صفحه اصلی > آموزشی : چرا سرور مجازی آقای وب مناسب شماست؟ (بررسی ویژگی ها و مزایا)

چرا سرور مجازی آقای وب مناسب شماست؟ (بررسی ویژگی ها و مزایا)


سرورهای مجازی ایران‌هاست به دلیل ارائه منابع سخت‌افزاری پرقدرت و اختصاصی، برای کاربرانی کاربرد زیادی دارد که برای سایت‌های پرحجم خود به‌دنبال سرویسی هستند که با هزینه کم‌تر از سرورهای اختصاصی قابلیت استفاده پیدا می‌کنند. به شما پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه این بلاگ هم با امکانات این سرویس میزبانی محبوب آشنا شده و هم موارد استفاده از این سرویس را به خوبی شناسایی کنید. همراه ما باشید.

مزایای سرور مجازی آقای وب

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم؛ سرورهای مجازی ایران‌هاست از امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار است که آن را به یکی از سرویس‌های محبوب میان کاربران تبدیل کرده است. سرور مجازی ایران‌هاست با ارائه امکانات و مزایای متفاوت دست شما را در راه‌اندازی سایت‌های متفاوت باز گذاشته و به شما اجازه می‌دهد در آسودگی خاطر از مزایای ارائه‌شده برای مدیریت وب‌سایت خود استفاده کنید. برای بررسی ویژگی‌های سرور مجازی ایران‌هاست کافی‌‎ست به اسکرول کردن ادامه دهید! 

گارانتی بازگشت وجه و خدمات پس از فروش

یکی از فاکتورهایی که روی استقبال کاربران از سرور مجازی تاثیر بالایی دارد؛ امکان خرید این سرویس با قابلیت تست آن تا یک هفته پس از خرید است. فراموش نکنید این ویژگی با امکان استفاده از «گارانتی بازگشت وجه» همراه می‌‌شود تا درصورتی که از عملکرد سرور خود راضی نبودید بتوانید سرویس خود را تغییر داده یا در صورت تمایل وجه پرداخت شده را پس بگیرید! فراموش نکنید که امکان استفاده از خدمات پس از فروش سرور مجازی تنها ۷ روز است و قابل تمدید نیست.

ارائه خدمات مدیریت سرور

شاید تصور کنید تمام کاربرانی که برای خرید سرورهای مجازی ایران‌هاست اقدام می‎کنند از دانش فنی بالاتری نسبت به سایر کاربران در سرویس‌های اشتراکی برخوردار هستند؛ اما فراموش نکنید یکی از مهم‌ترین مزایای سرورهای مجازی ایران‌هاست، امکان ارائه سرور به‌صورت مدیریت‌شده محسوب می‎شود. 

ارائه خدمات مدیریت سرور

خدمات مدیریت سرور در ایران‌هاست و برای خرید سرور مجازی زمانی یک گزینه پرکاربرد محسوب می‎شود که کاربران از دانش فنی یا تجربه کافی برخوردار نیستند یا با وجود دانش کافی حتی وقت کافی برای مدیریت نرم‌افزارهای، کانفیگ سرور یا نگهداری از سرورها را ندارند. بنابراین اگر شما هم جزء کاربران ذکرشده محسوب می‌شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورت وجود دغدغه‌های مشابه از سرور مجازی ایران‌هاست به‌صورت مدیریت‌شده استفاده کنید. 

منابع مخصوص به هر کاربر

سرورهای مجازی در بسیاری از نقاط جهان با به‌اشتراک گذاشتن منابع سرورهای پر قدرتِ میزبان در دسترس کاربران قرار می‎گیرد. اما لازم است بدانید این منابع در سرورهای مجازی ایران‌هاست به‌صورت اختصاصی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. «اختصاصی بودن منابع» هم توان بیشتری برای مدیریت و راه‌اندازی سایت‌ها در اختیار شما قرار می‎گیرد و هم به افزایش امنیت منجر می‌‎شود.

امکان ارتقا و تغییر منابع 

اگرچه منابع ارائه شده در سرورهای مجازی ایران‌هاست با قدرت و توان بالایی برخوردار است (مانند هاردهای نسل NVMe) و امکانات به روز در افزایش روند پردازشی وب‌سایت شما تاثیر بالایی دارند؛ اما اگر زمانی به توان پردازشی بالاتری احتیاج پیدا کردید، می‌توانید درخواست خود را برای افزایش منابع ثبت کنید.

ارائه دسترسی‌های متنوع به کاربران فنی

لازم است بدانید در صورتی که جزء کاربران فنی هستید و به‌واسطه شغل فعلی خود نیاز دارید تا تنظیمات سرور مجازی را مطابق میل خود پیاده‌سازی کنید؛ این امکان در سرورهای مجازی ایران‌هاست با دسترسی به Root سرور برای شما فراهم خواهد شد. با Root Access در سرورهای مجازی، می‌‌توانید سرور خود را به‌صورت ریموت (از راه دور) مدیریت کنید. در این روش امکان مدیریت تنظیمات اصلی سرور مانند خاموش/ روشن یا ریست کردن سرور از طریق پنلی کاربردی مهیا خواهد شد که شما را از عملیاتی کردن تنظیمات توسط RDP یا SSH بی‌نیاز خواهد کرد.

ارائه دسترسی‌های متنوع به کاربران فنی

امنیت فوق‌العاده بالا 

از دیگر ویژگی‌هایی که روی سرورهای مجازی ایران‌هاست تاثیر بسزایی می‌‎گذارد؛ امنیت بالای اطلاعات و داده‌های سایت شما روی این سرویس به‌شمار می‎رود. ایران‌هاست با استفاده از فایروال‌های سخت‌افزاری UTM در سرورهای مجازی متفاوت، لایه امنیتی مقاومی را ایجاد کرده است که توان سرور مجازی شما در برابر حملات سایبری، فعالیت‌های بدافزاری و … را افزایش خواهد داد! 

امنیت فوق‌العاده بالا

در نظر گرفتنن تشکیلات فنی متنوع

از آن‎جا که هر وب‎سایت از زبان‌های برنامه نویسی متنوع، ساختارهای گوناگون یا ماژول‌های خاصی برای فعالیت استفاده می‎کند؛ سرور مجازی ایران‌هاست با امکان نصب، بازنصب یا تغییر سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای کاربردی (حتی پس از خرید) به شما کمک می‌‎کند. این امکانات فنی برای وب‌سایت‌های متفاوت دست کاربران را در اعمال تغییرات و تنظیمات دلخواه باز می‌گذارد. برای مثال زمانی که در مسیر خرید سرور از، نرم‌افزارهای اساسی مانند سیستم‌عامل، وب‌سرور یا کنترل‌پنل خاصی را انتخاب می‎کنید؛ توجه داشته باشید که هر زمان تصمیم به تغییر ساختار فنی در سایت خود گرفتید، می‌توانید هر یک از این نرم‌افزارها را روی سرور خود تغییر داده و آن‌ها را متناسب با سرور جدید خود انتخاب کنید.  

پشتیبانی ۲۴ ساعته فنی و عمومی

از دیگر ویژگی‌هایی که استفاده از سرورهای مجازی را تسهیل کرده است، امکاناتی‌ست که از طریق پشتیبانی ۲۴ ساعته در اختیار شما قرار می‌گیرد. تصور کن نیمه‌های شب در استفاده از سرور مجازی یا اجرای تنظیمات به پرسش از متخصصان نیاز دارید؛ یا دچار چالش شده‌اید و نمی‌توانید از سرویس میزبانی خود استفاده کنید؛ در چنین حالتی کافی‌ست از طریق تماس تلفنی، چت آنلاین یا ارسال تیکت با کارشناسان و متخصصان ایران‌هاستی ارتباط بگیرید و برای پیگیری مسئله خود روی کمک آن‌‌ها حساب کنید! 

پشتیبانی 24 ساعته فنی و عمومی

سرورهای مجازی در ایران‌هاست شامل چه انواعی می‎شوند؟

سرورهای مجازی ایران‌هاست با دیتاسنترهای ایرانی و خارجی، وظیفه میزبانی از سایت‌های متفاوت را برعهده می‌گیرند. سرورهای مجازی میزبانی شده در دیتاسنترهای خارجی، به شبکه‌های اینترنتی کشور آمریکا و کانادا متصل شده‌اند که از قدرت فوق‌العاده بالایی در ایجاد سرویس‌های پایدار برخوردار است. 

سرورهای مجازی در ایران‌هاست شامل چه انواعی می‎شوند؟

انتخاب سرورهای مجازی خارجی یا ایرانی از ایران‌هاست بسته به نیازی که وب‌سایت شما از امکانات یک سرویس میزبانی است. در صورتی که هدف شما از راه‌اندازی سایت، حفظ مراودات خارجی است و کسب‌وکار شما با این شرط تداوم پیدا می‌کند به شما توصیه می‌کنیم از سرورهای مجازی میزبانی شده در خاک کانادا استفاده کنید. اگر بسیاری از کاربران شما در کشور قرار دارند و تنها ارتباط شما با کاربران ایرانی‌ست به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از سرورهای مجازی ایران، از امکانات این سرویس میزبانی استفاده کنید!

نتیجه‌گیری

سرورهای میزبانی جزئی از سرویس‌های محبوب ایران‌هاست به شمار می‌‎روند که به دلیل قیمت‌های مناسب، تجهیزاتی مانند مدیریت سرور یا خدمات پس از فروش؛ امکانات یک سرور اختصاصی و پرقدرت را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای بررسی اطلاعات دقیق‌تر به شما توصیه می‌کنیم که به صفحه خرید سرور مجازی در ایران سر بزنید و با مقایسه هر پلن با یکدیگر یا استفاده از خدمات مشاوره مخصوص به سایت خود، بهترین سرویس را انتخاب کنید!

سوالات متداول

سرورهای مجازی ایران‌‌هاست در چه کشوری میزبانی می‌شوند؟ 

سرورهای مجازی ایران‌هاست در دیتاسنترهای ایران و کانادا نگهداری می‎‌شوند. 

خدمات مدیریت سرور ایران‌هاست شامل حال سرورهای خارج از ایران‌هاست هم می‎شود؟

خیر، این خدمات تنها به سرورهای ایران‌های تعلق خواهد گرفت. 

برای استفاده از سرورهای مجازی ایران‌هاست به دانش فنی خاصی نیاز داریم؟

نه چندان. در صورتی که سرور خود را به‌صورت مدیریت‌شده خریداری کنید به دانش فنی برای تنظیم سرور نیازی ندارید و تنها با استفاده از کنترل‌پنل می‌توانید این کار را انجام دهید. 



منبع

پست های مرتبط

دستورات مانیتورینگ لینوکس: 20 ابزار خط فرمان برای نظارت بر عملکرد لینوکس

مدیر سیستم یا مدیر شبکه وظیفه اشکال‌زدایی و نظارت بر مشکلات سیستم…

رفع مشکل لود stats.wp.com در سایت‌های وردپرسی و افزایش سرعت

مشکل لود شدن stats.wp.com به دلیل اسکریپت‌های خارجی است که برای جمع‌آوری…

تنظیم و تعیین زبان تبلیغات گوگل

یکی از تنظیمات مهم تبلیغات گوگل، تنظیمات مربوط به زبان است. با…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

آخرین پست ها

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب