صفحه اصلی > گوگل ادز : آخرین آپدیت گوگل ادز 2024 | آقای وب

آخرین آپدیت گوگل ادز 2024 | آقای وب



زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوگل ادز در آخرین آپدیت، به‌طور خودکار از ارائه تبلیغات در دامنه‌های پارک شده خودداری می‌کند

در تاریخ 5 سپتامبر 2024، متخصصان حوزه دیجیتال ایمیل‌هایی را از Google دریافت کردند که به تغییرات بزرگی در نحوه عملکرد تبلیغات گوگل ادز  برای دامنه‌های پارک شده خبر می‌داد.

ایمیل دریافت شده به شرح زیر بود:

در این ایمیل که اطلاع از آپدیت جدید گوگل داشت به وضوح اعلام شد که نحوه نمایش تبلیغات در دامنه‌های پارک شده دستخوش تغییراتی خواهد شد.

این تغییرات از این قرار است که از ماه اکتبر 2024، اکانت‌های گوگل ادز جدید به‌ طور خودکار از ارائه تبلیغات در دامنه‌های پارک شده خودداری می‌کنند، به این معنی که کمپین‌های سرچ ادز و پرفورمنس مکس  (PMax) که به تازگی ران می‌شود، به طور پیش‌فرض در دامنه‌های پارک شده نمایش داده نمی‌شوند.

با توجه به کارکرد پارک دامین در نمایش اطلاعات مشابه از یک هاست در چند دامنه مختلف، ارائه این بروزرسانی به تبلیغ‌ کنندگان این امکان را می‌دهد که از هدر رفتن بودجه در سایت‌های تبلیغاتی کم‌ ارزش جلوگیری کنند و اطمینان داشته باشند که تبلیغات در وبسایت‌هایی نمایش داده می‌شوند که هماهنگی بیشتری با مخاطبان موردنظر دارند.

مزایای تغییرات آپدیت جدید گوگل ادز

این تغییرات مزایای قابل توجهی به همراه خواهد داشت که به اختصار به شرح زیر می باشد:

  • کاهش هزینه‌ها (Save money) : بودجه خود را مدیریت کنید و از صرف هزینه برای تبلیغاتی که ممکن است به کاربران هدف نرسد، پرهیز کنید.
  • افزایش ارتباط (Increase relevance) : مطمئن باشید که تبلیغات شما در وب ‌سایت‌هایی که نمایانگر برند شما هستند، نمایش داده می‌شود.
  • کنترل بیشتر (More control) : با انتخاب مکان‌های تبلیغاتی خاص کنترل بیشتری روی کمپین‌ها داشته باشید.

 گوگل همچنین در ادامه اعلام کرده است که اگر می‌خواهید تبلیغات در دامنه‌های پارک شده مثل روال قبل نمایش داده شود، کافیست به بخش تنظیمات ” Content Suitability ” در اکانت جدید مراجعه کنید و تنظیمات مربوطه را فعال نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافیست با کارشناسان HDM در ارتباط باشید.

مونا مزرعتی
مونا مزرعتی



منبع

پست های مرتبط

تبلیغات لباس، بررسی انواع روش های پربازده 2025

تبلیغات لباس به چه روشی بهتر است اجرا شود؟ منبع

تبلیغات عطر، معرفی 8 روش پرکاربرد تبلیغ ادکلن

اگر عبارت‌هایی مثل «خرید عطر»، «تبلیغ عطر» یا «عطر» را در گوگل…

بید استراتژی تارگت سی پی ای (Target CPA) چیست؟ | آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM

زمان مطالعه: 3 دقیقهبید استراتژی تارگتت سی پی ای چیست و مناسب…

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب سایت و فعالیت در فضای اینترنت است و سفارش طراحی سایت اولین قدم برای گام برداشتن در دنیای مارکتینگ امروزی است.

1403 © طراحی سایت | سئو | آقای وب