینکه افزودن اطلاعات تماس در بیو برای پیج کاری می‌تواند باعث کاهش تعداد کاراکتر در متن بیو اینستاگرام شود، زحمت پاسخ دادن به سؤالات ساده در مورد اطلاعات تماس را هم از دوش شما برمی‌دارد.

نمایش دکمه تماس در اینستاگرام

 

همانطور که می‎بینید، تصویر بالا نمونه‌ای از دکمه‌های CTA در اینستاگرام یک رستوران است. اگر یک پیج بیزینسی دارید، این دکمه‌ها می‌توانند یک پل سریع بین شما و مخاطبینتان باشند!

ایمیل

وارد کردن آدرس ایمیل در این بخش باعث ایجاد یک دکمه‌ی ایمیل در پروفایل شما می‌شود. این دکمه در زیر تمامی اطلاعات دیگر قرار می‌گیرد. زمانی که مشتری بر روی دکمه ایمیل کلیک می‌کند، اینستاگرام او را به اپلیکیشن ایمیل موجود در تلفن همراه هدایت می‌کند.

لینک بیلدینگ در الگوریتم پنگوئن 4.0 گوگلحتما بخوانید: لینک بیلدینگ در الگوریتم پنگوئن 4.0 گوگل

آدرس

اگر کسب‌و‌کارتان از یک مکان واقعی اداره می‌شود، وارد کردن آدرس کامل به مشتریان کمک می‌کند تا دفتر کار شما را راحت‌تر پیدا کنند. زمانی که مشتریان بر روی دکمه Direction کلیک می‌کنند، آدرس محل کار شما به همراه شماره تلفن‌تان بر روی نقشه به آن‌ها نمایش داده می‌شود.

تماس تلفنی

راه دیگر نمایش اطلاعات تماس در پروفایل تجاری اینستاگرام، افزودن یک شماره تلفن است. زمانی که فردی بر روی این دکمه کلیک کرد، قادر است در لحظه با شماره تلفن شما تماس بگیرد.

شما برای یادگرفتن ترفندهای بیشتر می‌توانید «پیج اینستاگرام آقای وب» را دنبال کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم که در « مینی دوره کسب درآمد از اینستاگرام » هم شرکت کنید، تا نکات اساسی و کاربردی را در 80 دقیقه به شما آموزش دهیم.

نوشتن متن برای بیو اینستاگرام

شما می‌توانید تا 150 کاراکتر را در بیو اینستاگرام خود بنویسید، اما یادتان باشد که در این مورد، هرکسی که بتواند با کمترین کلمات، بیشترین توضیح را بدهد، برنده است. حالا لطفاً قلم و کاغذ را دم دستتان بگذارید و بعد از آن که نکات زیر را خواندید، شروع به نوشتن کنید.

فکر کنید مخاطب روبروی شما نشسته است

همین حالا اگر دوست‌تان از شما بپرسد، پیج اینستاگرام‌تان درباره چیست، به او چه می‌گویید؟
در بیو هم باید همان لحن را داشته باشید. طوری بنویسید که انگار مخاطب جلوی شماست و دارید کار خود را به او توضیح می‌دهید. ساده و صمیمی بنویسید.

نکته!!!

اگر مخاطب شما، فارسی زبان است، فارسی بنویسید. شما باید همه تلاش خود را بکنید که بتوانید با فالوورهایتان ارتباط سریع‌تر و صمیمی‌تری برقرار کنید؛ پس انگلیسی نوشتن یا حتی استفاده از کلمات سخت و ناخوانا فارسی در بیو، دردی را از شما دوا نمی‌کند!

از مزایا و تفاوت‌های خود بگویید

ما همیشه گفته‌ایم که برای موفقیت در کسب‌کارتان، همیشه کافی است که حرف جدیدی برای گفتن داشته باشید. خب اگر این موضوع را رعایت کردید، بهترین‌جا برای بیان آن در اینستاگرام، قسمت بیو است.
وقتی مخاطب وارد پیج‌تان می‌شود، بهتر است که همان اول کار بداند که شما با بقیه فرق دارید و قرار نیست حرف تکراری بزنید.

هویت برندتان را توضیح دهید

تا به حال از خود پرسیدید که دوست دارید مخاطب در برخورد با برند شما، چه احساسی را تجربه کند؟
برند شما را با چه فاکتوری به خاطر بیاورد؟ شخصیت برندتان را شکل داده‌اید؟
اینجا دیگر تصمیم با شماست که لحن جدی داشته باشید، شوخ‌طبع باشید، صمیمی باشید یا …
اگر بیزینس شما شعار هم دارد، حتماً آن را در بیو خود بنویسید.

صریح، ساده و کوتاه بنویسید

در قسمت بیو اینستا باید در یکی دو جمله، اصل مطلب را ادا کنید. درست است که 150 کاراکتر را می‌توانید در بیو جا بدهید، ولی قرار نیست که کل داستان شروع کسب‌وکارتان را آنجا بگویید.

یادتان باشد که باید در یک نگاه به مخاطب بفهمانید که در پیج‌تان چه خبر است.

منفی ننویسید

شاید باورتان نشود ولی هنوز هم بعضی پیج‌ها هستند که در بیو خود می‌نویسند «دایرکت پاسخ داده نمی‌شود!»
با این جملات، فقط مخاطب خود را در همان لحظه اول دل‌سرد کرده‌اید و بس.

با استفاده از اموجی، جلب توجه کنید

استفاده از اموجی می‌تواند حسابی به بیو و صفحه شما، آب و رنگ بدهد. اما باید از آن درست و به‌جا استفاده کنید. مثلاً اگر پیج فروش شیرینی یا خدمات تعمییر خودرو دارید، انتخاب‌ اموجی راحت است. اما کسب‌وکارهای دیگر باید کمی خلاق‌تر باشند.
مثلا اگر محصولات خود را به سراسر دنیا ارسال می‌کنید، بد نیست که از اموجی «کره زمین» استفاده کنید.

شما می‌توانید در بخش بایو با اضافه کردن خطوط و ایموجی‌ها خلاقیت به خرج دهید؛ اما به خاطر داشته باشید که طرحی که در اپلیکیشن اینستاگرام نمایش داده می‌شود، ممکن است در مرورگر، با به هم ریختگی روبرو شود. در تصویر پایین یکی از بلاگرها را می‌بینید که چطور خلاقانه از ایموجی‌ها در بیوش استفاده کرده است:

استفاده از ایموجی در بیو اینستاگرام باعث جذابیت بیو می شود.

 

فقط حواستان باشد که همان متن برای بیو اینستاگرام در مرورگر ظاهر دیگری دارد و Category آن نیز نمایش داده نمی‌شود.

بخش دوم بیو مخفی می‌شود!

ما در مقاله «تولید محتوا در اینستاگرام» هم گفتیم که نکات مهم را همیشه اول کپشن‌های خود بگویید. این موضوع در بیو اینستاگرام هم صدق می‌کند. دلیلش هم آن است که در قسمت بیو، فقط 3 خط اول به طور کامل نمایش داده می‌شود.
پس اولیت‌بندی کنید، هرچیزی که مهم‌تر است باید بالاتر قرار بگیرد. مثل نام فارسی کسب‌وکارتان که هم مهم است و هم در سرچ تأثیرگذار است.

لینک نوفالو (nofollow) با لینک فالو (dofollow) چه تفاوتی دارد؟حتما بخوانید: لینک نوفالو (nofollow) با لینک فالو (dofollow) چه تفاوتی دارد؟

از قابلیت منشن و هشتگ استفاده کنید

برای بایونویسی حرفه‌ای در اینستاگرام می‌توانید از قابلیت، منشن و هشتگ استفاده کنید!
اگر یک هشتگ خاص برای کسب‌وکارتان دارید که با آن پست‌هایتان را سازماندهی می‌کنید، حتماً آن را در بیو اینستا هم بنویسید. البته هشتگ، علاوه بر کاربردی که در بایو دارد، در میزان دیده شدن پست‌های شما در صفحه اکسپلور نیز مؤثر است.

استفاده از منشن را هم فراموش نکنید. برای مثال بعضی از کسب‌وکارها هستند که برای دسته‌بندی بهتر محصولات‌شان چند پیج جداگانه باز می‌کنند. حتماً آن پیج‌ها را در بیو اینستا خود منشن کنید.

نمونه ای از استفاده از قابلیت منشن در بیو اینستاگرام

بیایید در کنار یادگیری یک بایو خوب، با نحوه گذاشتن هایلایت حرفه‌ای هم آشنا شویم:

نمونه‌هایی از بیو اینستاگرام پیج‌های موفق

شرکت‌ها از بخش بیو اینستاگرام خود به اشکال مختلف استفاده می‌کنند. بعضی‌ها مخاطب‌های خود را از طریق بیو به ثبت‌نام در وب‌سایت‌شان دعوت می‌کنند، بعضی دیگر هم از هشتگ‌های اختصاصی خود استفاده می‌کنند. همه چیز به شما بستگی دارد. شما هم می‌توانید، کمی آزمون و خطا کنید و بهترین متن بیو را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید.

در ادامه نمونه‌های مختلفی از نحوه استفاده متن برای بیو اینستاگرام را باهم بررسی می‌کنیم.

قوانین پیج اینستاگرام

برخی از اکانت‌ها دارای قوانین مختص به خود در شبکه‌های اجتماعی هستند. هرچند این کار باعث مصرف مقادیر زیادی از کاراکترها می‌شود؛ اما نوشتن قوانین در بیو اینستاگرام یک ترفند جالب است که همان اول کار مخاطب‌های درست را جذب کنید! با این کار فالوورها می‌دانند با چه محتوایی سر و کار دارند و از همان اول همه چیز را روشن می‌کنید.

 

برای مثال در نمونه زیر، کاربران باید برای دنبال کردن این اکانت، به سن قانونی رسیده باشند:

نوشتن قوانین حساب در بیو اینستاگرام

 

اکانت‌های رسمی اینستاگرام

برندهای شناخته‌شده‌تر که ممکن است با خطر کپی شدن مواجه شوند، استفاده از اکانت رسمی با تیک آبی را در دستور کار خود قرار می‌دهند. مثل اکانت رسمی شبکه‌ی نشنال‌جئوگرافی، که در عکس زیر می‌بینید. در ادامه هم، یک جمله‌ی نسبتاً کوتاه نوشته تا مخاطب را جذب و درنهایت هم لینک وب‌سایت خود را در انتهای بایو قرار داده است.

استفاده از تیک آبی برای اعتبار بخشیدن به پیج اینستاگرام

 

شعار تبلیغاتی (تگ‌لاین)

برند معتبر نایک که به داشتن محصولات ورزشی باکیفیت مشهور است، از شعار کوتاه خود (Just Do It) در متن بیو اینستا خود استفاده می‌کند. تگ‌لاین با استفاده از کمترین کلمات ممکن، ویژگی اکانت و برند شما را به مخاطب نشان می‌دهد. شما نیز می‌توانید از جملات کوتاه خود برای توصیف کسب‌وکارتان استفاده کنید.

بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟حتما بخوانید: بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟

نوشتن اسلوگان مخصوص برند در بیو اینستاگرام باعث جذب مخاطب می‌شود.

 

کوتاه نویسی

برخی از افراد معتقدند که مختصر نویسی یکی از روش‌های نوشتن متن برای بیو اینستاگرام است. برای مثال اکانت دیجی‌استایل اقدام به معرفی کوتاه این حساب به‌عنوان حساب رسمی خود کرده و لینک ورود به سایت خود را در بیو اینستاگرام قرار داده است. گاهی اوقات، یک بیو ساده، پیام شما را خیلی ساده‌تر و سریع‌تر به مخاطب می‌رساند.

برای داشتن بیو اینستا جذاب از کوتاه نویسی استفاده کنید.

 

سایر حساب‌های شبکه‌های اجتماعی

یکی دیگر از پیج‌هایی که به سراغ ساده‌نویسی رفته، دیجیاتو است. این پیج همچنین با نوشتن یک جمله به مخاطبان خود اعلام می‌کند که می‌توانند دیجیاتو را در سایر شبکه‌های اجتماعی هم دنبال کنند. سایر برندها ممکن است لینک یوتیوب، آدرس تلگرام، توییتر یا حتی آپارت خود را در Bio اضافه کنند.

به سایرها حساب‌ها در شبکه ‌های اجتماعی دیگر برندتان لینک دهید.

 

دنبال کردن لینک‌ها

برای مثال پلتفرم ادمینی دیدوگرام از کاربرانش می‌خواهد برای یادگیری این مهارت و معرفی به کار وارد سایت دیدوگرام شوند.

در متن بیو اینستاگرام به وبسایت خود لینک دهید.

 

استفاده از لینک به این روش، ترافیک وب‌سایت شما را هم افزایش می‌دهد.

هشتگ‌های مشهور

پیج‌هایی که از محتوای تولید شده توسط کاربران استفاده می‌کنند، معمولا یک هشتگ معروف را در بیوشان می‌گذارند تا همه بتوانند راحت چالش‌ها را پیدا کنند و به آن بپیوندند. برای مثال شرکت Apple، در متن Bio اینستاگرام خود از کاربران می‌خواهد که برای ارسال عکس‌های خود از هشتگ ShotoniPhone# استفاده کنند.

در بیو اینستاگرام از هشتگ‌های معروف استفاده کنید.

 

خرید لایک اینستاگرام، استراتژی به سمت سرنگونی!حتما بخوانید: خرید لایک اینستاگرام، استراتژی به سمت سرنگونی!

کاربران به‌ منظور مشارکت با شما، تنها باید هشتگ مربوطه را در پست خود قرار دهند.

لینک دانلود

خیلی از کسب‌وکارها برای آن که بتوانید از خدمات‌شان استفاده کنید، لینک دانلود اپلیکیشنشان را در بیو قرار می‌دهند. برای مثال صفحه اینستاگرام اسنپ در متن بیو اینستا خود، شما را به دانلود اپلیکیشن‌ اسنپ دعوت می‌کند.

گذاشتن لینک دانلود در بیو اینستاگرام

 

استفاده از ایموجی

استفاده از ایموجی‌ها در بیو اینستاگرام یک راه عالی است تا پروفایلتان را زنده‌تر و جذاب‌تر نشان دهید. ایموجی‌ها کمک می‌کنند تا پیامتان را با یک حس دوستانه و خودمانی منتقل کنید. علاوه بر این رنگ و لعاب بیشتری به بیو شما می‌دهند و توجه مخاطب را هم سریع‌تر جلب می‌کنند. در تصویر زیر اکانت دیرین دیرین را می‌بینید که به خوبی از ایموجی‌ها استفاده کرده است:

استفاده از ایموجی در بیو اینستاگرام

 

امکان ارتباط با ادمین

برخی از اکانت‌ها (به‌ ویژه اکانت‌های هنری) سعی می‌کنند تا کاربر را به‌طور مستقیم با ادمین‌های خود در ارتباط قرار دهند. با این عمل مخاطبین می‌توانند به روشی آسان از ادمین‌ها و آثار آن‌ها قدردانی کنند. مجله عکاسی این روش را برای برقراری ارتباط با کاربر در قسمت متن برای بیو اینستاگرام خود برگزیده است.

گذاشتن لینک ارتباط با ادمین در بیو اینستاگرام

 

هیچ چیزی ننویسید

اگر شما به‌اندازه‌ی کافی مشهور باشید، احتیاجی به نوشتن متن برای بیو اینستاگرام خود ندارید.

در بیو چیزی ننویسید.

 

برای مثال حساب کاربری پرویز پرستویی بدون حتی یک کلمه و تنها به‌واسطه‌ی شهرت ایشان دارای 5.8 میلیون دنبال کننده است. با این‌حال به یاد داشته باشید که شما پرویز پرستویی نیستید! توصیه‌ی ما این است که حتماً یک متن برای بیو اینستاگرام خود انتخاب کنید تا دیگران بیشتر با شما آشنا شوند.

حتی اگر یک پیج شخصی دارید و می‌خواهید یک بایو خاص برای خود داشته باشید، می‌توانید از جمله‌هایی که در بخش بعدی برایتان آورده‌ایم، استفاده کنید.

متن مفهومی و زیبا برای بیو اینستاگرام

در زیر چند نمونه از متن‌هایی که بعضی از کاربران اینستاگرام در بیو خود استفاده کرده بودند را مثال می‌زنیم. شما می‌توانید از آن‌ها برای اینستاگرام‌های شخصی خود ایده بیو بگیرید.

  1. آدم‌ها را هیچ‌وقت از روی عکس‌هایشان قضاوت نکنید، آن‌ها هیچ‌وقت از ناراحتی‌هایشان عکس نمی‌گیرند.
  2. زندگی، عمل کردن است.
  3. فقط وقتی استراحت کن که به هدفت رسیده باشی.
  4. به ترس‌هات تکیه کن.
  5. سعی می‌کنم تا جایی که می‌تونم از زندگی لذت ببرم.
  6. واقعی باش و دست نیافتنی.
  7. به هر حال بخند 🙂
  8. این‌جا قصه زندگی‌ام را با شما قسمت می‌کنم.
  9. تا زندگی هست، امید هم هست.
  10. چیزی که دنبالش می‌گردی، خودش پیدات می‌کنه.
  11. رستگاری از شروع یک ایده‌ست.
  12. همه چیز موقته، پس تا می‌تونی لذت ببر.
  13. بیشتر عاشق شدن، کمتر ترسیدن.
  14. هر روز یک شروع تازه است.
  15. دنیا منتظر قدم‌های توست.
  16. به جای شکایت، تغییر کن.
  17. زندگی کوتاه‌تر از اونه که ازش نترسی.
  18. در سایه خودت زندگی نکن.
  19. هر لحظه یک فرصت جدید است.
  20. از اشتباهاتم یاد می‌گیرم، نه پشیمان.
  21. زیبایی در تفاوت‌هاست.
  22. خودت باش، بقیه جایگزین پیدا می‌کنند.
  23. هر چقدر سخت، ولی ادامه بده.
  24. با خودت مهربان باش.
  25. زمان حال، هدیه‌ای که داری.
  26. هر پایان یک شروع تازه است.
  27. خوشبختی یعنی انتخاب‌های کوچک هر روز.
  28. چشم‌هایت را باز کن و ببین زندگی چقدر قشنگه.
  29. به دوردست‌ها خیره شو و رویاهایت را دنبال کن.
  30. هیچ چیزی غیرممکن نیست.
  31. لبخندت را فراموش نکن.
  32. زندگی، فرصت‌هایی است که می‌سازی.
  33. به خودت باور داشته باش.
  34. تا وقتی که زندگی‌ات را می‌سازی، نگران نباش.
  35. باور کن که می‌تونی.
  36. شکست پایان راه نیست، بخشی از سفره.
  37. به فردایی که می‌سازم ایمان دارم.
  38. سرشار از امید و ایمان به آینده.
  39. هر لحظه زندگی، یک فرصت برای تغییر.
  40. رو به جلو حرکت کن، نه به عقب.
  41. فقط یک بار زندگی می‌کنی، بهترینش کن.
  42. هر چیزی با عشق بهتر میشه.
  43. تو بهترین نسخه خودت باش.
  44. یاد بگیر، رشد کن، تغییر کن.
  45. رویاهایت را رها نکن.
  46. زندگی با همه سختی‌هایش زیباست.
  47. فقط رو به جلو، هیچ وقت به عقب.
  48. در پی آرامش، نه کمال.
  49. اینجا برای بهتر شدن هستم.
  50. هیچ چیز غیرممکن نیست، مگر اینکه خودت فکر کنی.
  51. در جستجوی آرامش و شادی.
  52. همه چیز یک شروع است.
  53. لبخند بزن، حتی وقتی سخت است.
  54. قوی‌تر از دیروز، امیدوارتر از فردا.
  55. به خودت ایمان داشته باش، بقیه درست می‌شود.
  56. زندگی همین لحظه است، پس ازش لذت ببر.
  57. هر روز فرصتی است برای تازه شدن.
  58. بیشتر خنده، کمتر استرس.
  59. به هر چیزی که عشق داری، بچسب.
  60. اینجا برای رشد، یادگیری و عشق است.
  61. زندگی کوتاهه، قدر لحظاتت رو بدون.
  62. هر روز با لبخند شروع می‌شود.
  63. زندگی یک ماجراجویی بزرگ است.
  64. لحظه‌ها را غنیمت بشمار.
  65. دنیا را با چشم‌های جدید ببین.
  66. گاهی لازمه که فقط دل به دریا بزنی.
  67. به قلبت گوش کن، نه به حرف دیگران.
  68. از کوچک‌ترین خوشی‌ها لذت ببر.
  69. آرامش را درون خودت پیدا کن.
  70. همیشه یک راه برای بهتر شدن هست.
  71. امروز بهترین روز برای شروع است.
  72. هیچ چیز به اندازه لبخند تو ارزش ندارد.
  73. خودت را باور کن، تو بهترین هستی.
  74. هدف‌هایت را به خاطرت بسپار، نه ترس‌هایت.
  75. به دنبال الهام، نه کمال.
  76. هر لحظه یک هدیه است.
  77. مسیر مهم‌تر از مقصد است.
  78. زندگی کن، عشق بورز، یاد بگیر.
  79. هر قدم، قدمی به سوی بهتر شدن است.
  80. خودت را بیشتر دوست داشته باش.
  81. پر از امید به فردا.
  82. با هر نفسی که می‌کشی، یک شروع تازه است.
  83. شاد بودن را انتخاب کن.
  84. رویاهایت را کوچک نکن، بزرگ‌تر رویاپردازی کن.
  85. دلت را به هیچ چیز نباز.
  86. زندگی مثل یک آینه است؛ بازتاب خودت را ببین.
  87. به گذشته فکر نکن، آینده را بساز.
  88. هر روز یک فرصت جدید برای خوشبختی است.
  89. بیشتر بخند، کمتر نگران باش.
  90. زندگی یک نمایش است، نقش اصلی را خودت بازی کن.
  91. تا وقتی که نفس می‌کشی، امید هست.
  92. شجاع باش، زندگی کوتاه‌تر از اونه که بترسی.
  93. لبخندت زیباترین لباسی است که می‌پوشی.
  94. هر چیزی که اتفاق می‌افتد، دلیلی دارد.
  95. با هر نفسی که می‌کشی، یک معجزه رخ می‌دهد.
  96. از لحظاتت داستان بساز.
  97. به خاطر خودت زندگی کن، نه دیگران.
  98. همه چیز به وقتش اتفاق می‌افتد.
  99. قوی باش، حتی وقتی خسته‌ای.
  100. خودت را بهتر کن، نه دیگران را.
  101. بیشتر ببخش، کمتر قضاوت کن.
  102. همیشه امیدوار باش، حتی در سختی‌ها.
  103. آرامش درونی‌ات را پیدا کن.
  104. به راهت ادامه بده، حتی اگر سخت باشه.
  105. شجاعت یعنی ادامه دادن وقتی که می‌ترسی.
  106. با قلبت تصمیم بگیر، نه با ترست.
  107. هر لحظه یک شانس دوباره است.
  108. زندگی کوتاه است، پس بیهوده نگران نباش.
  109. همیشه به خودت بگو می‌تونم.
  110. قلبت را دنبال کن، نه ترس‌هایت را.
  111. در پایان، فقط لحظاتی که عاشق بودی به یاد می‌ماند.

البته ما به شدت توصیه می‌کنیم که حتی در بیو پیج‌های شخصی خود هم سعی کنید چیزی بنویسید که آیینه‌ای از شخصیت شما باشد.

آموزش نوشتن متن برای بیو اینستاگرام

ایده متن بیو برای اینستا (انگلیسی)

این‌جا 100 جمله کوتاه و جذاب انگلیسی با ترجمه فارسی‌شون برای بیو اینستاگرام برایتان آورده‌ایم، تا با خواندن آن‌ها ایده بگیرید و متن بیو خود را خاص‌تر بنویسید:

  1. Dream big, work hard
    رویاهای بزرگ داشته باش، سخت کار کن.
  2. Life is too short to wait
    زندگی خیلی کوتاه است که منتظر بمانی.
  3. Smile, it’s free therapy
    لبخند بزن، این رایگان‌ترین درمان است.
  4. Happiness is homemade
    خوشبختی دست‌پخت خودته.
  5. Chase your dreams, not people
    به دنبال رویاهایت باش، نه آدم‌ها.
  6. Creating my own sunshine
    نور آفتاب خودم را می‌سازم.
  7. Living my best life
    دارم بهترین زندگی‌ام را می‌کنم.
  8. Making memories everywhere I go
    هر جا می‌روم، خاطره می‌سازم.
  9. Life is a journey, not a destination
    زندگی یک سفر است، نه مقصد.
  10. Be yourself, everyone else is taken
    خودت باش، همه دیگران گرفته شده‌اند.
  11. Collect moments, not things
    لحظه‌ها را جمع کن، نه چیزها را.
  12. Born to shine
    برای درخشیدن به دنیا آمده‌ام.
  13. Stay wild, moon child
    وحشی بمان، فرزند ماه.
  14. Inhale confidence, exhale doubt
    اعتماد به نفس را تنفس کن، تردید را بیرون بده.
  15. Dream without fear
    بدون ترس رویاپردازی کن.
  16. Good vibes only
    فقط حال خوب.
  17. Life is better when you’re laughing
    زندگی وقتی می‌خندی بهتر است.
  18. Believe in yourself
    به خودت ایمان داشته باش.
  19. Simplicity is the ultimate sophistication
    سادگی نهایت شیک بودن است.
  20. Follow your heart
    قلبت را دنبال کن.
  21. Just keep swimming
    فقط به شنا کردن ادامه بده.
  22. Do what makes your soul shine
    کاری کن که روح تو بدرخشد.
  23. Less perfection, more authenticity
    کمتر کمال‌گرایی، بیشتر واقعی بودن.
  24. Life is tough, but so are you
    زندگی سخت است، اما تو هم همین‌طور.
  25. Embrace the chaos
    آشفتگی را بپذیر.
  26. Born to be real, not perfect
    برای واقعی بودن به دنیا آمده‌ام، نه بی‌نقص بودن.
  27. Be a voice, not an echo
    یک صدا باش، نه یک بازتاب.
  28. Live more, worry less
    بیشتر زندگی کن، کمتر نگران باش.
  29. Stay positive, work hard, make it happen
    مثبت بمان، سخت کار کن، عملی‌اش کن.
  30. Collect beautiful moments
    لحظه‌های زیبا جمع کن.
  31. Less talking, more doing
    کمتر حرف زدن، بیشتر انجام دادن.
  32. Focus on the good
    روی خوبی‌ها تمرکز کن.
  33. Enjoy the little things
    از چیزهای کوچک لذت ببر.
  34. Love yourself first
    اول خودت را دوست داشته باش.
  35. Every day is a second chance
    هر روز یک شانس دوباره است.
  36. Make today count
    امروز را مهم کن.
  37. Find joy in the ordinary
    در چیزهای عادی خوشی پیدا کن.
  38. Be fearless in the pursuit of what sets your soul on fire
    در پیگیری آنچه روح تو را شعله‌ور می‌کند بی‌باک باش.
  39. You are your only limit
    تو تنها محدودیت خودت هستی.
  40. Dream, believe, achieve
    رویاپردازی کن، باور کن، به دست بیاور.
  41. Progress, not perfection
    پیشرفت، نه کمال.
  42. Be kind, always
    همیشه مهربان باش.
  43. Live in the moment
    در لحظه زندگی کن.
  44. You are enough
    تو کافی هستی.
  45. Do it with passion or not at all
    با شور و شوق انجام بده یا اصلاً انجام نده.
  46. Life begins at the end of your comfort zone
    زندگی در انتهای منطقه راحتی تو آغاز می‌شود.
  47. Wake up and be awesome
    بیدار شو و عالی باش.
  48. Stay humble, hustle hard
    فروتن بمان، سخت تلاش کن.
  49. Less is more
    کمتر، بیشتر است.
  50. Chase the sun
    به دنبال خورشید برو.
  51. Adventure awaits
    ماجراجویی در انتظار است.
  52. Create your own magic
    جادوی خودت را خلق کن.
  53. Rise and shine
    بیدار شو و بدرخش.
  54. Let your dreams be your wings
    بگذار رویاهایت بال‌هایت باشند.
  55. Live with no excuses, travel with no regrets
    بدون بهانه زندگی کن، بدون پشیمانی سفر کن.
  56. Success is a state of mind
    موفقیت یک حالت ذهنی است.
  57. Be the light
    نور باش.
  58. Don’t stop until you’re proud
    تا وقتی به خودت افتخار نمی‌کنی، دست نکش.
  59. Find yourself and be that
    خودت را پیدا کن و همان باش.
  60. Hustle in silence
    در سکوت تلاش کن.
  61. You do you
    خودت باش.
  62. Trust the process
    به فرایند اعتماد کن.
  63. Stay golden
    طلایی بمان.
  64. Take the risk or lose the chance
    ریسک کن یا شانس را از دست بده.
  65. Do what you love
    کاری را که دوست داری انجام بده.
  66. Dream it, wish it, do it
    رویا پردازی کن، آرزو کن، انجامش بده.
  67. One day at a time
    یک روز به وقت خودش.
  68. Never stop exploring
    هرگز از کاوش دست نکش.
  69. Find beauty in everything
    در همه چیز زیبایی پیدا کن.
  70. Kindness is free, sprinkle that stuff everywhere
    مهربانی رایگان است، آن را همه جا بپاش.
  71. Smile more, worry less
    بیشتر لبخند بزن، کمتر نگران باش.
  72. Keep it real
    واقعی بمان.
  73. Life is a gift
    زندگی یک هدیه است.
  74. Chase your passion
    به دنبال علاقه‌ات برو.
  75. Be happy, it drives people crazy
    خوشحال باش، این دیوانه‌کننده است.
  76. Embrace the journey
    سفر را بپذیر.
  77. Life’s a climb, but the view is great.
    زندگی یک صعود است، اما منظره عالی است
  78. Create your own path
    مسیر خودت را بساز.
  79. Go where you feel most alive
    به جایی برو که بیشترین حس زندگی را داری.
  80. Stay curious
    کنجکاو بمان.
  81. Do more of what makes you happy
    بیشتر کاری را انجام بده که خوشحالت می‌کند.
  82. Be your own kind of beautiful
    نوع زیبای خودت باش.
  83. Keep moving forward
    به جلو حرکت کن.
  84. Choose joy
    شادی را انتخاب کن.
  85. Start somewhere
    از جایی شروع کن.
  86. Live simply, dream big
    ساده زندگی کن، بزرگ رویاپردازی کن.
  87. Do good, feel good
    کار خوب انجام بده، حس خوب داشته باش.
  88. Life is about moments
    زندگی درباره لحظه‌هاست.
  89. Enjoy the ride
    از مسیر لذت ببر.
  90. Follow the sun
    خورشید را دنبال کن.
  91. Be the change
    خودت تغییر باش.
  92. Find your fire
    آتش درونت را پیدا کن.
  93. Life is made of small moments like this
    زندگی از لحظات کوچکی مثل این ساخته شده است.
  94. Shine bright
    درخشان باش.
  95. Do it for you
    این کار را برای خودت انجام بده.
  96. Rise above
    بالا برو.
  97. Live in the sunshine
    در نور آفتاب زندگی کن.
  98. Find your happy place
    جای خوشحالی‌ات را پیدا کن.
  99. Life is a beautiful struggle
    زندگی یک مبارزه زیباست.
  100. Stay true to yourself
    به خودت وفادار بمان.

جمع‌بندی

مانند سایر استراتژی‌های به کار گرفته شده در شبکه‌های اجتماعی، توصیه‌ی ما به شما استفاده از ابزار تحلیلی اکانت اینستاگرام و بررسی ترافیک ارسالی به وب‌سایت‌تان است. از به‌کارگیری روش‌های مختلف در نوشتن متن برای بیو اینستاگرام نترسید. آنقدر برای حساب کاربری خود بیو بنویسید که تا در انتها به ساختار موردعلاقه‌ی خود برسید.

در حال حاضر اینستاگرام، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی ما ایرانیان است. این فرصت را غنیمت بشمارید و با استفاده از امکانات موجود در آن، کسب‌و‌کار خود را گسترش دهید. راستی، اگر به دنبال کسب درآمد از شغل ادمینی اینستاگرام هستید، پیشنهاد می‌کنیم به پلتفرم تخصصی ادمینی دیدوگرام سر بزنید. در این سایت شما می‌توانید به عنوان ادمین حرفه‌ای معرفی شوید و این کارفرماها هستند که به دنبال شما خواهند آمد.

شما از کدام یک از این روش‌ها برای متن بیو اینستاگرام خود استفاده می‌کنید؟





منبع

پست های مرتبط

راهنمای کامل انتخاب اسم برند + لیست اسامی خاص برند

دهه 60 که تعداد بچه‌ها زیاد بود، اغلب خانواده‌ها اسم‌گذاری نوزادان جدید…

تغییر صدا با هوش مصنوعی: معرفی بهترین ابزارهای 2024

دوست دارید صدای خود را به صدای خواننده محبوبتان، یک گوینده معروف…

چگونه کلمات کلیدی رقبا را پیدا کنیم؟ معرفی 6 ابزار مهم | آقای وب

زمان مطالعه: 7 دقیقه کسب رتبه برتر در نتایج موتورهای جست‌وجو نیازمند…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

آخرین پست ها

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب