صفحه اصلی > گوگل ادز : تبلیغ طراحی سایت، بررسی بهترین + پربازده ترین روش ها (2024)

تبلیغ طراحی سایت، بررسی بهترین + پربازده ترین روش ها (2024)


در پی گسترش کسب و کارهای آنلاین، بازار طراحی سایت هم این روزها داغ شده است. همین مسئله باعث شده تا شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ روی درآمدزایی از طراحی سایت حساب ویژه‌ای باز کنند. علاوه بر این، بهترین شرکت های طراحی سایت هم در همین حوزه فعال هستند. اگر می‌خواهید سهم خوبی از این بازار داشته باشید، باید علاوه بر ارائه خدمات متنوع، در زمینه تبلیغ طراحی سایت هم بیشتر فعالیت کنید.

تبلیغ در موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی در صدر روش‌های تبلیغاتی این حوزه قرار دارند. علاوه بر این‌ها برای جذب مشتری بیشتر روی ایمیل مارکتینگ و تبلیغات کلیکی هم می‌توان حساب باز کرد. در ادامه درباره هرکدام از این روش‌ها مفصل‌تر صحبت می‌کنیم.

بهترین تبلیغات برای طراحی سایت | مرور ۵ روش برتر

همه‌گیری کرونا سبب شد تا بسیاری از کسب‌ و کارهای سنتی نیز وارد بازار آنلاین شوند. البته اغلب این فروشگاه‌ها ابتدا کارشان را با آنلاین شاپ‌های اینستاگرامی آغاز کردند؛ اما این روزها راه‌اندازی وب‌سایت هم مورد توجه فروشگاه‌های اینترنتی قرار گرفته است.

علاوه بر این، شرکت‌ها، کلینیک‌های پزشکی، دفاتر اداری و سازمان‌ها نیز لزوم حضور رسمی در فضای اینترنت را درک کرده‌اند. همین مسئله باعث شده تا روزانه انواع تبلیغات را برای خدمات طراحی سایت مشاهده کنید. اگرچه تبلیغات راهکار مناسبی برای بازاریابی است، اما اگر در مکان درست و به شکل صحیحی انجام نشود، اثربخشی لازم را ندارد. اگر در جستجوی بهترین پلن تبلیغ طراحی سایت هستید، می‌توانید از شیوه‌های زیر کمک بگیرید.

۱.تبلیغ در صفحه نتایج گوگل

وقتی عبارت «طراحی سایت» را در گوگل جستجو می‌کنید، همیشه دو سه لینک اول گوگل عنوان‌های تبلیغاتی هستند. این مسئله نشان می‌دهد که بیشتر شرکت‌های طراحی سایت برای تبلیغات به سراغ خدمات گوگل ادز می‌روند.

استقبال از تبلیغ در صفحه نتایج گوگل چندان هم عجیب نیست. کاربری که بخواهد یک وب‌سایت راه‌اندازی کند، مسلماً اولین کارش جستجو در گوگل است؛ زیرا می‌خواهد اطلاعات بیشتری درباره وردپرس، طراحی سایت، هزینه‌ها، فروشگاه‌سازها و… کسب کند. شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ نیز این مسئله را به‌خوبی می‌دانند. در نتیجه بیشترین بودجه خودشان را برای تبلیغ طراحی سایت به گوگل ادز اختصاص می‌دهند.

تبلیغات گوگل ادز طراحی سایت

اگر بتوانید کاربر را به لندینگ‌پیج طراحی سایت خود بکشانید، می‌توانید با پیشنهادهای متنوع او را ترغیب به همکاری کنید. برای مثال می‌توانید پلن‌های پرداخت اقساطی برای طراحی سایت ارائه دهید؛ یا برای شروع کار یک ساعت مشاوره طراحی سایت به صورت رایگان تعریف کنید. ارائه توضیحات جامع درباره طراحی سایت و پاسخگویی به سوالات ذهنی مخاطب هم باعث جلب نظر بیشتر تبلیغات می‌شود.

نکته دیگر مربوط به بحث هزینه‌ تبلیغات گوگل است. بر اساس آمارهای منتشر شده، نرخ بازگشت سرمایه در تبلیغات گوگل به حدود ۲۰۰ درصد می‌رسد. به بیان دیگر اگر ۱ دلار در گوگل ادز تبلیغ کنید، به طور متوسط حدود ۲ دلار از آن درآمد کسب خواهید کرد. به همین خاطر تبلیغ در صفحه اول گوگل موردتوجه شرکت‌های طراحی سایت قرار دارد. خصوصاً که هزینه این تبلیغات به ازای هر کلیک دریافت می‌شود. درواقع شما فقط وقتی هزینه می‌کنید که کاربر وارد وب‌سایت شما شده باشد.

برای آشنایی با چگونگی اجرای تبلیغات در صفحه نتایج گوگل و مزایای دیگر سری به صفحه آن بزنید.

نکات لازم برای تبلیغات طراحی سایت در گوگل

  • هدف از تبلیغ در گوگل صرفاً افزایش ورودی نیست. جمع‌آوری سرنخ‌های جدید، فروش خدمات، افزایش آگاهی از برند و… نیز از دیگر اهدافی هستند که در کمپین‌های تبلیغاتی می‌توان به سراغ آن‌ها رفت.
  • تکیه‌گاه اصلی تبلیغات گوگل ادز بر پایه کلمات کلیدی است. برای تبلیغ طراحی سایت باید فهرستی از کلمات کلیدی هدف را جمع‌آوری کنید و تبلیغات خود را روی این فهرست کلمات انجام دهید. برای تحقیق کلمات کلیدی می‌توانید از ابزارها کمک بگیرید؛ یا اینکه آن را برون‌سپاری کنید.
  • تبلیغات گوگل ادز بر اساس مزایدات لحظه‌ای انجام می‌شود. با توجه به رقابت سنگینی که برای تبلیغات طراحی وب‌سایت وجود دارد، در نتیجه مدیریت نرخ Bidding و بودجه کمپین هم اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در مقاله «هزینه هر کلیک در گوگل ادز» درباره این مفهوم مفصل‌تر توضیح داده‌ایم.
  • پس از تعیین بودجه و تهیه فهرست کلمات کلیدی، نوبت به تولید محتوا برای تبلیغات می‌رسد. نخستین مواجهه کاربر با تبلیغات شما در صفحه SERP گوگل رقم می‌خورد. در این صفحه باید به کمک عنوان و توضیحات متای تبلیغات، کاربر را ترغیب کنید تا وارد صفحه شما شود.
  • برای نوشتن عنوان جذاب باید روی انتخاب کلمات خود دقت کنید. استفاده از اعداد و علائم نگارشی باعث جذابیت بیشتر عنوان می‌شود. همچنین آوردن کلمه‌هایی مثل تخفیف ویژه، بهترین، پشتیبانی رایگان، برترین، ارزان‌ترین و…. هم می‌تواند جذابیت عنوان را بیشتر کند.
  • در نوشتن توضیحات متای تبلیغات هم بهتر است از جمله‌های کوتاه و کلمات ساده استفاده کنید. به نحوی که پیام اصلی‌تان را به کاربر انتقال دهید و در عین حال او را ترغیب کنید تا روی لینک شما کلیک کند.
  • علاوه بر این‌ها گوگل ادز چندین افزونه تبلیغاتی هم دارد که می‌توان آن‌ها را به تبلیغات صفحه نتایج اضافه کرد. برای مثال با افزونه تماس می‌توانید شماره تلفن خودتان را به تبلیغات اضافه کنید تا کاربر مستقیماً امکان برقراری تماس را داشته باشد. این افزونه‌ها اگر به‌درستی استفاده شوند، هم جذابیت تبلیغ را بالاتر می‌برند و هم باعث ایجاد تعامل بیشتر با کاربر می‌شوند.
  • یکی از مزیت‌های تبلیغ در گوگل امکان ویرایش و بهینه‌سازی آن است. داده‌های کمپین‌های تبلیغاتی، مثل نرخ کلیک، نرخ تبدیل، نرخ بازگشت سرمایه و… در پلتفرم گوگل ادز ذخیره می‌شود. با بررسی این داده‌ها می‌توان کمپین‌های طراحی سایت را ارزیابی کرده و بهتر نمود.

۲.تبلیغات بنری آنلاین برای تبلیغ طراحی سایت

از دیگر شیوه‌های تبلیغات برای طراحی سایت، رفتن به سراغ تبلیغات کلیکی است. این سبک از تبلیغات را ممکن است با نام تبلیغات بنری هم بشناسید. تبلیغات کلیکی در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های پر مخاطب نمایش داده می‌شوند. برای مثال این تبلیغات را ممکن است در سایت‌های خبری و یا سایت‌های دانلودی دیده باشید.

اگر قصد اجرای کمپین‌های بنری آنلاین را دارید، می‌توانید بین پلتفرم‌های داخلی مثل تپسل و یکتانت دست به انتخاب بزنید. همچنین در گوگل ادز هم امکان اجرای تبلیغات بنری وجود دارد. تبلیغات بنری گوگل در شبکه نمایش گوگل به اجرا در می‌آید. این شبکه نمایش شامل بیش از ۳۵ میلیون سایت و اپلیکیشن همکار گوگل می‌‌شود.

به جز گستردگی وب‌سایت‌ها، مزیت دیگر تبلیغات بنری در گوگل ادز اجرای همسان آن است. الگوریتم‌های گوگل تبلیغات بنری شما را در سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی نمایش می‌دهد که با موضوع طراحی سایت ارتباط نزدیکی داشته باشند. این کار باعث بالاتر رفتن نرخ تبدیل تبلیغات بنری می‌شود. نکته دیگر اینکه هزینه تبلیغات بنری در گوگل ادز بسیار کمتر از تبلیغ در موتور جستجوی گوگل است. به همین خاطر از نظر قیمتی هم گزینه مطلوبی برای شرکت‌های نوپا محسوب می‌شود.

نکات لازم برای تبلیغات بنری طراحی وب‌سایت

  • در تبلیغات بنری می‌توان اهداف متعددی مثل افزایش بازدید، جذب سرنخ‌های جدید، افزایش آگاهی از برند و جذب مشتریان تازه را هدف قرار داد.
  • در اجرای تبلیغات کلیکی استفاده از بنر یا ویدئوهای با کیفیت اهمیت زیادی دارد. نقطه مواجه‌ی کاربران با تبلیغات شما از طریق همین بنر است. به همین خاطر برای آن وقت بگذارید و از هزینه کردن هم نترسید.
  • در تبلیغات بنری هم هنر ترغیب کردن مخاطب برعهده‌ی عنوان و توضیحات بنر است. استفاده از کلمه‌های قدرتمند، اعداد و علائم نگارشی باعث جذابیت بیشتر عنوان تبلیغات می‌شود.
  • نکته‌ بعدی در طراحی بنر، توجه به فراخوان اقدام به عمل و یا همان CTA تبلیغ است. در اجرای تبلیغات بنری باید کاربر را نهایتاً به انجام کار خاصی دعوت کنید.
  • اگر در انتخاب رنگ‌بندی، عنوان، توضیحات، CTA و…. بنر تبلیغاتی تردید دارید، می‌توانید از روش A/B تست کمک بگیرید تا به نتیجه مطلوب برسید.
  • اگر تبلیغات بنری طراحی سایت را از طریق گوگل ادز انجام می‌دهید، می‌توانید با داده‌های آماری کمپین خود را بهینه‌سازی کنید.

۳.تبلیغ طراحی سایت در سوشال مدیا

بسیاری از ایرانی‌ها حداقل ۳ – ۴ ساعت از روزشان را داخل اینستاگرام، توییتر و تلگرام می‌گذرانند. این فاکتور فرصت تبلیغات و بازاریابی خوبی در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد. شرکت‌های طراحی سایت هم از این قاعده مستثنا نیستند.

تبلیغات در اینستاگرام طراحی سایتتبلیغات در اینستاگرام طراحی سایت

اگر چرخی در شبکه‌های اجتماعی بزنید، می‌بینید که اغلب شرکت‌های طراحی سایت، دیجیتال مارکترها، فریلنسرها و فعالان این حوزه خودشان هم پیج و کانال فعال دارند. حتی برخی از وبینارها و برنامه‌هایشان  را نیز از طریق همین صفحات به اطلاع مخاطبان می‌رسانند. این نکته را بگذارید کنار حضور گسترده آنلاین شاپ‌ها در شبکه‌های اجتماعی؛ آنلاین شاپ‌ها یکی از نیچ‌های اصلی برای تبلیغات طراحی سایت هستند.

مجموع این دلایل باعث شده تا تبلیغ طراحی سایت در شبکه‌های اجتماعی هم یک پلن بازاریابی مناسب برای شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ باشد. شرکت‌های طراحی سایت برای تبلیغات در سوشال مدیا اغلب به دو شکل عمل می‌کنند.

همکاری با اینفلوئنسرها

شیوه تبلیغاتی مرسوم در شبکه‌های اجتماعی، همکاری با اینفلوئنسرها و پیج‌هایی است که دنبال کنندگان بالایی دارند. البته علاوه بر پرمخاطب بودن پیج، باید داشتن زمینه کاری مشترک را نیز در نظر گرفت. برای مثال جهت تبلیغ طراحی سایت می‌توانید به سراغ پیج‌هایی بروید که در زمینه‌هایی آموزشی مثل دیجیتال مارکتینگ، سوشال مدیا مارکتینگ، بازاریابی محتوایی، سئو و… فعالیت می‌کنند و دنبال‌کنندگان خوبی هم دارند. 

انتخاب اینفلوئنسرهایی با حوزه‌های کاری مشترک باعث می‌شود تا تبلیغاتتان بیشتر دیده شود. البته اگر اهداف مشخصی داشته باشید، می‌توانید به سراغ غیرمرتبط و پرمخاطب‌تر هم بروید؛ اما فراموش نکنید که انتخاب این پیج‌ها نیاز به هزینه بیشتری خواهد داشت.

تبلیغات مستقیم در شبکه‌های اجتماعی

راهکار دوم برای تبلیغات طراحی سایت در شبکه‌های اجتماعی هم رفتن به سراغ تبلیغات مستقیم است. در حال حاضر پلتفرم‌های اینستاگرام، توییتر، تلگرام و… امکان تبلیغات مستقیم را نیز دارند. در این سبک از تبلیغات طرف حسابتان خود پلتفرم است و هزینه‌های تبلیغات هم باید به‌صورت دلاری پرداخت ‌شود. تبلیغات مستقیم هم اگر بر مبنای هدفمندی دقیقی جلو برود، تاثیرگذاری خوبی دارد.

نکات لازم برای تبلیغات طراحی سایت در سوشال مدیا

  • اگر می‌خواهید از اینفلوئنسر مارکتینگ بهره ببرید، بهتر است پیج‌هایی با زمینه کاری مشترک را انتخاب کنید. اگرچه این پیج‌ها دنبال‌کننده کمتری دارند، اما اثرگذاری‌ آن‌ها روی مخاطبانشان بیشتر است.
  • برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی خلاق باشید. طراحی بازی‌های تعاملی، ایجاد چالش، ساخت نظرسنجی، استفاده از فرصت‌های بازاریابی مناسبتی و… از جمله روش‌هایی است که می‌توانید آن‌ها را تست کنید.
  • تولید محتوای تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی هم اهمیت ویژه‌ای دارد. در ساخت تبلیغ بهتر است از تمامی امکانات شبکه‌های اجتماعی بهره ببرید. برای مثال از ترکیب فیلم، متن، موسیقی و تصویر در کنار هم استفاده کنید. یا مثلاً اگر هدفتان تبلیغ در اینستاگرام است، از تمامی امکانات اینستاگرام استفاده کنید.
  • برای یافتن بهترین پیج‌ها و پلتفرم‌ها برای تبلیغات سوشال مدیا، رقبای خود را زیر نظر بگیرید. با آنالیز رفتاری رقبا می‌توانید فرصت‌های جدیدی برای تبلیغات طراحی سایت پیدا کنید.
  • در تبلیغات سوشال مدیا نیز داشتن CTA مشخص اهمیت ویژه‌ای دارد. کال تو اکشن تبلیغ باید متناسب با اهداف آن تعیین شود و از مخاطب بخواهد تا کار خاصی را انجام دهد.
  • جمع‌آوری داده‌های آماری تبلیغات را جدی بگیرید. به کمک این داده‌ها می‌توانید کمپین‌های خود را بررسی کرده و بهینه‌سازی کنید.

۴.تبلیغات ویدئویی برای طراحی سایت

انتخاب پلتفرم‌های ویدئویی برای تبلیغ طراحی سایت شاید کمی عجیب به نظر برسد؛ اما تجربه نشان داده تبلیغات ویدئویی اثربخشی بالایی دارند. به همین خاطر شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ هم گاهی اوقات به سراغ این روش تبلیغاتی می‌روند.

تبلیغات ویدیویی طراحی سایتتبلیغات ویدیویی طراحی سایت

ساده‌ترین روش برای اجرای کمپین‌های ویدئویی استفاده از پلتفرم‌های داخلی مثل آپارات، نماوا، فیلیمو و… است. این پلتفرم‌ها علاوه بر پخش تبلیغات ویدئویی امکان اجرای کمپین‌های بنری را نیز دارند. با این حال چون مخاطبان آن‌ها کم است و محدودیت‌های محتوایی دست و پاگیری دارند، چندان توصیه نمی‌شوند.

راهکار بعدی برای اجرای تبلیغات ویدئویی طراحی سایت، رفتن به سراغ  تبلیغات یوتیوب است. پلتفرمی که بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد و بیشتر مخاطبان آن هم در رده سنی ۱۸ تا ۴۵ سال قرار می‌گیرند. در ایران هم اخیراً یوتیوب به یک پلتفرم پخش ویدئوی محبوب تبدیل شده است. تا جایی که اگر چرخی در یوتیوب بزنید، می‌توانید کانال‌های فارسی زیادی را در یوتیوب پیدا کنید.

در یوتیوب هم می‌توانید از پلن اینفلوئنسر مارکتینگ بهره ببرید؛ اما چیزی که در اینجا می‌خواهیم درباره آن صحبت کنیم، اجرای کمپین‌های تبلیغاتی مستقیم در یوتیوب است. برای ساخت کمپین‌های یوتیوبی باید به سراغ گوگل ادز بروید. تبلیغات ویدئویی در یوتیوب به شکل‌های متفاوتی انجام می‌شود.

نکته دیگر درباره یوتیوب مربوط به هزینه تبلیغات آن است. هزینه تبلیغات در یوتیوب به ازای هر ۱۰۰۰ بار نمایش تبلیغات یا هر کلیک محاسبه می‌شود و نسبت به تبلیغ در صفحه نتایج مقرون به صرفه‌تر است.

نکات لازم برای تبلیغ طراحی سایت در یوتیوب

  • در یوتیوب می‌توانید اهداف متعددی را دنبال کنید. از جذب مخاطب برای صفحه یوتیوب گرفته تا افزایش آگاهی از برند، جذب سرنخ و یا تبلیغ خدمات جدید. قبل از اینکه تولید محتوا برای تبلیغات ویدئویی را آغاز کنید، باید اهدافتان مشخصی داشته باشید.
  • در تبلیغات ویدئویی کیفیت محتوا اهمیت ویژه‌ای دارد. قالب محتوای تبلیغات هم می‌تواند تیزر، انیمیشن، فیلم کوتاه و… باشد. توصیه می‌کنیم برای تولید محتوای ویدئویی آن را برون‌سپاری کنید.
  • داشتن خلاقیت در تولید محتوای ویدئویی نیز مهم است. صحبت درباره چالش‌های طراحی سایت، اجرای تبلیغات تعاملی، ایجاد نظرسنجی و… باعث جذابیت بیشتر تبلیغات ویدئویی می‌شود.
  • فراموش نکنید تبلیغات ویدئویی یوتیوب هم باید دارای عنوان جذاب و ترغیب‌کننده باشند. در اینجا نیز استفاده از علائم نگارشی، طرح سوال، استفاده از اعداد و آوردن کلمه‌های قدرتمند باعث جذابیت بیشتر عنوان می‌شود.
  • هر تبلیغ ویدئویی باید دارای یک CTA مشخص باشد و کاربر را به انجام کار خاصی تشویق کند. CTA تبلیغ باید متناسب با اهداف کمپین انتخاب شود.
  • داده‌های تبلیغات ویدئویی در گوگل ادز ذخیره می‌شود. به کمک این داده‌ها می‌توانید تبلیغات ویدئویی خود را آنالیز کرده و بهینه‌سازی کنید.

۵.تبلیغات ایمیلی برای طراحی سایت

آخرین راهکاری که می‌خواهیم برای تبلیغ طراحی سایت ارائه دهیم، استفاده از بازاریابی ایمیلی است. هنوز هم افراد زیادی از ایمیل برای مکاتبه‌های رسمی خود استفاده می‌کنند. همچنین در اغلب سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها نیز ثبت‌نام با ایمیل امکان‌پذیر است. به همین خاطر می‌توان گفت تبلیغات ایمیلی هنوز هم کاربرد خود را از دست نداده است.

برای اجرای کمپین‌های ایمیلی می‌توانید با پلتفرم‌هایی که امکان ارسال انبوه ایمیل‌های تبلیغاتی را دارند، کمک بگیرید. البته خود سرویس‌دهنده‌های ایمیلی هم ممکن است امکانات خوبی برای تبلیغات داشته باشند. برای مثال سرویس جیمیل این امکان را در اختیار کسب‌ و کارها قرار داده است.

برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در جیمیل باید از پلتفرم گوگل ادز کمک بگیرید. مزیت تبلیغات مستقیم در جیمیل این است که دیگر نیازی نیست نگران اسپم شدن ایمیل‌های ارسالی باشید. نکته دیگر اینکه الگوریتم‌های هوشمند گوگل ادز ایمیل‌های شما را بر اساس علاقه‌مندی مخاطبان، سابقه جستجو و دیتاهای دیگر برای کاربران ارسال می‌کند. این کار باعث بالاتر رفتن نرخ تبدیل در تبلیغات ایمیلی می‌شود.

نکات لازم برای تبلیغات ایمیلی

  • در نوشتن ایمیل‌های تبلیغاتی باید روی تک‌تک کلمه‌ها فکر کنید. از جمله‌های ساده و کوتاه استفاده کنید. علائم نگارشی را رعایت کنید و حواستان به ترغیب کردن مخاطب هم باشد.
  • اگر از بنرهای تبلیغاتی در ایمیل خود استفاده می‌کنید، روی کیفیت بنر تبلیغاتی تاکید داشته باشید. همچنین از روش A/B تست کمک بگیرید تا بهترین توضیح و عنوان را برای بنر تبلیغاتی پیدا کنید.
  • ارائه کد تخفیف، ایجاد چالش و دادن وعده‌های جذاب باعث افزایش نرخ تبدیل در تبلیغات ایمیلی می‌شود.
  • داده‌های تبلیغات ایمیلی در گوگل ادز قابل دسترسی است. به کمک این داده‌ها می‌توانید تبلیغات خود را بهینه‌سازی کنید.

نمونه متن تبلیغات طراحی سایت

اگر در جستجوی متن برای تبلیغات طراحی سایت هستید، می‌توانید از نمونه‌های زیر الگو بگیرید:

  • همین امروز سایتت رو بساز | طراحی سایت با سایت‌ساز در کمتر از ۲ ساعت
  • دوست داری برای کسب و کارت سایت داشته باشی؟ | ۱۷ درصد تخفیف به مناسبت یلدا
  • سایتت رو خودت طراحی کن. طراحی سایت در ۴۵ دقیقه
  • طراحی سایت تخصصی با کمترین قیمت + پشتیبانی رایگان
  • بهترین کیفیت را از ما بخواهید. ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت + پشتیبانی ۱ ساله
  • دنبال آموزش طراحی سایت هستی؟ آموزش رایگان طراحی سایت برای دانشجویان

سخن آخر

شرکت‌های طراحی سایت و آموزشگاه‌هایی که در این حوزه کار می‌کنند، هر روز در حال بیشتر شدن هستند. به همین خاطر اگر می‌خواهید در این بازار زنده بمانید، باید به سراغ تبلیغ طراحی سایت بروید. در این مقاله بهترین راهکارها برای تبلیغات طراحی سایت را بررسی کردیم. اگر سوال دیگری در این حوزه دارید، برایمان کامنت بگذارید.



منبع

پست های مرتبط

راهنمای کامل تبلیغات گوگل برای استارت آپ ها

چه مقدار بودجه برای تبلیغات گوگل برای استارت آپ ها مناسب است؟…

تبلیغات هتل، بررسی بهترین روش های 2024

دیده شدن مهم‌ترین دغدغه‌ای است که کسب و کارهای مختلف دارند. این…

اسکریپت های مدیریت هزینه کمپین و ادگروپ | آقای وب

زمان مطالعه: 6 دقیقههمواره در کلاس های سرچ ادز پلاس مجموعه HDM…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

آخرین پست ها

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب