صفحه اصلی > طراحی سایت : طراحی سایت برای شرکت های فناور – آقای وب

طراحی سایت برای شرکت های فناور – آقای وب


در برنامه طراحی سایت برای شرکت های فناور آقای وب از تخفیف و خدمات ویژه برخوردار شوید. اگر موسس یک شرکت فناور هستید و به دنبال طراحی سایت برای شرکت خود می‌باشید، ما یک پیشنهاد جذاب برای شما عزیزان داریم. پس ادامه این مقاله را با ما همراه باشید.

شرکت فناور

در مفهوم کلی شرکت فناور، شرکتی است که محصولات یا خدمات مبتنی بر فناوری مانند محصولات نرم افزاری، سخت افزاری، مخابرات، بیوتکنولوژی، دارویی، ساختمانی و عمرانی و… ارائه می‌کند. در اینجا منظور از شرکت‌های فناور، شرکت‌هایی هستند که گواهی دانش بنیان، خلاق یا فناور دارند یا در مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری مشغول به فعالیت هستند.

اگر هنوز شرکت شما در دسته‌های فوق قرار نگرفته است ولی طرحی فناورانه دارید، با ارسال مدارک لازم می‌توانید از این طرح بهره‌مند شوید.

طراحی سایت

با گسترش تکنولوژی و بهبود دسترسی به اینترنت برای هر شرکتی لازم است که در محیط دیجیتال حضور یابد. هر روز بر تعداد وبسایت‌ها و کسب و کارهای دیجیتال افزوده می‌شود و اگر شما در این محیط حضور نیابید بازار بزرگی را از دست خواهید داد. داشتن یک وبسایت حرفه ای یک راه عالی برای ایجاد یک تاثیر اولیه خوب در بین مشتریان است و می تواند تصویر کاملی از کسب و کار شما به آنها ارائه دهد.

امروزه همه به اهمیت طراحی سایت واقف هستیم. طراحی سایت، شالوده اصلی و هویت آنلاین کسب وکار در دنیای دیجیتال است. با طراحی سایت، شما می‌توانید کسب و کار، خدمات و محصولات خود را به صورت آنلاین معرفی کنید و یک بازار هدفمند بزرگ برای خود ایجاد نمایید. همچنین با هزینه بسیار کمتر از تبلیغات در دنیای فیزیکی می‌توانید با سئو و بهینه‌سازی سایت در نتایج گوگل حضور یابید و بازدیدهایتان را افزایش دهید.

اگر شرکت فناوری دارید اهمیت داشتن یک سایت حرفه ای برای شما دوچندان است.

برنامه ویژه طراحی سایت برای شرکت های فناور

ما در مجموعه آقای وب برای حمایت از کسب وکارهای نوپا و فناور، برنامه ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم. این برنامه قبلا فقط برای خدمات طراحی سایت بود ولی اکنون گسترش یافته و مشمول تمامی خدمات می‌باشد.

هنوز تمام نشده … !!!

همچنین یک ویژگی اضافه به ارزش ۲ تا ۲۰ میلیون تومان متناسب با نوع کار از بخش فنی هدیه بگیرید.

خدمات ما

شرکت آقای وب با بیش از ۸ سال سابقه فعالیت در زمینه ارائه خدمات زیر همراه شماست. خدمات ما عبارتند از:

  1. طراحی انواع وب‌سایت: خبری، معرفی، شرکتی، آموزشی، فروشگاهی، مارکت پلیس، اتوماسیون اداری، پلتفرم آنلاین
  2. توسعه وب اپلیکیشن
  3. طراحی اپلیکیشن اندروید، IOS و دسکتاپ: در حوزه‌های خدماتی، فروشگاهی، باشگاهی، آموزشی، مارکت پلیس، حمل و نقل و کاربردخاص
  4. خدمات تخصصی سئو و بهینه سازی سایت جهت کسب جایگاه عبارات کلیدی در گوگل
  5. خدمات دیجیتال مارکتینگ: اعم از ایمیل مارکتینگ، بازاریابی پیامکی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات، گوگل ادز، بازاریابی محتوا و تدوین کمپین متناسب با بودجه
  6. خدمات گرافیکی: شامل طراحی بنر، لوگو، ادیت تصاویر، تدوین ویدیو، موشن گرافی، طراحی برندبوک، لوگوموشن و…

در صورتیکه به هر یک از خدمات فوق نیاز دارید با مشاوران ما در ارتباط باشید و با ارسال مدارک مبتنی بر فناور بودن شرکت از مزایای این برنامه بهره ببرید. در صورتیکه چند مورد از خدمات را بخواهید مشمول تخفیف بیشتر خواهید شد. ارائه فاکتور رسمی برای تمامی خدمات مقدور است.

بهتر است برای اطلاعات بیشتر و نیازسنجی خدمات مورد نیاز با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین می‌توانید درخواست مشاوره ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. در صورت ثبت درخواست، تماس کارشناسان ممکن است متناسب با حجم درخواست‌ها تا یک روزکاری زمان ببرد.

چرا آقای وب را انتخاب کنید؟

با آقای وب کسب و کار آنلاین حرفه ای داشته باشید. ما در  مدت ۸ سال فعالیت خود، مجری پروژه های طراحی سامانه های تحت وب و دیجیتال مارکتینگ در سطح بین المللی بوده‌ایم و توانسته ایم مقام برتر طراحی سایت مجموعه رقابت‌های تخصصی فن‌آورد را کسب کنیم.

ما در آقای وب، همواره سعی کرده‌ایم با تیمی از متخصصان مجرب بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت ارائه دهیم. با ثبت سفارش از آقای وب برای طراحی سایت و اپلیکیشن می‌توانید طراحی اختصاصی داشته باشید. هم‌چنین برای اطمینان خاطر شما از کیفیت کار، ضمانت بازگشت وجه خواهید داشت. در تمامی سایت‌ها سئو فنی نیز لحاظ می‌شود. در تمامی پروژه‌ها از تکنولوژی‌های روز استفاده می‌شود. تمامی کدها و سیستم‌های ما قابلیت گسترش‌پذیری دارند و در آینده هر امکان جدیدی که بخواهید را می‌توانید اضافه نمایید.

برای سئو و خدمات دیجیتال مارکتینگ، در فواصل زمانی منظم گزارش کاملی از فعالیت‌ّهای انجام شده و قابل انجام، میزان پیشرفت، بهبودها، مشکلات و راهکارها دریافت خواهید کرد.

در همه خدمات، شرایط پرداخت منعطف فراهم است. در قبل، بعد و حین انجام پروژه به صورت رایگان می‌توانید مشاوره داشته باشید.

 تحویل به موقع و احترام به زمان شما مهم‌ترین تعهد ما  و افتخار ما رضایت شما عزیزان است.

مسیر ثبت سفارش و اجرای پروژه

برای ثبت سفارش هر خدمت کافی است فایل نیازمندی یا RFP خود را برای ما بفرستید و پس از یک روزکاری جزئیات کار، مبلغ، زمان و… را خدمت شما اطلاع خواهیم داد. در صورت تمایل یک جلسه آنلاین رفع ابهامات و شفاف‌سازی نیز برگزار می‌گردد و در جلسه نحوه اجرایی کار به صورت کامل برای شما توضیح داده می‌شود. در صورت نیاز فازبندی کار شما انجام شده و پس از امضای قرارداد نیز کار شما رسما شروع خواهد شد.

مشاوره فنی و بازاریابی دیجیتال

اگر تیم فنی و بازاریابی دیجیتال دارید و برای برخی چالش‌ها نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با متخصصان ما مشورت نمایید. جلسات مشاوره ما به صورت آنلاین و حضوری امکانپذیر است. جلسات به دو گونه تخصصی و پرسش و پاسخ می‌تواند برگزار شود. در جلسات تخصصی سیستم و درخواست شما قبل از جلسه بررسی شده و در جلسه مشکلات و راهکارها ارائه می‌شود. در جلسات رفع ابهام یا پرسش و پاسخ شما می‌توانید چالش‌ها و سوالات خود را مطرح کرده و متخصصان ما به شما پاسخ دهند. این نوع جلسات برای افرادی که دانش بالایی در این حوزه دارند، مناسب‌تر است. قیمت این جلسات برحسب نوع درخواست، نوع جلسه، مدت زمان مورد نیاز و نحوه برگزاری متفاوت می‌باشد. برای استعلام هزینه و دریافت اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.

نوشته طراحی سایت برای شرکت های فناور اولین بار در آقای وب. پدیدار شد.



منبع

پست های مرتبط

طراحی سایت هولدینگ

اگر به عنوان صاحب یک شرکت هلدینگ که به طراحی سایت هلدینگ…

50 آمار تبلیغات گوگل که در سال 2024 و پس از آن باید بدانید

11 تا 0.50 دلار میانگین هزینه هر کلیک گوگل ادز برای شبکه…

8 ویژگی فوق العاده مفید هوش مصنوعی در تبلیغات گوگل

4. تجربه مکالمه در گوگل ادز با استفاده از هوش مصنوعی شما…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

آخرین پست ها

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب