صفحه اصلی > طراحی سایت : ۱۰ پلاگین محبوب فیگما – آقای وب

۱۰ پلاگین محبوب فیگما – آقای وب


با ما همراه باشید با ۱۰ پلاگین محبوب فیگما. Figma یک برنامه طراحی رابط کاربری فوق العاده موثر مبتنی بر مرورگر است و طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد. با Figma، می‌توانید هر جنبه‌ای از یک پروژه را از ابتدا تا انتها با استفاده از ابزارهای برداری موجود در آن مدیریت کنید. با استفاده از این ابزارها می توانید تصاویر، نمونه های اولیه، کد و موارد دیگر را ایجاد کنید. هم چنین تعداد زیادی افزونه Figma وجود دارد که می‌توانید از آنها برای اضافه کردن ویژگی‌ها و گزینه‌های عملکردی بیشتر استفاده کنید.

اگر تازه در حوزه طراحی رابط کاربری وارد شدید دو تا از بهترین نرم افزار ها برای طراحی Adobe XD و Figma می‌باشد. برای آشنایی بیشتر خوب است مقاله تفاوت نرم افزارهای فیگما و Adobe XD را مطالعه نمایید.

یادگیری Figma و Adobe XD می تواند راهی عالی برای شروع طراحی UI/UX باشد، اما برای تبدیل شدن به یک طراح موفق UI/UX کافی نیست. طراحی UI/UX به طیف وسیعی از مهارت‌ها فراتر از دانستن نحوه استفاده از نرم‌افزار طراحی، از جمله تحقیقات کاربر، تست کاربر، طراحی تعامل و طراحی بصری نیاز دارد.

Master

افزونه Master یک گزینه فوق العاده برای کسانی است که به دنبال ایجاد یک جزء از مجموعه ای از اشیاء هستند. همچنین می توانید هر تعداد شی که می خواهید اضافه کنید.

Unsplash

Unsplash یکی دیگر از افزونه های عالی Figma است. همانطور که از نام آن پیداست، به شما امکان می دهد تصاویر را مستقیماً از Unsplash، وب سایت عکس استوک، بدون نیاز به ترک Figma برای انجام این کار، درج کنید.

Random Name Generator

یکی دیگر از گزینه های عالی پلاگین Random Name Generator است. این یکی به شما امکان می دهد لایه ها را انتخاب کنید و سپس افزونه را اجرا کنید تا آنها را با نام هایی که به طور تصادفی تولید شده اند پر کنید. همچنین می توانید از میان گزینه های نام، نام خانوادگی، نام کامل و جنسیت انتخاب کنید.

Avatars

Avatars یک افزونه سرگرم کننده است. به شما امکان می دهد آواتارهای کاربر تصادفی را به سرعت و به راحتی به طرح های خود اضافه کنید. آواتارها همه از منابع مختلف جمع‌آوری شده‌اند، بنابراین تنوع زیادی در نتایج نیز خواهید داشت.

SPELLL

SPELLL یک افزونه Figma است که قابلیت های غلط گیر املا را به این ابزار اضافه می کند. این فایل شما را در زمان واقعی بررسی می کند و اشتباهات املایی را به راحتی شناسایی می کند.

Design Lint

Design Lint یکی دیگر از گزینه های افزونه است. این یکی به شما این امکان را می دهد که به سرعت خطاهای موجود در طرح ها را پیدا کرده و رفع کنید. با شناسایی سبک های گمشده تنها با یک کلیک کار می کند. برای همه لایه ها نیز اعمال می شود.

Charts

Charts یکی دیگر از افزونه های Figma است که ارزش بررسی دارد. ایجاد نمودارهایی که می توانید به فایل های Figma خود اضافه کنید را آسان می کند. می‌توانید از بین سبک‌های نمودار مختلف، از جمله ناحیه، پای، خط، پراکندگی، نوار و دونات انتخاب کنید.

Google Sheets Sync

این افزونه Figma به شما امکان می دهد اطلاعات و محتوای Google Sheets را مستقیماً با پروژه های Figma خود همگام سازی کنید. اگرچه به طور رسمی با Google مرتبط نیست.

Content Reel

همچنین ممکن است بخواهید Content Reel را بررسی کنید، که اضافه کردن محتوا به هر طرح‌بندی را که ایجاد می‌کنید بسیار آسان می‌کند. با استفاده از آن، می توانید رشته های متنی، نمادها و آواتارها را مستقیماً به طرح های خود بکشید.

Similayer

مورد دیگر در لیست ما افزونه Similayer است. این یکی با دستور داخلی “انتخاب همه با …”  به شما امکان می دهد لایه های مشابه را در محدوده گسترده ای از ویژگی ها مانند سبک های متن، رنگ پر کردن و موارد دیگر انتخاب کنید.

Color Blind

Color Blind یکی دیگر از افزونه‌هایی است که ارزش دیدن دارد. این یکی برای آزمایش طرح های شما برای دسترسی ایده آل است. با یک کلیک، می‌توانید هر طرحی را که ایجاد می‌کنید در ۸ نوع دید رنگی، مشاهده کنید. این امر شناسایی مشکلات و اصلاح آنها را بسیار آسان تر می کند.

Smooth Shadow

دهمین مورد از ۱۰ پلاگین محبوب فیگما پلاگین SmoothShadow است. با استفاده از آن، می توانید تنها با چند کلیک به عناصر فایل های خود سایه اضافه کنید. می‌توانید تنظیمات را برای منحنی‌های بزرگ‌تر، تاری، افست و موارد دیگر تغییر دهید. این پلاگین ساده و بسیار کاربردی است.

در بالا ۱۰ پلاگین محبوب فیگما معرفی شد. اما پلاگین های بسیار دیگری برای راحتی کار وجود دارد که در ادامه به اختصار توضیح داده شده اند.

۲۰ پلاگین کاربردی فیگما به اختصار

در ادامه ۲۰ تا از بهترین پلاگین‌های فیگما در هر حوزه معرفی شده است:

  1. WireFrame – بهترین برای ایجاد سریع وایرفریم
  2. Illustrations – بهترین برای Illustrationهای رایگان
  3. ProtoPie – بهترین برای تبدیل طرح های Figma شما به نمونه های اولیه با وفاداری بالا
  4. PitchDeck Presentation Studio- بهترین برای ایجاد PitchDeck
  5. Autoflow – بهترین برای ایجاد جریان های کاربر
  6. UIHUT – بهترین برای یافتن منابع طراحی
  7. Draw Connector – بهترین برای اتصال لایه ها
  8. TinyImage Compressor – برای خروجی گرفتن فایل های تصویری فشرده
  9. Blush – بهترین برای ایجاد و سفارشی کردن ایلاستریشن
  10. TokensStudio – بهترین برای مدیریت سیستم های طراحی پیچیده
  11. ColorWell – بهترین برای ترکیب رنگ ها در طرح های شما
  12. Mockuuups Studio – بهترین برای مشاهده طرح ها در موکاپ دستگاه
  13. LottieFiles – بهترین برای افزودن انیمیشن به طرح های Figma شما
  14. LoremIpsum – بهترین برای اضافه کردن متن نمونه به طرح های Figma شما
  15. Unsplash – برای افزودن تصاویر به طرح های Figma شما
  16. Icons8 – بهترین برای افزودن گرافیک به طرح های Figma شما
  17. Image Tracer – بهترین برای تبدیل تصاویر به وکتور
  18. Iconscout – بهترین گزینه برای افزودن طیف گسترده ای از امکانات طراحی به طرح های فیگما شما
  19. Flaticon – بهترین برای اضافه کردن آیکون‌ها به طرح های فیگما شما
  20. RemoveBG – بهترین برای حذف پس زمینه از عکس ها در فیگما

سخن آخر

از این پلاگین های Figma استفاده کنید و گردش کار خود را بهبود بخشید

قبل از اینکه روی پروژه بعدی Figma خود کار کنید، ممکن است ایده خوبی باشد که برخی از افزونه های موجود را بررسی کنید تا ببینید آیا ممکن است گردش کار شما را ساده کند یا خیر. به هر حال هدف این لیست همین است. امیدواریم حداقل یکی از این پلاگین های Figma مطابق با نیازهای شما باشد و به بهبود پروژه های شما در آینده کمک کند. موفق باشید!

نوشته ۱۰ پلاگین محبوب فیگما اولین بار در آقای وب. پدیدار شد.



منبع

پست های مرتبط

طراحی سایت هولدینگ

اگر به عنوان صاحب یک شرکت هلدینگ که به طراحی سایت هلدینگ…

50 آمار تبلیغات گوگل که در سال 2024 و پس از آن باید بدانید

11 تا 0.50 دلار میانگین هزینه هر کلیک گوگل ادز برای شبکه…

8 ویژگی فوق العاده مفید هوش مصنوعی در تبلیغات گوگل

4. تجربه مکالمه در گوگل ادز با استفاده از هوش مصنوعی شما…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

آخرین پست ها

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب