صفحه اصلی > گوگل ادز : تغییرات گوگل در تعریف نمایش تاپ | آقای وب

تغییرات گوگل در تعریف نمایش تاپ | آقای وب



زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گوگل طی آپدیت اخیر تعریف جدیدی از اصطلاح تاپ خود ارائه داده است که در این تغییر، توجه بیشتری به نمایش نتایج اورگانیک داشته است. در این مقاله به بررسی آخرین تغییرات گوگل خواهیم پرداخت این تغییرات برای فعالان حوزه ادز و سئو بسیار حائز اهمیت است. در انتها لینک منبع این موضوع را برای شما قرار داده‌ایم اما خلاصه ای از این موضوع را در این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM آماده شده است.

آخرین تغییرات گوگل در نمایش تاپ

بر اساس این تعریف، نمایش تبلیغات گوگل ادز در نتایج سرچ گوگل پویاتر از پیش خواهد بود و این تغییر متناسب با تغییرات گوگل در نمایش نتایج سرچ میباشد که در جهت بهبود رضایت و تجربه کاربر بوده است. بر اساس اعلام گوگل، محدودیت این ابزار برای اختصاص چهار جایگاه ابتدایی به گوگل ادز متفاوت از قبل خواهد بود. اگر چه که این چهار جایگاه تاپ همچنان عموما متعلق به ادز میباشد اما، بسته به جستجوی کاربر، نتایج اورگانیک هم شانس قرار گرفتن در این جایگاه ها را خواهند داشت و جایگاه تاپ بسته به سرچ کاربر میتواند تلفیقی از اورگانیک و ادز باشد
بنابراین میزان نمایش تاپ، درصدی از نمایش‌های شما خواهد بود که در هر نقطه در بالای صفحه ی سرچ گوگل در مجاور نتایج جستجوی ارگانیک نشان داده می‌شود.

منبع مقاله

hdm_marketing
hdm_marketing



منبع

پست های مرتبط

راهنمای کامل تبلیغات گوگل برای استارت آپ ها

چه مقدار بودجه برای تبلیغات گوگل برای استارت آپ ها مناسب است؟…

تبلیغات هتل، بررسی بهترین روش های 2024

دیده شدن مهم‌ترین دغدغه‌ای است که کسب و کارهای مختلف دارند. این…

اسکریپت های مدیریت هزینه کمپین و ادگروپ | آقای وب

زمان مطالعه: 6 دقیقههمواره در کلاس های سرچ ادز پلاس مجموعه HDM…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

آخرین پست ها

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب