صفحه اصلی > آموزشی : تبلیغات در گوگل فارسی

تبلیغات در گوگل فارسی


یکی از دغدغه هایی که افراد در هنگام استفاده از خدمات تبلیغات در گوگل دارند، هدف گذاری کاربران یک کشور است. اگر بخواهید برای کاربران ایرانی تبلیغ شما نمایش داده شود باید کشور ایران را در تنظیمات گوگل انتخاب نمایید اما مشکل اینجا است که کشور ایران در گوگل تحریم شده است و امکان انتخاب آن وجود ندارد.

اما از آنجا که بیش از ۹۰% کلمات مهمی که کاربران برای کمپین خود انتخاب می کنند فارسی است، می توانید در تنظیمات کمپین خود زبان فارسی را انتخاب کنید.

اما مشکل دیگری که به آن بر می خورید این است که تنها زبان ایران فارسی نیست و کاربران از کشور افغانستان و تاجیکستان نیز احتمالا تبلیغات شما را مشاهده می کنند. این مشکل هم به سادگی قابل حل است و می توانید کشورهای دیگری که زبان فارسی دارند را Exclude یا حذف نمایید.

البته با توجه به اینکه شرکت آقای وب ارائه دهنده خدمات تبلیغات در گوگل است، با تهیه این خدمات از آقای وب در کنار تجربه متخصصان شرکت، می توانید با خیال راحت تبلیغات خود را فقط برای کاربران ایرانی به نمایش بگذارید و از اینکه تبلیغ شما برای کاربران غیر مرتبط نمایش داده شود، جلوگیری نمایید.

 

نوشته تبلیغات در گوگل فارسی اولین بار در آقای وب | آژانس دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی. پدیدار شد.



منبع

پست های مرتبط

مراحل ثبت کانال یوتیوب برای نقد‌ شدن درآمد توسط آقای وب

مجموعه آقای وب از سال ۹۶ تا به الان در زمینه نقد کردن…

آموزش خرید دامنه خارجی گام‌به‌گام با ذکر نکات راهنمای خرید دامنه خارجی

خرید یک دامنه خارجی برای وب‌سایت، یکی از اولین و مهم‌ترین گام‌ها…

نحوه مدیریت vps ( آموزش کامل مدیریت سرور مجازی رایگان)

مدیریت صحیح یک سرور مجازی خصوصی (VPS) در فضای آنلاین امروز برای…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب