صفحه اصلی > طراحی سایت : 8 ویژگی فوق العاده مفید هوش مصنوعی در تبلیغات گوگل

8 ویژگی فوق العاده مفید هوش مصنوعی در تبلیغات گوگل


4. تجربه مکالمه در گوگل ادز

با استفاده از هوش مصنوعی شما قدار خواهید بود برای ایجاد کلمات کلیدی و دارایی های موثر، در گفتگوهای زبان با Google Ads شرکت کنید. فقط کافیست URL وب سایت خود را وارد کنید. بعد از آن هوش مصنوعی عناصر مختلف کمپین شما را پیشنهاد می کند و شما می توانید آنها را تغییر دهید.

5. پیشرفت های اندازه گیری در Google Analytics 4

گوگل آنالیتیکس 4 با ترکیب هوش مصنوعی، به عنوان یک ابزار اندازه گیری قوی است که می تواند به طور خودکار بینش ها را استخراج کند و ترند های مشتریان آینده شما را پیش بینی کند. این توانایی پیش‌بینی به‌ویژه برای تبلیغ‌کنندگانی که به دنبال اصلاح کمپین‌های خود برای عملکرد بهینه و به دست آوردن درک دقیق‌تری از پایگاه مشتریان خود هستند، ارزشمند است.

پیشرفت های اندازه گیری در Google Analytics 4

این منبع برای توانمندسازی آگهی‌دهندگان با دانش برای استفاده از ویژگی‌های گزارش‌دهی پیشرفته GA4 در حداکثر پتانسیل خود طراحی شده است، و تضمین می‌کند که هر کمپین با استراتژی‌های داده‌محور و دید واضحی از نتایج مالی مورد انتظار پشتیبانی می‌شود.

6. هدف گیری بهینه با هوش مصنوعی

هدف گیری بهینه با استفاده از هوش مصنوعی، نشان دهنده یک جهش رو به جلو در راه حل های مخاطبین است و فقط مناسب مخاطبان برتری که قبلاً می شناختید نیست. این روش با استفاده از سیگنال‌هایی که از سراسر اکوسیستم گوگل به کار می‌گیرد، شما را به مشتریان جدید و مرتبط هدایت کند. این مشتریان بر اساس احتمال تبدیل آنها انتخاب می شوند و با اهداف کمپین خاص شما همسو می شوند.

درک شما از پایگاه مشتری و ارزش آنها بسیار مهم است و این اطلاعات هوش مصنوعی را راهنمایی می کند تا مطابقت های هوشمندتر و مرتبط تری انجام دهد. وقتی این درک را با قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل ترکیب می‌کنید، فقط دسترسی خود را گسترش نمی‌دهید. شما همچنین در حال تنظیم دقیق آن برای ارتباط هستید، که می تواند به طور قابل توجهی  ROIشما را افزایش دهد.

7. ابزارهای خلاقانه مبتنی بر هوش مصنوعی در YouTube

ابزارهای خلاقانه مبتنی بر هوش مصنوعی در پلتفرم هایی مانند یوتیوب، روش ایجاد و بهبود تبلیغات ویدیویی را متحول می کند. این امر به ویژه با توجه به روش های متنوعی که مخاطبان از محتوا استفاده می کنند مرتبط است. YouTube جایی است که جهان تماشا می‌کند، خواه در میان Shorts پیمایش کنید، آخرین نسخه از یک سازنده مورد علاقه را روی صفحه تلویزیون تماشا کنید، یک بازی NFL آینده را تماشا کنید، یا رویدادهای زنده مانند اسکار را مشاهده کنید.

در این چشم انداز از عادات مختلف بینندگان، ارتباط با مخاطبان در YouTube آسان تر از همیشه است. با استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، می‌توانید تبلیغات ویدیویی جذابی ایجاد کنید یا تبلیغات موجود را با گزینه‌هایی مانند کوتاه کردن، ورق زدن و افزودن صداگذاری تقویت کنید. این ویژگی‌ها تضمین می‌کنند که تبلیغات شما نه تنها با کیفیت بالا هستند، بلکه کاملاً متناسب با اولویت‌های تماشای مخاطبان شما هستند.

ابزارهای خلاقانه مبتنی بر هوش مصنوعی در YouTube

شما همچنین می توانید کمپین های ویدیویی هدفمند متناسب با اهداف خاص خود راه اندازی کنید. به عنوان مثال، کمپین‌های دسترسی ویدیویی برای ایجاد آگاهی عالی هستند، کمپین‌های مشاهده ویدیو برای توجه بیشتر طراحی شده‌اند، و کمپین‌های اکشن ویدیویی با هدف تحریک کاربران به اقدام هستند. این رویکرد استراتژیک، با استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و انواع کمپین، به شما کمک می‌کند نه تنها به مخاطبان خود در YouTube دسترسی پیدا کنید، بلکه به مؤثرترین و مرتبط‌ترین راه‌ها با آنها ارتباط برقرار کنید، صرف نظر از نحوه تعامل آنها با محتوای متنوع پلتفرم.

8. کمپین های اپلیکیشن

کمپین های برنامه، به طور خاص برای برنامه های کاربردی تلفن همراه، از هوش مصنوعی برای ساده سازی تبلیغ اپلیکیشن در برجسته ترین کانال های Google در یک کمپین استفاده می کنند. آنها در شناسایی و حفظ کاربران اپلیکیشن هایی با ارزش بالا و همچنین جذب مجدد افرادی که قبلاً از برنامه شما استفاده می کنند ماهر هستند.

چه در حال بازاریابی یک برنامه خرده‌فروشی باشید یا یک بازی جدید، کمپین‌های اپلیکیشن، استراتژی اصلی شما برای برقراری ارتباط با ارزشمندترین کاربران هستند. این کمپین‌ها با تعیین اهداف خود، از تمام قدرت هوش مصنوعی Google استفاده می‌کنند تا به طور موثر برنامه شما را در کانال‌های وسیع تبلیغ کنند.

برای پیشبرد این موضوع، راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند کمپین‌های برنامه برای تعامل و tROAS (هدف بازده در هزینه تبلیغات) را برای درآمد تبلیغات در نظر بگیرید. این ابزارها برای جذب مجدد مشتریان فعلی و کشف راه های جدید برای افزایش درآمد عالی هستند. آنها نشان دهنده برتری در فناوری تبلیغات دیجیتال هستند و شما را قادر می سازند که هم دسترسی و هم سودآوری را با سهولت و کارایی بی سابقه به حداکثر برسانید.

ویژگی مناسب مبتنی بر هوش مصنوعی Google Ads را برای کسب و کار خود بیابید.

در پایان، ادغام هوش مصنوعی در تبلیغات گوگل نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی برای بازاریابان دیجیتال است. این کار می تواند تخصص شما را چند برابر کند و به شما امکان می دهد خلاقیت و دانش خود را با بینش های قدرتمند و مبتنی بر داده افزایش دهید.

این فناوری شما را قادر می‌سازد تا سریع‌تر و مؤثرتر بازاریابی کنید و مشتریان را دقیقاً در جایی که هستند ملاقات کنید، حتی در غیرقابل پیش‌بینی‌ترین سناریوها. مهمتر از همه، ROI قابل اعتماد و قوی را هدایت می کند و راه های جدیدی را برای رشد باز می کند.

با استفاده از هوش مصنوعی در کمپین های تبلیغاتی گوگل خود، نه تنها با چشم انداز بازاریابی دیجیتال همگام می شوید. بلکه می توانید چالش ها را به فرصت هایی برای موفقیت و رشد کسب و کار خود تبدیل کنید.



منبع

پست های مرتبط

طراحی سایت هولدینگ

اگر به عنوان صاحب یک شرکت هلدینگ که به طراحی سایت هلدینگ…

50 آمار تبلیغات گوگل که در سال 2024 و پس از آن باید بدانید

11 تا 0.50 دلار میانگین هزینه هر کلیک گوگل ادز برای شبکه…

بهترین و کاربردی‌ ترین افزونه‌ های هوش مصنوعی وردپرس (۲۰۲۴) – آقای وب

بهترین و کاربردی‌ترین افزونه‌ های هوش مصنوعی وردپرس کدام افزونه ها است؟…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب