صفحه اصلی > گوگل ادز : 6 نکته برای بهبود نرخ تبدیل تبلیغات گوگل – آقای وب

6 نکته برای بهبود نرخ تبدیل تبلیغات گوگل – آقای وب


در این مقاله از آقای وب می خواهیم به بررسی 6 نکته برای بهبود نرخ تبدیل تبلیغات گوگل بپردازیم. ایجاد حضور آنلاین چیزی است که بیشتر صاحبان کسب و کارها به آن علاقه دارند. با حضور آنلاین تثبیت شده، می‌توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید و درآمد خود را افزایش دهید. اگر می خواهید آگاهی از برند را افزایش دهید. سرمایه گذاری در تبلیغات پولی ایده خوبی است. مطالعات نشان می دهد که تبلیغات پولی مانند تبلیغات گوگل می تواند آگاهی از برند را تا 80 درصد افزایش دهد. بیایید به نکاتی در مورد بهبود نرخ تبدیل تبلیغات گوگل نگاهی بیندازیم.

هدایت افراد به وب سایت خود با کمک تبلیغات پولی شروع خوبی است. همچنین باید دریابید که چگونه تعداد بازدیدکنندگان وب سایت را که به مشتریان واقعی تبدیل می کنید افزایش دهید. آیا علاقه مند به بهبود نرخ تبدیل تبلیغات گوگل خود هستید؟ اگر چنین است، باید برخی از نکات این مقاله را در نظر بگیرید. پس با ما در ادامه مقاله 6 نکته برای بهبود نرخ تبدیل تبلیغات گوگل همراه باشید.

1- افزایش نرخ کلیک با هک های مناسب تیتر

یکی از اهداف اصلی که باید هنگام ایجاد نسخه تبلیغاتی برای تبلیغات پولی خود داشته باشید. افزایش تعداد کلیک هایی است که دریافت می کند. هرچه تبلیغات شما بیشتر کلیک کند، شانس افزایش نرخ تبدیل بیشتر می شود. اگر می خواهید نسخه تبلیغاتی خود را بهینه کنید تا ارزش کلیک بیشتری داشته باشد. باید روی ایجاد سرفصل های عالی تمرکز کنید. هنگام تلاش برای ایجاد عناوین عالی برای نسخه تبلیغاتی خود، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • از 90 کاراکتر که در اختیار شما قرار می‌گیرد حداکثر استفاده را ببرید.
  • به زبان مخاطب هدف خود صحبت کنید.
  • از زبان عملی استفاده کنید.

وقتی سعی می‌کنید فرمولی برای نوشتن عناوین کپی تبلیغات پیدا کنید. باید مقداری تست A/B انجام دهید. با آزمایش سرفصل های مختلف، می توانید ارزیابی کنید که مخاطب هدف شما به چه نوع زبان و ساختار تیتر پاسخ می دهد. هنگام تلاش برای بهینه سازی کامل کمپین های تبلیغاتی پولی خود برای موفقیت، کمک گرفتن از خدمات با تجربه PPC بسیار مهم است. این متخصصان تجربه و ابزار لازم برای ایجاد عناوین جذاب برای کپی تبلیغات شما را خواهند داشت.

2- ایجاد لندینگ پیج های سفارشی

اگر توجه یک مشتری بالقوه را با عناوین کپی تبلیغات خود جلب می کنید. باید بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد محصولات یا خدمات در حال تبلیغ به آن ها ارائه دهید. یکی از بهترین راه‌ها برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات خاص، ایجاد صفحات فرود سفارشی در وب‌سایت شما است که با نسخه تبلیغاتی PPC شما مطابقت دارد.

همانطور که شروع به ایجاد این لندینگ پیج ها می کنید، باید مطمئن شوید که محتوا موجود در آن ها مستقیما با نسخه تبلیغاتی مرتبط است که قرار است از آن ها تعریف کنند. همچنین باید یک فرم تماس آسان برای یافتن در این صفحه قرار دهید. فرم تماس به مشتری بالقوه اجازه می دهد تا برای اطلاعات بیشتر با یکی از اعضای تیم شما تماس بگیرد. اطلاعات تماس ارائه شده توسط یک مشتری بالقوه نیز می تواند بعدا در کمپین های بازاریابی ایمیلی یا متنی مورد استفاده قرار گیرد.

3- تبلیغات فقط برای موبایل یک سرمایه گذاری خوب است!

بیش از نیمی از افرادی که به طور روزانه از اینترنت استفاده می کنند، از طریق دستگاه تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند. یکی از بزرگترین اشتباهات تبلیغاتی پولی که می توانید مرتکب شوید نادیده گرفتن تعداد روزافزون افراد در دستگاه های تلفن همراه با استفاده از موتورهای جستجوی محبوب است. اگر می‌خواهید مخاطبان تلفن همراه خود را افزایش دهید. باید روی تبلیغات فقط برای موبایل سرمایه‌گذاری کنید. با این تبلیغات می توانید مخاطب خاصی از کاربران با هدف بالا را هدف قرار دهید.

اصلی‌ترین چیزی که برای موفقیت این تبلیغات موبایلی نیاز دارید، محتوای تولیدی است. همانطور که شروع به ایجاد این تبلیغات می کنید، باید مطمئن شوید که نسخه کوتاه و دقیق است. افراد معمولی که از یک دستگاه تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند، زمان محدودی برای مشاهده تبلیغات پولی دارند. به همین دلیل است که باید کرک را از نسخه تبلیغاتی خود حذف کنید. اطلاعات مفیدی را در قالبی آسان برای هضم ارائه دهید.


وقتی هر چیزی را در گوگل جستجو می کنید، متوجه خواهید شد که تبلیغات زیادی در بالای نتایج جستجو وجود دارد. جهت آشنایی با انواع ان تبلیغات سری به مقاله زیر بزنید.

انواع تبلیغات گوگل که باید بدانید


4- استفاده از محتوا انحصاری برای ایجاد ترافیک

برخی از مصرف‌کنندگان نمی‌خواهند اولین باری که در معرض یک برند جدید قرار می‌گیرند، خرید کنند. به جای عجله در فروش با نسخه تبلیغاتی خود، باید مشتریان بالقوه را راحت کنید. یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار استفاده از کپی تبلیغات برای هدایت ترافیک به سمت محتوا انحصاری است. این محتوا باید شامل مواردی مانند پادکست، وبینار، نرم افزار رایگان و کتاب های الکترونیکی باشد.

اکنون که در مورد چگونگی بهبود نرخ تبدیل PPC بیشتر می دانید، زمان آن فرا رسیده است که دست به کار شوید. با این نکات در مورد بهبود نرخ تبدیل تبلیغات گوگل، می توانید قدرت تولید سرنخ کمپین های تبلیغاتی پولی خود را به حداکثر برسانید.

5- خاص شدن با کلمات کلیدی

همانطور که می دانید، کلمات کلیدی که در کپی تبلیغات خود و در صفحه فرود خود استفاده می کنید می توانند برای موفقیت یک تبلیغ بسیار مهم باشند. در حالی که همه کلمات کلیدی می توانند جایگاه و مزایای خود را داشته باشند. اغلب ایده بهتری است که بر روی کلمات کلیدی خاص تمرکز کنید.

اگر برای کلمات کلیدی عمومی رتبه بندی کنید، ممکن است ترافیک زیادی دریافت کنید. اما تبدیل های شما کمتر می شود و بنابراین، هزینه تبلیغات شما تا آنجا که می تواند پیش نمی رود. کلمات کلیدی که استفاده می کنید باید به طور خاص به کسب و کار یا تبلیغ شما مرتبط باشند و باید عبارت های جستجویی باشند که مخاطبان هدف شما استفاده می کنند.


تبلیغات گوگل یکی از بهترین پیشنهادات بازاریابی آنلاین برای کسب و کارها است. از فروشگاه بزرگ گرفته تا کوچک محلی، تقریبا هر کسب‌وکاری می‌تواند به طور قابل توجهی از تبلیغات گوگل بهره‌مند شود. به شرطی که درست از آن استفاده کند. جهت آشنایی با مزایا و معایب تبلیغات گوگل مقاله زیر را حتما مطالعه نمایید.

مزایا و معایب تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای کوچک


6- استفاده از بازاریابی مجدد

بازاریابی مجدد راهی موثر برای بهبود CRO شما و کمک به متقاعد کردن بازدیدکنندگانی است که در حصار هستند تا برای تکمیل یک تبدیل به وب سایت شما بازگردند. بسیاری از تبلیغ کنندگان PPC هرگز استفاده از بازاریابی مجدد را به عنوان یک ابزار بهینه سازی نرخ تبدیل در نظر نگرفته اند. اما معرفی آن باعث صرفه جویی در وقت و بودجه شما می شود.

به ندرت در اولین بازدید شخصی یک اقدام تبدیل وجود دارد. بنابراین بازاریابی مجدد به شما کمک می کند تا او را عقب بکشید. به آن ها یادآوری کنید که چرا کسب و کار شما بسیار عالی است و آن ها را متقاعد کنید که تبدیل را ادامه دهند.

هنگامی که از بازاریابی مجدد استفاده می کنید. به سادگی یک آگهی را به افرادی نشان می دهید که قبلا یکی از آگهی های شما را دیده اند. این یک استفاده هوشمندانه از بودجه است. زیرا استفاده از بازاریابی مجدد معمولا ارزان‌تر از استفاده از آگهی جستجو برای اولین بار است.

نوشته 6 نکته برای بهبود نرخ تبدیل تبلیغات گوگل اولین بار در آقای وب. پدیدار شد.



منبع

پست های مرتبط

تبلیغات لباس، بررسی انواع روش های پربازده 2025

تبلیغات لباس به چه روشی بهتر است اجرا شود؟ منبع

تبلیغات عطر، معرفی 8 روش پرکاربرد تبلیغ ادکلن

اگر عبارت‌هایی مثل «خرید عطر»، «تبلیغ عطر» یا «عطر» را در گوگل…

بید استراتژی تارگت سی پی ای (Target CPA) چیست؟ | آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM

زمان مطالعه: 3 دقیقهبید استراتژی تارگتت سی پی ای چیست و مناسب…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب